Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi ideologiansa takia jättää rokotteet ottamatta ja antaa työpaikan mennä ja päästää laskut ulosottoon?

Vierailija
28.01.2022 |

Voisiko joku perustella?

Kommentit (332)

Vierailija
241/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotekriittiset on tehnyt tästä(kin) asiasta kauhean haloon. Jos et ota eokotetta, et ota, pitääkö siitä tehdä niin iso numero? Tasan ei mene nallekarkit, luulisi aikuisten ihmisten sen jo oppineen. Jos jatkossa rokotetut saavat jotain enemmän kuin rokottamaton, seisokoon rokottamaton päätöksensä takana eikä aloita kauheaa huutoa asiasta. Lapsi kiukuttelee, kun hän ei jotain saa tejdä, ei aikuinen ihminen.

Jos ideologian vuoksi haluaa jostain jäädä paitsi, jääköön. Ihan se ja sama.

Ainoa joka tutuista jaksaa enää jauhaa näistä rokotteista on ainoa rokotekriittinen. Samaa paskaa viestittää ja aina linkit jotain epämääräistä. Olen jo monta kertaa sanonut ettei kiinnosta vaan siirry eteenpäin ja taas tulee uutta. Pakko kohta poistaa koko tyyppi yhteystiedoista.

Vierailija
242/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos korona olisi alkanut omikronilla, niin ei olisi edes kehitetty rokotteita. Flunssarokotteet ovat turhia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että kehollinen koskemattomuuteeni on aivan perustavanlaatuinen ihmisoikeuteni, enkä ole sitä minkään paineen tai edes pakon alla valmis rikkomaan. Mieti mitä fyysinen koskemattomuus itsellesi merkitsee, ja ehkä sitten ymmärrät. Myös lääkärietiikan mukaan kaikkien lääketieteellisten hoitojen tulee perustua juuri tähän vapaaehtoisuuteen.

Hyvä! Kun tästä kuluu vielä vuosia eteenpäin, tulemme olemaan entistä tyytyväisempiä, ettemme alistuneet painostuksen alla fyysisen koskemattomuutemme loukkaamiseen.

Hallituksen ja median voimin meidät hakattiin maan rakoon ja halveksuttiin syyllisinä. Emme taipuneet ja hyvä niin. Emme taivu jatkossakaan!

Emme taivu.

Tässä rumbassa punnittiin ihmisten tahdonvoima, luonne, rohkeus ja älykkyys.

Tämä jäi käteen, halusitte sitä tai ette.

Vierailija
244/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.

No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.

Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.

Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.

Koronankin suhteen 99% ihmisistä ajatteli itseään ja perhettään. Eivät muita.

Eli minäminäminä paskat muista

Kuten kaikki piikillä ja maskeilla itseään tartunnalta suojaavat ihmiset. Eli suurin osa rokottautuneista :)

Tunnusta vaan itsellesi että olet itsekäs paskakasa.

Mene nyt jo muualle trollaamaan ja anna aikuisten keskustella.

Vierailija
245/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä ihmisiä, joille kaikki on aina jonkun muun syytä. Työnantaja pakottaa ottamaan rokotteen ja ajaa konkurssiin (unohtui mainita, että ite et suostu ottamaan sitä, aiheutit potkut itsellesi, ja elät kädestä suuhun, tuskin edes haet muita töitä). Sitten valitetaan suureen ääneen, kuinka joku muu on taas pilannut koko elämän ja ite ei oteta vastuuta mistään.

Eli pitäisikö mun työnantajana voida lomauttaa esim. raskaana olevat tai vapaa-ajallaan tupakoivat? Itsehän hankkiutuivat raskaaksi/valitsivat tupakoinnin. Ihan oma syy.

Voit lomauttaa ketä kiinnostaa lomautatko sun mielikuvitusyhtiössä mielikuvitustylntekijöitä?

Työnantaja saa siis lomauttaa millä kriteereillä tahansa vai onko jotain rajoja?

Joo kyl sä saat tehdä sun mielikuvitusfirmassa mitä haluat.

Niin no EK varmasti innostuisi tästä. En ymmärrä, kun ollaan kovalla työllä saatu työelämään pelisäännöt ja osa porukasta haluaisi palata viidakon lakeihin. 

Vierailija
246/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä lakia muutettiin, muutokset voimaan 31.1.2022

https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990488

Voisitko sivistää yleisöä mitä siellä muutettiin ? Vai onko niin, että kun laki koskee lääketieeteellistä tutkimusta ja sitä on muutettu nyt korona-aikana, siinä on ihan varmasti kolmen kutosen leima ?

