Kauneimpia bloggaajia teidän mielestä?
Mun mielestä Uino ja Venla Savikuja. Venla vähän liian kuivakka kasvoista nykyään, mutta ihana kroppa ja muutenkin niin ihanan kuvan oon saanut hänestä!
Kommentit (123)
Päästä varpaisiin -blogin Lila, sekä (alapeukkuvyöryn uhallakin) Iina.
Xenia aina ollut nätti. Ja iloinen luonne hänellä. Raskaudesta palautui tosi hyvin ja on hoikka kuten taas moni mamma on yhtä leveä kuin ladonovi ja persekin roikkuu kuin jätesäkki
Piia Viena eli Värikäs PipSa!!!!!
Magicpoks Maj on kaunis ja vaikuttaa myös ihmisenä tosi symppikseltä!
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:48"]
Onko sulla keskustelun idea jotenkin hukassa? Jos kysyy toisten mielipiteitä niin eikö niihin saa vastata olemalla eri tai samaa mieltä? Onko sinulle kelpaava keskustelu sellainen, jossa listataan bloggaajia ilman perusteluita ja muut vastaavat "ok"?
[/quote]
Ei ole hukassa :). Ehkä olin vain naiivi ja ajattelin, että voisi olla ketju, jossa ei haukuttaisi, kun otsikko ja aloitus antoi vihjettä positiivisuudesta. En olisi vilkaissutkaan ketjua, jos otsikko olisi ollut esim. Arvostellaan bloggaajien ulkonäköä, millaiseksi tämä heti sitten kääntyi.
Samoilla linjoilla olen nr. 57:n kanssa.
[/quote]
No voi voi. Semmoista ketjua ei AV:lla ole jossa ei jotakuta arvosteltaisi.
ap
Miikkulaisen Miia on mielestäni kaunis, ja hänellä on kiva pukeutumistyyli.
Don't think twice, it's all right
https://www.flickr.com/photos/86470697@N08/8513188916/
https://www.flickr.com/photos/86470697@N08/8536023873/
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:41"]
Sofia Ruutu on ihan älyttömän kaunis.
[/quote]
Vau niin on! Ihana! Tosi kauniit silmät
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:10"]
Mothmouth
[/quote]
Tää olis mielestäni paljon kauniimpi jos kulmakarvat ei olis noin "goottityyliset" eli noin kaarevat. Muuten kaunis vaikka tyyli ei mun mieleen
ap
Annika O. Aina blogin avatessaan ihmettelee, miten joku ihminen voi olla niin jumalaisen kaunis :o
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 17:20"]
Kalastajan vaimo
[/quote]
Ajattelin ensin että on "kaunis ikäisekseen". Mutta onkin vasta 33? Ihan nätti silti
ap
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:04"][quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:54"]
Kenza ja Janni Deler. Miksei Suomessa ole näin kauniita bloggaajia?
[/quote]
http://jannideler.com/wp-content/uploads/sites/2/2014/10/janni-deler-eyebrows-linaekhDSC_1202.jpg
Lol.
[/quote]
Kai toi kuva on joku älä meikkaa näin-pilakuva? Ei jeesus mitä kamalaa contouria
Motherfuckin' fashion, Laura <3 Aina ja ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:38"]
SS-Hanna
[/quote]
Et ole tosissasi, no ainakin hänen omasta mielestään :D Mitä täältä olen lukenut, ei taida olla edes sisäisestikään kaunis.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 16:46"]
Piia Viena eli Värikäs PipSa!!!!!
[/quote]
Tämä on minunkin suosikkini! Oikea miss blogitar!
Tinkerbella. Namu !