Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ideologiansa takia jättää rokotteet ottamatta ja antaa työpaikan mennä ja päästää laskut ulosottoon?

Vierailija
28.01.2022 |

Voisiko joku perustella?

Kommentit (332)

Vierailija
41/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vaan kiinnostaa että miten te rahoitatte esim. lastenne elämän.

Ap

Kun säästöt loppuvat, lapset elätetään tuilla. Jos niitä ei saa tai ne eivät riitä, rahat otetaan koronapassin kannattajilta.

Haluatko lastesi elävän köyhyydessä omien ideologioiden takia. Eikö se ole aika itsekästä

Voi, kyllä ihmisoikeuksien kunnioittaminen on parempaa vanhemmuutta ja arvokkaampaa kuin mitään mitä rahalla saa!

Kysypä lapsiltasi asiaa. Pitää sinua luultavasti idioottina. Harmi ettei vanhempia voi valita.

Vierailija
42/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pari vuotta pärjätään säästöillä helposti, voihan ton asunnonkin myydä ja lähteä vaikka ulkomailta etsimään töitä.

Joo siinä vaiheessa on hyvä lähteä kun ei ole enää rahaa. Toisekseen mihin ajattelit mennä kun muualla on vielä tiukempaa rokotusten suhteen.

Ei tartte huolehtia! Kiitti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin päin, että ideologian takia vapaan ihmisen oikeuksia riistetään, jos hän ei suostu tyrannin mielipuolisiin vaatimuksiin.

Vierailija
44/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun säästöt loppuvat, lapset elätetään tuilla. Jos niitä ei saa tai ne eivät riitä, rahat otetaan koronapassin kannattajilta.

Haluatko lastesi elävän köyhyydessä omien ideologioiden takia. Eikö se ole aika itsekästä

Miten niin minun ideologiani? Kyllä se on passia kannattavien ideologia, joka saattaa kohta estää rokottamattomilta työnteon.

Mutta huoli pois, eivät minun lapseni köyhyydessä joudu elämään. Aion ylläpitää samaa elintasoa kuin aiemminkin, ja jos/kun tuet eivät siihen riitä niin loput rahat otan koronapassin kannattajilta. Enkä aio kysyä siihen lupaa.

Just joo. Puheet on kovat mut mitään ei tapahdu. Jos et uskalla ottaa rokotusta niin et kyllä uskalla tehdä mitään muutakaan.

Vierailija
45/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://t.me/endilluminati/13424 Macron ilman maskia. Trudeau on nuorentunut 20v.

Covid plussat ja itse karanteeni 🤔👀🧐🍊🍊

Vierailija
46/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Voi, kyllä ihmisoikeuksien kunnioittaminen on parempaa vanhemmuutta ja arvokkaampaa kuin mitään mitä rahalla saa!

Kysypä lapsiltasi asiaa. Pitää sinua luultavasti idioottina. Harmi ettei vanhempia voi valita.

Kiitos huolenpidosta, olemme keskusteleva perhe ja lapset ymmärtävät asian oikein hyvin. Selkeästi paremmin kuin sinä.

Vierailija
47/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota rokotetta, olen työtön ja laskuja menossa ulosottoon. Nuo kolme asiaa eivät kuitenkaan mitenkään nivoudu toisiinsa, vaan ovat omia erillisiä asioitaan. 😂😂

Vierailija
48/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

lapsethan on ihan paras tapa saada suuria tukia sossusta ja kelasta

Vierailija
49/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pari vuotta pärjätään säästöillä helposti, voihan ton asunnonkin myydä ja lähteä vaikka ulkomailta etsimään töitä.

Joo siinä vaiheessa on hyvä lähteä kun ei ole enää rahaa. Toisekseen mihin ajattelit mennä kun muualla on vielä tiukempaa rokotusten suhteen.

Kyllä niitä vapaita maita maailmasta vielä löytyy 👍

Vierailija
50/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei ole periaatteita enkä seiso niiden takana, minulla ei ole mitään.

Jos valtio haluaa ajaa minut työelämään kelpaamattomaksi ja minut henkilökohtaiseen konkurssiin, minkä minä sille voin.

Periaatteet alkavat siitä, mihin perustelut loppuvat.

Vierailija
51/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska on niin hienoa olla patriootti. Melkein amerikkalainen siis, Suomesta viis. Sitä paitsi niillä videoilla se puhe oli tosi vakuuttavan kuuloista.

