Miten joku voi ideologiansa takia jättää rokotteet ottamatta ja antaa työpaikan mennä ja päästää laskut ulosottoon?
Kommentit (332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä ihmisiä, joille kaikki on aina jonkun muun syytä. Työnantaja pakottaa ottamaan rokotteen ja ajaa konkurssiin (unohtui mainita, että ite et suostu ottamaan sitä, aiheutit potkut itsellesi, ja elät kädestä suuhun, tuskin edes haet muita töitä). Sitten valitetaan suureen ääneen, kuinka joku muu on taas pilannut koko elämän ja ite ei oteta vastuuta mistään.
Eli pitäisikö mun työnantajana voida lomauttaa esim. raskaana olevat tai vapaa-ajallaan tupakoivat? Itsehän hankkiutuivat raskaaksi/valitsivat tupakoinnin. Ihan oma syy.
Voit lomauttaa ketä kiinnostaa lomautatko sun mielikuvitusyhtiössä mielikuvitustylntekijöitä?
Työnantaja saa siis lomauttaa millä kriteereillä tahansa vai onko jotain rajoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.
No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.
Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.
Ja sinä olet täysi luuseri. Juokset piikillä ja hillut baareissa tartuttamassa muita. Ja sitten luulet olevasi kovakin kundi kun haukut muita.
Jos olet mies, juuri tuollaisia miehiä halveksin syvästi.
Tais osua. Loppuiko jo kalja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.
No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.
Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.
Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.
Koronankin suhteen 99% ihmisistä ajatteli itseään ja perhettään. Eivät muita.
Eli minäminäminä paskat muista
Kuten kaikki piikillä ja maskeilla itseään tartunnalta suojaavat ihmiset. Eli suurin osa rokottautuneista :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on niitä ihmisiä, joille kaikki on aina jonkun muun syytä. Työnantaja pakottaa ottamaan rokotteen ja ajaa konkurssiin (unohtui mainita, että ite et suostu ottamaan sitä, aiheutit potkut itsellesi, ja elät kädestä suuhun, tuskin edes haet muita töitä). Sitten valitetaan suureen ääneen, kuinka joku muu on taas pilannut koko elämän ja ite ei oteta vastuuta mistään.
Eli pitäisikö mun työnantajana voida lomauttaa esim. raskaana olevat tai vapaa-ajallaan tupakoivat? Itsehän hankkiutuivat raskaaksi/valitsivat tupakoinnin. Ihan oma syy.
Voit lomauttaa ketä kiinnostaa lomautatko sun mielikuvitusyhtiössä mielikuvitustylntekijöitä?
Työnantaja saa siis lomauttaa millä kriteereillä tahansa vai onko jotain rajoja?
Joo kyl sä saat tehdä sun mielikuvitusfirmassa mitä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä olet täysi luuseri. Juokset piikillä ja hillut baareissa tartuttamassa muita. Ja sitten luulet olevasi kovakin kundi kun haukut muita.
Mitä, eikö se ollutkaan pelkkä flunssa 🤭👉👌? Apukoululainen 😂🌭
Siksi että kehollinen koskemattomuuteeni on aivan perustavanlaatuinen ihmisoikeuteni, enkä ole sitä minkään paineen tai edes pakon alla valmis rikkomaan. Mieti mitä fyysinen koskemattomuus itsellesi merkitsee, ja ehkä sitten ymmärrät. Myös lääkärietiikan mukaan kaikkien lääketieteellisten hoitojen tulee perustua juuri tähän vapaaehtoisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.
Kuten kaikki piikillä ja maskeilla itseään tartunnalta suojaavat ihmiset. Eli suurin osa rokottautuneista :)
Tunnusta vaan itsellesi että olet itsekäs paskakasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YT+TT ja kaksi viikkoa.
Kahden vuoden kuluttua saat sitten irtisanoutua ilman karenssia.
Joko ihmisiä alkaa kaduttamaan kun ne otti turhat rokotteet eikä tiedä mitä siitä seuraa? :D tirsk
Maskit naamoilla kulkee ettei vaan tartuta muita ihmisiä ja sitten raivoavat rokottamattoimille että tämä on teidän vika, ottakaa ne rokotteet! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnusta vaan itsellesi että olet itsekäs paskakasa.
Voimia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tais osua. Loppuiko jo kalja?
En tarvitse kaljaa enkä juo alkoholia. Lopeta sinäkin se kittaaminen niin pää selviää. Anna kun arvaan. SinäKIN olet niitä jotka eivät uskalla liittyä NATOON? Pelkäät kaikkea mahdollista.
T. Natottaja
Rokotekriittiset on tehnyt tästä(kin) asiasta kauhean haloon. Jos et ota eokotetta, et ota, pitääkö siitä tehdä niin iso numero? Tasan ei mene nallekarkit, luulisi aikuisten ihmisten sen jo oppineen. Jos jatkossa rokotetut saavat jotain enemmän kuin rokottamaton, seisokoon rokottamaton päätöksensä takana eikä aloita kauheaa huutoa asiasta. Lapsi kiukuttelee, kun hän ei jotain saa tejdä, ei aikuinen ihminen.
