Miten joku voi ideologiansa takia jättää rokotteet ottamatta ja antaa työpaikan mennä ja päästää laskut ulosottoon?
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko se ideologiaa, jos on saanut esimerkiksi rokotehaitan ekasta rokotteesta eikä halua ottaa seuraavaa, on raskaana, tai sairastanut koronan. Yleensäkin, miksi ihminen ottaisi rokotteen, joka ei estä saamasta tautia saati levittämästä sitä?
Kerro sinä sen sijaan minulle tämä. Miten joku voi ideologiansa takia pakottaa kaikkia ottamaan rokotteet/ syrjimään rokottamattomia ja täten aiheuttamaan yhteiskuntarauhan rikkoutumista?
Kaiken takana on valtava rahastus jota pieni eliitti on tehnyt onnistuneesti ja koronahysteerikot ovat täysillä puoltaneet tätä rahastusta joka on jo saatu riittävän pitkälle, eli nyt korona voidaan poistaa hiljalleen otsikoista kuten on tehtykin... malliesimerkki rahastuksesta siis, eli luodaan olematon pelote ja tarve koronarokotuksille, valjastetaan media ja sosiaalinen media tukemaan keksittyä koronarahastusta... rahastetaan tietty aikajakso koronarokotteilla kunnes muutamien rikkaiden sukujen tileillä on riitävästi rahaa, kerrotaan sen jälkeen että korona on ohi... ja jatketaan seuraavaan rahastuskohteeseen...
Oletko kateellinen, jonka mielestä oma huono menestys on aina muiden syytä ? Minulla on salkussa myös lääkefirmoja muun ohessa ;)
No sulla on ehkä 10% salkusta lääkefirmoissa ja niille enintään muutaman kymmenen prosentin kasvu, joten en nyt juhlisi sen enempää taloudellista onneasi :)
10% mistä summasta ? Aivan !
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokotetuillakin on maski naamalla? Miksi rokotetuilla hoitajilla on maskit sekä suojavälineet käytössä?
Jos ottaa rokottamaton ottaa rokotteen/rokotteet niin sama meno jatkuu joten miksi ottaa rokote/rokotteet?
Thl juuri sanoi että rokotteet ei estä virusta leviämästä joten siksi he ei kannata koronapassia eikä rokotepassia.
Tämä oli älykkyystesti koko show.
Yritä saada menemään tuo jakeluun suomalaisille. Voi onnitella itseäsi jos onnistut siinä. Varaudu pahimpaan.
80 prosentille suomalaisista tuo epäloogisuus on mahdotonta ymmärtää.
Olen erittäin pettynyt suomalaisiin. Ihan oikeasti joskus luulin tämän kansan olevan älykkäämpää.
Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain vuosi sitten parin miljoonan perinnön. Ei tarvitse näin rokottamattomana heti miettiä millä ostaa ruokaa tai maksaa laskut. :)
Joo kaikki me ollaan miljonäärejä täällä netissä
Tällä palstalla kirjoittelee kirjoittajien oman kertomansa mukaan Suomen parhaiten tienaavat, varakkaimmat, koulutetuimmat ja älykkäimmät 10%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on menettänyt työnsä rokottamattomuuden takia?
Ei kukaan. Passivoukaajat vouhkaa asiasta jota ei edes ole enää.
Sotealan ihmisistä hyvin moni. Eikä passia/todistusta ole mihinkään haudattu: "Siksi hän sanoo kuluneella viikolla ehdottaneensa digitaalisen rokotetodistuksen valmistelua. Siinä näkyisivät muutkin rokotteet kuin koronarokotteet. Todistusta voisi Tervahaudan mukaan käyttää myös rokotepassina, jos siihen joskus tulisi tarvetta."
Älkää menkö lankaan, taas!!!!
Pakkorokotuksia tällä pedataan. Käyttävät Muukkosen kritiikkiä hyväkseen ja määräävät rokotuspakon. Se on myös Ursulan tahto.
Työttömyysrokote, eläkerokote, väärinajattelurokote jne...
Kuulemma on rokote, jolla vaikutaan God-geneen. Itse uskovaisena nauran näille pelleille jotka luulevat uskon olevan jossain geenissä. Vaikka kannattaa olla valppaana! Tuollainen rokotehan olisi kätevä painostaa ennen pedon merkin lanseerausta?
Mun muslimityökaveri menetti yhteyden allahiin psykoosilääkityksen takia.
Jos nyt menisit vaikka sinne töihin ensin.
Huomenna aamulla kello 6 eli klo 7 Suomen aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.
No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vaan kiinnostaa että miten te rahoitatte esim. lastenne elämän.
Ap
Kaikki ei ole sairaanhoitajia. Joillain on mahdollisuus niihin korvaaviin töihin. Eri asia sitten jos tää pelleily tulee kaikkille työpaikoille käytännöksi. Siihen asti on aikaa valmistautua ja parantaa omaa omavaraisuuttaan, sekä pienentää menoja, kerätä säästöjä tulevaa nälkäkuuria varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, onko se ideologiaa, jos on saanut esimerkiksi rokotehaitan ekasta rokotteesta eikä halua ottaa seuraavaa, on raskaana, tai sairastanut koronan. Yleensäkin, miksi ihminen ottaisi rokotteen, joka ei estä saamasta tautia saati levittämästä sitä?
Kerro sinä sen sijaan minulle tämä. Miten joku voi ideologiansa takia pakottaa kaikkia ottamaan rokotteet/ syrjimään rokottamattomia ja täten aiheuttamaan yhteiskuntarauhan rikkoutumista?