Äkillisellä silmäyksellä siinä tarkennettiin henkilötietojen käsittelyä ja 6a poistetttiin, koska henkilötietojen käsittely on tarkennettu 21 alapykälissä

Ongelma näyttää olevan, että rokotevastaiselle maailma näyttäytyy vaarallisena, kaikki on juonia häntä vastaan. Lisäksi eletään oletustiedon varassa (jota joku ehkä tahallaan ilkeyttään syöttää)

Vierailija
247/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi että kehollinen koskemattomuuteeni on aivan perustavanlaatuinen ihmisoikeuteni, enkä ole sitä minkään paineen tai edes pakon alla valmis rikkomaan. Mieti mitä fyysinen koskemattomuus itsellesi merkitsee, ja ehkä sitten ymmärrät. Myös lääkärietiikan mukaan kaikkien lääketieteellisten hoitojen tulee perustua juuri tähän vapaaehtoisuuteen.

Hyvä! Kun tästä kuluu vielä vuosia eteenpäin, tulemme olemaan entistä tyytyväisempiä, ettemme alistuneet painostuksen alla fyysisen koskemattomuutemme loukkaamiseen.

Hallituksen ja median voimin meidät hakattiin maan rakoon ja halveksuttiin syyllisinä. Emme taipuneet ja hyvä niin. Emme taivu jatkossakaan!

Emme taivu.

Tässä rumbassa punnittiin ihmisten tahdonvoima, luonne, rohkeus ja älykkyys.

Tämä jäi käteen, halusitte sitä tai ette.

Niin, te kaikki 4 000 ;)

Vierailija
248/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua mutta syynä ei ole ideologia vaan oma terveys. Otin kolme rokotetta ja kadun syvästi. Ei se oikeasti saa niin mennä että huokaillaan kun koronaa sairastavaa joudutaan hoitamaan mutta rokotteesta (hyvin eri tavoin) sairastuneet ei saa mitään hoitoa kun ei vaan noteerata.

Kysykääpä muuten huvikseen rokotteen ottaneilta mitä oireita tuli ja tuliko joka kerta rajummin? Älkääkö lukeko täältä.

On se nyt ihme, että ei pikku kuumetta kestetä. Ihme vätyksiä.

Just tämä. Kuvitellaan että oireet on just pientä kuumetta, nuhaa, päänsärkyä ja pistoskohdan kipeyttä. Etkö oikeasti ole lukenut mistään mitä kaikkea niistä on voinut tulla? Niiden reaktioiden ja oireiden takana on ihan oikeita ihmisiä. Kuten minä, sydänlihastulehdus, jotain ja allerginen reaktio. Plus vähän muutakin. Pahinta on se ettei meinaa päästä hoitoon kun ei kai haluta tilastoihin näitä.

Kai nyt luulotautisilla on vaikka mitä oireita. Laita oikeaa dataa tai paskapuhetta

Vierailija
249/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotekriittiset on tehnyt tästä(kin) asiasta kauhean haloon. Jos et ota eokotetta, et ota, pitääkö siitä tehdä niin iso numero? Tasan ei mene nallekarkit, luulisi aikuisten ihmisten sen jo oppineen. Jos jatkossa rokotetut saavat jotain enemmän kuin rokottamaton, seisokoon rokottamaton päätöksensä takana eikä aloita kauheaa huutoa asiasta. Lapsi kiukuttelee, kun hän ei jotain saa tejdä, ei aikuinen ihminen.

Jos ideologian vuoksi haluaa jostain jäädä paitsi, jääköön. Ihan se ja sama.

Ainoa joka tutuista jaksaa enää jauhaa näistä rokotteista on ainoa rokotekriittinen. Samaa paskaa viestittää ja aina linkit jotain epämääräistä. Olen jo monta kertaa sanonut ettei kiinnosta vaan siirry eteenpäin ja taas tulee uutta. Pakko kohta poistaa koko tyyppi yhteystiedoista.

Ei kiinnosta, mutta täällä ollaan jauhamassa.

Vierailija
250/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kehoni on minulle kaikkein pyhin maailmassa. Mikään työpaikka ei ole sen väärti, jos lääketieteelliseen toimenpiteeseen, jota en tahdo, pakotetaan. Ilmeisesti olen väärässä paikassa silloin alkujaankin.

Ei ole velkaa ulosottoon tai muutakaan menetettävää. Mieluusti hetken lomailen. Tulikin painettua noita sote-hommia jo riittämiin. Ihmettelen, jos ei kohta anella takaisin. Sen verran on huono tilanne alalla..

Vierailija
251/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut ketjua mutta syynä ei ole ideologia vaan oma terveys. Otin kolme rokotetta ja kadun syvästi. Ei se oikeasti saa niin mennä että huokaillaan kun koronaa sairastavaa joudutaan hoitamaan mutta rokotteesta (hyvin eri tavoin) sairastuneet ei saa mitään hoitoa kun ei vaan noteerata.

