Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ideologiansa takia jättää rokotteet ottamatta ja antaa työpaikan mennä ja päästää laskut ulosottoon?

Vierailija
28.01.2022 |

Voisiko joku perustella?

Kommentit (332)

Vierailija
21/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu Janunen kirjoitti:

En ota koronarokotetta ja sillä sipuli. Turha spekuloida asialla.

Meillä uskalsi lapsetkin ottaa ja iso mies ei😂🤣😂🤣

Niin no kaikki Pandemrixista narkolepsian saaneet lapset ja nuoret uskalsivat ottaa sikapiikin.

ohis

Vierailija
22/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pari vuotta pärjätään säästöillä helposti, voihan ton asunnonkin myydä ja lähteä vaikka ulkomailta etsimään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on niin hienoa olla patriootti. Melkein amerikkalainen siis, Suomesta viis. Sitä paitsi niillä videoilla se puhe oli tosi vakuuttavan kuuloista.

Vierailija
24/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä vaan kiinnostaa että miten te rahoitatte esim. lastenne elämän.

Ap

Kun säästöt loppuvat, lapset elätetään tuilla. Jos niitä ei saa tai ne eivät riitä, rahat otetaan koronapassin kannattajilta.

Haluatko lastesi elävän köyhyydessä omien ideologioiden takia. Eikö se ole aika itsekästä

Voi, kyllä ihmisoikeuksien kunnioittaminen on parempaa vanhemmuutta ja arvokkaampaa kuin mitään mitä rahalla saa!

Vierailija
25/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun säästöt loppuvat, lapset elätetään tuilla. Jos niitä ei saa tai ne eivät riitä, rahat otetaan koronapassin kannattajilta.

Haluatko lastesi elävän köyhyydessä omien ideologioiden takia. Eikö se ole aika itsekästä

Olen eri, mutta minusta köyhyys (oma lapsuuteni oli) on nykypäivän sosiaalituilla paljon pienempi paha lapsille kuin olla kokeellisten rokotteiden uhreina.

Oletteko rokotekiihkoilijat miettineen, että esim lääke - ja vakuutusfimat on vapautettu täysin korona rokotteiden kaikista haittavaikutuksista?

Niin, siihen on varmasti jokin syy kun puhutaan kokeellisista rokotteista ja jos hetken mietitte saatatte keksiä moniakin syitä asiaan.....

Vierailija
26/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten niin minun ideologiani? Kyllä se on passia kannattavien ideologia, joka saattaa kohta estää rokottamattomilta työnteon.

Mutta huoli pois, eivät minun lapseni köyhyydessä joudu elämään. Aion ylläpitää samaa elintasoa kuin aiemminkin, ja jos/kun tuet eivät siihen riitä niin loput rahat otan koronapassin kannattajilta. Enkä aio kysyä siihen lupaa.

Vierailija
27/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla mitään ideologiaa ole. Miksi minun pitäisi menettää työni muiden ideologian takia?

Vierailija
28/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu Janunen kirjoitti:

En ota koronarokotetta ja sillä sipuli. Turha spekuloida asialla.

Meillä uskalsi lapsetkin ottaa ja iso mies ei😂🤣😂🤣

Tarkoitat siis, että rokotteen ottamisessa on jokin riski?

Eikös siinä aina ole? Riskit tiedetään hyvin.

Itseasiassa ei tiedetä. Mrna-rokote on ensimmäistä kertaa ihmiskäytössä ja sen pitkäaikaisvaikutuksista ei ole olemassa minkäänlaista tietoa koko maailmassa.

Vierailija
29/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän arki ei ole pelkästään karua, ja jos ihmisarvo laskee nollaan jonkun silmissä, on vika katsojassa.

Lisäksi hallitushan tässä ehdoin tahdoin ajaa ihmisiä työttömäksi. Eli eiköhän se arvostelu tulisi kohdistaa sinne.

