Ketä ikävöit?
Minä ikävöin rakasta ystävääni, joka on kuollut.
Kommentit (37)
Paria entistä ystävää. Tai oikeastaan useampaakin entistä ystävää, mutta kahta erityisesti. Eivät ole kuolleet tms., mutta ystävyys vain ajan saatossa loppunut.
Minä en ikävöi ketään tällä hetkellä, enkä oikein muista, koska olisin viimeksi ollut ikävissäni.
Erästä julkkista, jota en ole koskaan edes tavannut, mutta siltikin jotenkin käsittämättömästi ikävöin häntä. Normaalia?!
Mieheni on työmatkalla ja ikävä on valtava! Raskaushormonit tekevät musta muutenkin aivan ylitunteellisen, niin tämän ikävän kourissa miehen nimenkin ajatteleminen saa silmät kostumaan.
Osanottoni kaikille kuolleiden läheistensä omaisille täällä! <3 Voimia teille.
Itse kaipaan ihastustani harrastuksesta. Varattu on.
Mä kaipaan yhtä nutturapäistä ihanaa miestä.
En ainekaan nainen. Ja en tosiaan tiedä et miks mä tänne tänne eksyin saati sit kirjotin.
kuukausia aikaa mut alle tusina enkä sinällään varsinaisesti pyyhkinyt kokonaan pois kun usein mieli miettii tahtomattaan mutta lähinnä itse hävisin tarkoituksella. No tulipahan tääkin tuuleenhuutelu kokeiltuu jossei muuta. Olipahan Juttu.
[quote author="Vierailija" time="03.06.2015 klo 00:02"]
En ainekaan nainen. Ja en tosiaan tiedä et miks mä tänne tänne eksyin saati sit kirjotin. kuukausia aikaa mut alle tusina enkä sinällään varsinaisesti pyyhkinyt kokonaan pois kun usein mieli miettii tahtomattaan mutta lähinnä itse hävisin tarkoituksella. No tulipahan tääkin tuuleenhuutelu kokeiltuu jossei muuta. Olipahan Juttu.
[/quote]Kaikki on kokemuksia ja kokemukset elämää. Voimia sullekin!
Erästä H:ta (mies). Ja äitiäni joka on kylläkin ollut kuolleena jo vuosikymmeniä.
Miestä, jonka tapasin risteilyllä pari viikkoa sitten ja vietin hänen kanssaan unohtumattomat pari yötä, vaikka molemmat ollaan naimisissa tahoillamme. J <3
Äitiäni, joka kuoli hiljattain täysin yllättäen.
Pientä kummipoikaani <3 Onneksi näemme tässä kesällä.
Niin montaa ihmistä, etten jaksa edes luetella. Elämäni on pelkkää ikävöintiä.
T:tä.