Kysykääpä muuten huvikseen rokotteen ottaneilta mitä oireita tuli ja tuliko joka kerta rajummin? Älkääkö lukeko täältä.

Just tämä. Kuvitellaan että oireet on just pientä kuumetta, nuhaa, päänsärkyä ja pistoskohdan kipeyttä. Etkö oikeasti ole lukenut mistään mitä kaikkea niistä on voinut tulla? Niiden reaktioiden ja oireiden takana on ihan oikeita ihmisiä. Kuten minä, sydänlihastulehdus, jotain ja allerginen reaktio. Plus vähän muutakin. Pahinta on se ettei meinaa päästä hoitoon kun ei kai haluta tilastoihin näitä.

Kai nyt luulotautisilla on vaikka mitä oireita. Laita oikeaa dataa tai paskapuhetta

Pfiser julkaisee tokote datansa vasta vuonna 2025, niin mitään arvailuja rokotteen turvallisuudesta ei kannata ennen tuon datan julkaisua tehdä.

Vierailija
252/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettärokottamattomat hoitajat ovat saaneet olla ns. vapaamatkustajia kauan, koska me muut olemme ottaneet pakolliset rokotukset.

Jos jotain haittaa on tullut,niin näille rokottamattomille ei tule, myös he ovat kumminkin saaneet ns. laumasuojan.

Koska hoitajille on ollut niin huono työhön tulotarkastus, ettei niitä pakollisiakaan rokotuksia ole seurattu, ja näin ollen sinne on päässyt hoitajiksi täysin rokottamattomia h e nkilöitä.

Nyt pitää katsoa kaikki rokotukset, joita se työ tarvitsee kuntoon. Tämä on oikeastaan työnantajien vika, kun eivät ole tarkastaneet rokotuksia.

Minä olen ollut hoitajana monta vuotta ja ei mitään kysytty, ei edes koulutusta.

Vierailija
253/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pfiser julkaisee tokote datansa vasta vuonna 2025, niin mitään arvailuja rokotteen turvallisuudesta ei kannata ennen tuon datan julkaisua tehdä.

Ja Pfizerko muuttui luotettavaksi lähteeksi tuolle tiedolle ?

Meillä on mennyt puoltoista vuotta ekoista rokotuksista, joita kansalliset viranomaiset ovat seuranneet silmä kovana

Vierailija
254/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää se että minut on median toimesta ja monen rokotetun toimesta leimattu rokotevastaiseksi tai foliohatuksi kun en rokotetta ota.

En ota koronarokotetta koska koen että se on minulle turha, minun ikäisiä on menehtynyt koronaan noin 10kpl tilastojen mukaan ja koronan takia tehohoidossa on ollut noin 1200 ihmistä koko pandemian aikana.

En ota koronarokotetta koska ilmapiiri on mitä on, haukkumista sekä syrjimistä.

En ota koronarokotetta koska en hyväksy koronapassia tai sitä että rokottamattomia eristetään yhteiskunnasta.

En ota koronarokotetta koska rokotettuna myös tartutan muita ihmisiä.

En ota koronarokotetta koska siitä on tullu haittavaikutuksia ihmisille.

Tuossa nyt muutama syy sille miksi en ole ottanut koronarokotteita ja meinaan pysyä rokottamattomana.

Rauhaa ja rakkautta, koitetaan elää sovussa.

Vierailija
255/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nämä äidin pikku munkkipossut täällä uhoavat rokotevastaisina sotureina vaikka tosiasiassa "myrkkypiikit" on jo ajat sitten otettu ripuliranteeseen. Enää ne pahiten mt-ongelmista kärsivät liskouskovaiset on rokottamatta.

No en nyt niin alas ole vajonnut, että tulisin vielä valehtelemaan tänne olevani rokottamaton. Ihan ehta rokottamaton olen, ja olen jopa sairastanut koronan. Selvisin vammoitta, vaikka sekin saattaa joillekin rokotetuille kuulostaa uskomattomalta.

Olet sankari. Rokottamattomat ovat kaikki superihmisiä jotka selviävät koronasta uholla ja keskioluella. Mummot ja läskit hautaan, minäminäminä.

Selvisin ihan todennäköisyyksien avulla. En ota influenssaankaan rokotusta, koska tiedän ketkä siitä saavat vakavia oireita. Ei ole 20 vuoteen tullut minulle. Ehkä vanhempana otan siihenkin rokotteen, kun alkaa olla enemmän vaaraa minullekin.

Koronankin suhteen 99% ihmisistä ajatteli itseään ja perhettään. Eivät muita.

Eli minäminäminä paskat muista

Kuten kaikki piikillä ja maskeilla itseään tartunnalta suojaavat ihmiset. Eli suurin osa rokottautuneista :)

Tunnusta vaan itsellesi että olet itsekäs paskakasa.