En ymmärrä miten Amerikka tähän liittyy, mutta kyllä isänmaallisuus on minusta hienoa. Suomi on meidän kotimme.

Tarkoitat siis Amerikka?

En minäkään ymmärrä miksi suomalaiset rokotevastustajat ihailevat amerikkalaista patritionismia. Jotenkin nämä liittyvät toisiinsa.

Vierailija
52/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin minun ideologiani? Kyllä se on passia kannattavien ideologia, joka saattaa kohta estää rokottamattomilta työnteon.

Mutta huoli pois, eivät minun lapseni köyhyydessä joudu elämään. Aion ylläpitää samaa elintasoa kuin aiemminkin, ja jos/kun tuet eivät siihen riitä niin loput rahat otan koronapassin kannattajilta. Enkä aio kysyä siihen lupaa.

Just joo. Puheet on kovat mut mitään ei tapahdu. Jos et uskalla ottaa rokotusta niin et kyllä uskalla tehdä mitään muutakaan.

Täällä ainakin rokotukset (2kpl) otettu, mutta koronapassipelleilyä en hyväksy. Aivan käsittämätöntä, että ollaan menty näin pitkälle ihmisten sortamisessa eikä mitään olla edellisiltä sukupolvilta opittu.

Vierailija
53/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla ei ole periaatteita enkä seiso niiden takana, minulla ei ole mitään.

Jos valtio haluaa ajaa minut työelämään kelpaamattomaksi ja minut henkilökohtaiseen konkurssiin, minkä minä sille voin.

Periaatteet alkavat siitä, mihin perustelut loppuvat.

Väärin. Periaatteet ovat kaiken perustelun pohja.

Vierailija
54/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiitos huolenpidosta, olemme keskusteleva perhe ja lapset ymmärtävät asian oikein hyvin. Selkeästi paremmin kuin sinä.

Joo niinhän sä luulet. Sitten kun oikeasti raha on loppu niin saattaa mieli muuttua.

Vierailija
55/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki ole niin persaukisia, että heti jäisi laskut maksamatta vaikka työt loppuisivatkin.

Tämä on tietysti aivan käsittämättömän ajatus tuhlareille, joilla on aina mattikukkarossa.

Vierailija
56/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lapsia niin ap:n ei tarvi niiden puolesta nyyhkyttää. Itse olen tottunut tulemaan toimeen minituloilla.

Vierailija
57/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota rokotetta, olen työtön ja laskuja menossa ulosottoon. Nuo kolme asiaa eivät kuitenkaan mitenkään nivoudu toisiinsa, vaan ovat omia erillisiä asioitaan. 😂😂

Tuskin se ketään edes haittaa vaikket ottaisi. Menee hyvä rokote hukkaan

Vierailija
58/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä vapaita maita maailmasta vielä löytyy 👍

No kerro. Persettäkö meinasit myydä?

Vierailija
59/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkea ihminen. Itse en ota ensimmäistäkään koronaroketta, en ikinä. En halua suomeen poliisivaltiota. Jollaiseksi siis maan päättäjät suomea haluavat näköjään ohjata kansan kahtiajaolla, rokotepasseilla ja pakoilla. En välitä vaikka kaikki menisi, mutta en ota ensimmäistäkään koronapiikkiä, ikinä.

Eikö se kahtiajako tule juuri sinun kaltaisten takia? 

Minun kaltaisteni ihmisten, jotka eivät ota jokeellista rokotetta ja alistu koronapassiin? Kuule, henkilökohtaissesti en kiellä ketään ottamasta aikuista ja täysijärkistä ihmistä ottamasta (jos oikeasti haluaa) kokeellisia rokotteita. Mutta suomen valtio ajaa koronapassia, pakkorotuksia jne kovalla tohinalla.

Media myös tekee kovasti töitä haukkuakseen rokottamattomia/kannustaakseen rokotteiden ottoon. Eli kahtiajako tulee siitä, että koronarokotetta koitetaan kaikin mahdollisin keinoin saada kaikille, yksilön vapaus unohdetaan.

Vierailija
60/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Janunen kirjoitti:

En ota koronarokotetta ja sillä sipuli. Turha spekuloida asialla.

Meillä uskalsi lapsetkin ottaa ja iso mies ei😂🤣😂🤣

Tarkoitat siis, että rokotteen ottamisessa on jokin riski?

Ei, vaan tässä tarkoitetaan pistospelkoa, mikä lapsilla usein on. Hammaslääkäriäkin pelkää moni aikuinen. Silti käyvät siellä.