Itse olen ollut työtön ja tiedän tasan tarkkaan kuinka siinä käy. Siinä on turha ajatella että vika on katsojassa kun sinua katsotaan alaspäin. Pahin kaikista oli työvoimatoimisto jossa on pakko käydä.

Kaikille on ollut tarjolla rokotus ja jos sitä ei ole ottanut saa syyttää itseään. Eli katsot vaan sinne peiliin

Vierailija
30/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti autot palaa pian Suomessakin, mamujengit näyttäkää mihin pystytte!

Mamutkaan ei ole niin tyhmiä ettei olis ottanut rokotetta. Viimeksi uimahallissa jokainen esitti rokotepassinsa.

Koronapassin saa testeilläkin. Useat eivät ota rokotteita.

Vierailija
31/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomilla mitään töitä ole ja laskut maksaa kela. Turha aloitus

Vierailija
32/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua kiinnostaa ihan hirveästi muiden tekemiset. Voiko olla niin ettei sinulla ole omassa elämässä tarpeeksi sisältöä?

Vierailija
33/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole rokottamaton ideologisista syistä vaan pelkää haittavaikutuksia. Luulen, että moni muu rokottamaton ajattelee samoin. Työpaikka ei ole mennyt ja jos menee, niin ei tässä kädestä suuhun eletä.

Vierailija
34/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koronapassin kannattajathan sen rahoittavat. Jos työllisyysprosenttia halutaan vähentää, niin koronapassilla se käy hetkessä.

Vierailija
35/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on niin hienoa olla patriootti. Melkein amerikkalainen siis, Suomesta viis. Sitä paitsi niillä videoilla se puhe oli tosi vakuuttavan kuuloista.

En ymmärrä miten Amerikka tähän liittyy, mutta kyllä isänmaallisuus on minusta hienoa. Suomi on meidän kotimme.

Vierailija
36/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote on turha,m ei sen kummen'mpaa ideologiaa.

Vierailija
37/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömän arki ei ole pelkästään karua, ja jos ihmisarvo laskee nollaan jonkun silmissä, on vika katsojassa.

Lisäksi hallitushan tässä ehdoin tahdoin ajaa ihmisiä työttömäksi. Eli eiköhän se arvostelu tulisi kohdistaa sinne.

Itse olen ollut työtön ja tiedän tasan tarkkaan kuinka siinä käy. Siinä on turha ajatella että vika on katsojassa kun sinua katsotaan alaspäin. Pahin kaikista oli työvoimatoimisto jossa on pakko käydä.

Kaikille on ollut tarjolla rokotus ja jos sitä ei ole ottanut saa syyttää itseään. Eli katsot vaan sinne peiliin

Tuo on sinun henkilökohtainen kokemuksesi työttömyydestä, ja kertoo karua kieltä arvomaailmastasi.

Rokote on vapaaehtoinen.

Vierailija
38/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkea ihminen. Itse en ota ensimmäistäkään koronaroketta, en ikinä. En halua suomeen poliisivaltiota. Jollaiseksi siis maan päättäjät suomea haluavat näköjään ohjata kansan kahtiajaolla, rokotepasseilla ja pakoilla. En välitä vaikka kaikki menisi, mutta en ota ensimmäistäkään koronapiikkiä, ikinä.

Eikö se kahtiajako tule juuri sinun kaltaisten takia? 

Vierailija
39/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo pari vuotta pärjätään säästöillä helposti, voihan ton asunnonkin myydä ja lähteä vaikka ulkomailta etsimään töitä.

Joo siinä vaiheessa on hyvä lähteä kun ei ole enää rahaa. Toisekseen mihin ajattelit mennä kun muualla on vielä tiukempaa rokotusten suhteen.

Vierailija
40/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korruptoituneet poliitikot ja kansa jota voi taluttaa narussa mihin tahansa kadotukseen. Siinä on teille tulevaisuus, kunhan piikin saa parin kuukauden välein niin lampaat pysyvät laumassa ja suostuvaisena.