Jos ideologian vuoksi haluaa jostain jäädä paitsi, jääköön. Ihan se ja sama.
En lukenut ketjua mutta syynä ei ole ideologia vaan oma terveys. Otin kolme rokotetta ja kadun syvästi. Ei se oikeasti saa niin mennä että huokaillaan kun koronaa sairastavaa joudutaan hoitamaan mutta rokotteesta (hyvin eri tavoin) sairastuneet ei saa mitään hoitoa kun ei vaan noteerata.
Kysykääpä muuten huvikseen rokotteen ottaneilta mitä oireita tuli ja tuliko joka kerta rajummin? Älkääkö lukeko täältä.
Vierailija kirjoitti:
Joko ihmisiä alkaa kaduttamaan kun ne otti turhat rokotteet eikä tiedä mitä siitä seuraa? :D tirsk
Maskit naamoilla kulkee ettei vaan tartuta muita ihmisiä ja sitten raivoavat rokottamattoimille että tämä on teidän vika, ottakaa ne rokotteet! :D
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
En lukenut ketjua mutta syynä ei ole ideologia vaan oma terveys. Otin kolme rokotetta ja kadun syvästi. Ei se oikeasti saa niin mennä että huokaillaan kun koronaa sairastavaa joudutaan hoitamaan mutta rokotteesta (hyvin eri tavoin) sairastuneet ei saa mitään hoitoa kun ei vaan noteerata.
Kysykääpä muuten huvikseen rokotteen ottaneilta mitä oireita tuli ja tuliko joka kerta rajummin? Älkääkö lukeko täältä.
On se nyt ihme, että ei pikku kuumetta kestetä. Ihme vätyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että kehollinen koskemattomuuteeni on aivan perustavanlaatuinen ihmisoikeuteni, enkä ole sitä minkään paineen tai edes pakon alla valmis rikkomaan. Mieti mitä fyysinen koskemattomuus itsellesi merkitsee, ja ehkä sitten ymmärrät. Myös lääkärietiikan mukaan kaikkien lääketieteellisten hoitojen tulee perustua juuri tähän vapaaehtoisuuteen.
Hyvä! Kun tästä kuluu vielä vuosia eteenpäin, tulemme olemaan entistä tyytyväisempiä, ettemme alistuneet painostuksen alla fyysisen koskemattomuutemme loukkaamiseen.
Hallituksen ja median voimin meidät hakattiin maan rakoon ja halveksuttiin syyllisinä. Emme taipuneet ja hyvä niin. Emme taivu jatkossakaan!
Vierailija kirjoitti:
Tätä lakia muutettiin, muutokset voimaan 31.1.2022
Voisitko sivistää yleisöä mitä siellä muutettiin ? Vai onko niin, että kun laki koskee lääketieeteellistä tutkimusta ja sitä on muutettu nyt korona-aikana, siinä on ihan varmasti kolmen kutosen leima ?
Äkillisellä silmäyksellä siinä tarkennettiin henkilötietojen käsittelyä ja 6a poistetttiin, koska henkilötietojen käsittely on tarkennettu 21 alapykälissä
Vierailija kirjoitti:
Rokotekriittiset on tehnyt tästä(kin) asiasta kauhean haloon. Jos et ota eokotetta, et ota, pitääkö siitä tehdä niin iso numero? Tasan ei mene nallekarkit, luulisi aikuisten ihmisten sen jo oppineen. Jos jatkossa rokotetut saavat jotain enemmän kuin rokottamaton, seisokoon rokottamaton päätöksensä takana eikä aloita kauheaa huutoa asiasta. Lapsi kiukuttelee, kun hän ei jotain saa tejdä, ei aikuinen ihminen.
Jos ideologian vuoksi haluaa jostain jäädä paitsi, jääköön. Ihan se ja sama.
Minulla ei johdu mistään ideologiasta. Missä ne ihmiset luuraavat jotka höpöttävät etteivät ota rokotetta?
Se on rokotekiimaisten harhaluulo. Saat kaikki minun rokotteeni. Pidä nyt sentään jätrki päässä ja pyydä täydellinen sisällysluettelo mitä sinuun piikitetään. Mieli voi muuttua siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se nyt ihme, että ei pikku kuumetta kestetä. Ihme vätyksiä.
Just tämä. Kuvitellaan että oireet on just pientä kuumetta, nuhaa, päänsärkyä ja pistoskohdan kipeyttä. Etkö oikeasti ole lukenut mistään mitä kaikkea niistä on voinut tulla? Niiden reaktioiden ja oireiden takana on ihan oikeita ihmisiä. Kuten minä, sydänlihastulehdus, jotain ja allerginen reaktio. Plus vähän muutakin. Pahinta on se ettei meinaa päästä hoitoon kun ei kai haluta tilastoihin näitä.
Tuulipukuvalas. :D