Mene nyt jo muualle trollaamaan ja anna aikuisten keskustella.

Valivali. Etkö kestä totuutta?

Vierailija
256/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäänkuin 8-16 työpaikka olisi ihmisarvon tai kansalaiskelpoisuuden mitta, varsinkin jos ja kun sen ehtona on kokeellinen nanobotti-piikki. Huh huh.

Onneksi on vielä omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä, vaikka edes vähän.

Ylikuolleisuuskäyrät jatkavat nousuaan nyt, kun lähes kaikki on rokotettu. Espanjassa rokotetun kansan ylikuolleisuus on nyt 20% suurempi koronaepidemian ensimmäisen aallon aikaan verrattuna, jolloin ei ollut vielä rokotteita.

Maailma pelastuu, kun ihmiset jotka eivät kykene luopumaan kulutuksesta, eivätkä osaa etsiä tai tulkita sinne tänne ripoteltua dataa ottavat n+1 rokotetta.

Lebensraumia tulossa älykkyystestistä selvinneille.

https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php?title=Exce…

Merkillinen testi kun tyhmin osa kansasta saa parhaat pisteet 😅😂🤣😂

Mitä koulutetumpi ihminen, sitä enemmän hän on investoinut aikaa ja sosiaalisia panoksia sitoutuakseen järjestelmään. Siksi koulutettu ihminen on altis hirttäytymään korruptoituneeseenkin järjestelmään ja uppoamaan sen mukana pohjaan ymmärtämättä päästää irti.

YTM

Vierailija
257/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ettärokottamattomat hoitajat ovat saaneet olla ns. vapaamatkustajia kauan, koska me muut olemme ottaneet pakolliset rokotukset.

Jos jotain haittaa on tullut,niin näille rokottamattomille ei tule, myös he ovat kumminkin saaneet ns. laumasuojan.

Koska hoitajille on ollut niin huono työhön tulotarkastus, ettei niitä pakollisiakaan rokotuksia ole seurattu, ja näin ollen sinne on päässyt hoitajiksi täysin rokottamattomia h e nkilöitä.

Nyt pitää katsoa kaikki rokotukset, joita se työ tarvitsee kuntoon. Tämä on oikeastaan työnantajien vika, kun eivät ole tarkastaneet rokotuksia.

Minä olen ollut hoitajana monta vuotta ja ei mitään kysytty, ei edes koulutusta.

Odottelinkin jo, että koska alkaa uhriutuminen rokotteiden otosta. No nyt kun parempi kansalaisuus ei oikein enää passillä pädekkään.

Vierailija
258/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi ideologiansa takia ottaa kokeellisen rokotteen ja antaa hedelmällisyytensä tai muun terveytensä mahdollisesti mennä tuosta noin vaan?

Vierailija
259/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää se että minut on median toimesta ja monen rokotetun toimesta leimattu rokotevastaiseksi tai foliohatuksi kun en rokotetta ota.

En ota koronarokotetta koska koen että se on minulle turha, minun ikäisiä on menehtynyt koronaan noin 10kpl tilastojen mukaan ja koronan takia tehohoidossa on ollut noin 1200 ihmistä koko pandemian aikana.

En ota koronarokotetta koska ilmapiiri on mitä on, haukkumista sekä syrjimistä.

En ota koronarokotetta koska en hyväksy koronapassia tai sitä että rokottamattomia eristetään yhteiskunnasta.

En ota koronarokotetta koska rokotettuna myös tartutan muita ihmisiä.

En ota koronarokotetta koska siitä on tullu haittavaikutuksia ihmisille.

Tuossa nyt muutama syy sille miksi en ole ottanut koronarokotteita ja meinaan pysyä rokottamattomana.

Rauhaa ja rakkautta, koitetaan elää sovussa.

Aika monta rokotevastaista jo kuollut koronaan ja lista vaan pitenee. Aika raskasta omaisille. Mut minäminäminä

Vierailija
260/332 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on jos joku haluaa pitää periaatteestaan kiinni ja ottaa ne potkunsa. Ihmisillä on typerimpiäkin periaatteita olemassa ja niiden vuoksi tehdään miten tehdään. Joku vetoaa miten syötät lapsesi tms. Voihan nuo loparinsa ottaneet tehdä jotain muuta työtä johon rokotetta ei vaadita. Siivoajan paikkoja on näkyy auki. Muussa tapauksessa noil on ennen liiton rahoja se karenssi. Muutama kuukausi vanhoilla säästöillä elämistä tai sossusta rahan anomista jos omaisuutta ei ole ja kaikki palkat on tuhlattu normi elämiseen tuhlaamatta. Sit pyytävät ruoka apua, myyvät autonsa tai pyöränsä. Vievät kaniin arvovehkeensä ja maha on täynnä muutaman kuukauden. Tosin lainojahan tuolloin ei maksella.