Kaiken takana on valtava rahastus jota pieni eliitti on tehnyt onnistuneesti ja koronahysteerikot ovat täysillä puoltaneet tätä rahastusta joka on jo saatu riittävän pitkälle, eli nyt korona voidaan poistaa hiljalleen otsikoista kuten on tehtykin... malliesimerkki rahastuksesta siis, eli luodaan olematon pelote ja tarve koronarokotuksille, valjastetaan media ja sosiaalinen media tukemaan keksittyä koronarahastusta... rahastetaan tietty aikajakso koronarokotteilla kunnes muutamien rikkaiden sukujen tileillä on riitävästi rahaa, kerrotaan sen jälkeen että korona on ohi... ja jatketaan seuraavaan rahastuskohteeseen...
Oletko kateellinen, jonka mielestä oma huono menestys on aina muiden syytä ? Minulla on salkussa myös lääkefirmoja muun ohessa ;)
No sulla on ehkä 10% salkusta lääkefirmoissa ja niille enintään muutaman kymmenen prosentin kasvu, joten en nyt juhlisi sen enempää taloudellista onneasi :)
Enintään 100 000€ salkku sinulla. Todennäköisesti 50 000€. Siitä 10% on 5000-10000€. Sille esim. 30% kasvu tekee 1500-3000€. Jos se saa sinut onnelliseksi, niin ole sitten onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rokotetuillakin on maski naamalla? Miksi rokotetuilla hoitajilla on maskit sekä suojavälineet käytössä?
Jos ottaa rokottamaton ottaa rokotteen/rokotteet niin sama meno jatkuu joten miksi ottaa rokote/rokotteet?
Thl juuri sanoi että rokotteet ei estä virusta leviämästä joten siksi he ei kannata koronapassia eikä rokotepassia.
Tämä oli älykkyystesti koko show.
Yritä saada menemään tuo jakeluun suomalaisille. Voi onnitella itseäsi jos onnistut siinä. Varaudu pahimpaan.
80 prosentille suomalaisista tuo epäloogisuus on mahdotonta ymmärtää.
Olen erittäin pettynyt suomalaisiin. Ihan oikeasti joskus luulin tämän kansan olevan älykkäämpää.
Onneksi en ole yhtä "älykäs" kuin sinä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.
Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä ihmisiä, joille kaikki on aina jonkun muun syytä. Työnantaja pakottaa ottamaan rokotteen ja ajaa konkurssiin (unohtui mainita, että ite et suostu ottamaan sitä, aiheutit potkut itsellesi, ja elät kädestä suuhun, tuskin edes haet muita töitä). Sitten valitetaan suureen ääneen, kuinka joku muu on taas pilannut koko elämän ja ite ei oteta vastuuta mistään.
Eli pitäisikö mun työnantajana voida lomauttaa esim. raskaana olevat tai vapaa-ajallaan tupakoivat? Itsehän hankkiutuivat raskaaksi/valitsivat tupakoinnin. Ihan oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enintään 100 000€ salkku sinulla. Todennäköisesti 50 000€. Siitä 10% on 5000-10000€. Sille esim. 30% kasvu tekee 1500-3000€. Jos se saa sinut onnelliseksi, niin ole sitten onnellinen.
Jotta saat jonkun haarukan, kerron, että asioin Nordean Private Bankingissä...
Vierailija kirjoitti:
Aivotoiminnastasi- sen puutteista päätellen olet ottanut jo vähintään 3 piikkiä.
Ei, en ole ottanur yhtään k-rokotetta enkä ota. En suostu ottamaan edes puudutusta hammaslääkärissä.
Suomi Natoon. Jos olet mies, sinusta ei ole enää maanpuolustukseen. Karaise itsesi.
T. Natottaja
Ajatus tässä ideologiassa on tehdä ensin oma elämänsä äärimmäisen vaikeaksi ja syyttää sitten muita aina ja kaikkialla, vähän niin kuin ammattiuhrina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.
Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.
Koronankin suhteen 99% ihmisistä ajatteli itseään ja perhettään. Eivät muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä ihmisiä, joille kaikki on aina jonkun muun syytä. Työnantaja pakottaa ottamaan rokotteen ja ajaa konkurssiin (unohtui mainita, että ite et suostu ottamaan sitä, aiheutit potkut itsellesi, ja elät kädestä suuhun, tuskin edes haet muita töitä). Sitten valitetaan suureen ääneen, kuinka joku muu on taas pilannut koko elämän ja ite ei oteta vastuuta mistään.
Eli pitäisikö mun työnantajana voida lomauttaa esim. raskaana olevat tai vapaa-ajallaan tupakoivat? Itsehän hankkiutuivat raskaaksi/valitsivat tupakoinnin. Ihan oma syy.
Voit lomauttaa ketä kiinnostaa lomautatko sun mielikuvitusyhtiössä mielikuvitustylntekijöitä?
Tätä lakia muutettiin, muutokset voimaan 31.1.2022
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet täysi luuseri. Juokset piikillä ja hillut baareissa tartuttamassa muita. Ja sitten luulet olevasi kovakin kundi kun haukut muita.
Jos olet mies, juuri tuollaisia miehiä halveksin syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.
Koronankin suhteen 99% ihmisistä ajatteli itseään ja perhettään. Eivät muita.
Eli minäminäminä paskat muista
Aika nykyaikaa kuvaavaa kysyä "miten voit seistä tärkeäksi kokemasi asian takana". Takinkääntö edestakaisin ja täydellinen arvottomuus on niin jäätävän kuumaa, eiks jeh?