Kauneimpia bloggaajia teidän mielestä?
Mun mielestä Uino ja Venla Savikuja. Venla vähän liian kuivakka kasvoista nykyään, mutta ihana kroppa ja muutenkin niin ihanan kuvan oon saanut hänestä!
Kommentit (123)
Tykkään tyylistä Hetkiä blogin pitävästä Katariinasta.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 03:12"]
Jo's secret pienellä viilauksella, vähän pienempi nenä ja isommat huulet niin olisi paljon parempi! Tukka ja kroppa hyvät
[/quote]Tämä ketju ei tietääkseni ollut plastiikkakirurgien "näin sinut korjaisin veitsellä", joten menehän siitä muualle pätemään.
Jozella. Eritoten hänen kroppansa on juuri sellainen mitä itse tavoittelen! Kasvoistaan myös todellinen kaunotar :) http://jozellablog.blogspot.fi/
[quote author="Vierailija" time="02.07.2015 klo 10:57"]Jozella. Eritoten hänen kroppansa on juuri sellainen mitä itse tavoittelen! Kasvoistaan myös todellinen kaunotar :) http://jozellablog.blogspot.fi/
[/quote]
Heh heh, ihan sievä olet, pulla.
Siis häh, onko tää ketju jokin vitsi? :D Kaikki ulkonäköönsä vähänkin panostavat bloggaajat haukutaan rumiksi tai arvostellaan muuten vaan tosi kärkkääseen sävyyn, vaikka oikeasti ovat monen mielestä ja yleisen käsityksen mukaan kauniita.
Sitten taas jotkut näistä vastauksista sopisi mielestäni paremmin keskusteluun jos kysymyksenä olisi esim. "Kenen bloggaajan ulkonäkö on lähimpänä omaksi?" Omasta mielestäni suurin osa tunnetuista bloggaajista on nättejä, kauneinta en osaa sanoa mutta esim. Natalie Vilen on tosi näyttävä ja hänellä on hyvin kauniit kasvot, vaikka en hänen jutuista blogin perusteella perustakkaan
Venla Savikuja vaikuttaa myös sisäisesti kauniilta ihmiseltä. Ja mun mielestä tosi hehkuva, huomaa että elää terveellisesti!
Jotkut valtavirran mielestä kauniit ja söpöt ihmiset, niinkun Silja ja vaikka ffp-Jenni ja Annika O. on omaan silmään rumia koska vaikuttavast ilkeiltä ja pinnallisilta.
Uino - yleensä ihan hirveät meikit (erityisesti muistan alkuaikojen kauhistuttavat kulmakarvat, taisivat olla piirretyt siittiöt tms) ja tukka, mutta on silti häikäisevän kaunis :)
Pupulandian kirjoittaja, oliko se Jenni? On keijumaisella tavalla kaunis ja eteerisen näköinen. Ja vaikuttaa herttaiselta.
Sandwich-Iina on kyl oikeesti aika järkyttävän näkönen :D
En tajua mitä ihmiset näkevät ffp-Jennissä. Huumeet pilanneet naaman ja nenä on iso.
Näillä "Kuka on mielestäsi kaunein julkkis/bloggaaja/laulaja/näyttelijä yms." -ketjuilla on ihan hyvä tarkoitus ja olisivat kivoja, mutta kun ne menevät aina siihen, että lähes kaikkia vastauksia alapeukutetaan urakalla ja arvostellaan, miksi se ja se ei ole jonkun mielestä kaunis. Sitten vielä väitetään, että miehet luovat ulkonäköpaineita ja ihmetellään, miksi niitä naisilla on.
MFF, Kenza, Janni Deler, Life of Silja ja Anni Maaninka
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:46"]
Silja on ehkä hyvä esimerkki ihmisestä, joka on varmaan useimpien mielestä kaunis, mutta kun vaikutelma on kylmä/ylimielinen, niin ei tee mieli myöskään kehua kauniiksi.
Kyllä silti vaihtaisin oman ulkonäköni Siljan ulkonäköön välittömästi, jos mahdollisuus olisi :)
[/quote]
Minusta Silja ei ole kaunis, mutta näköjään kommenttini tästä poistettiin.
Sofia Ruutu ja Avec Sofie. Yleensäkin minusta tuollaiset melko luonnolliset naiset ovat kaikista kauneimpia :)
Jo's secret pienellä viilauksella, vähän pienempi nenä ja isommat huulet niin olisi paljon parempi! Tukka ja kroppa hyvät
Suomalaisista: Dear Diarrhea- Juulia, Sofia Ruutu, Vilma P., Sandra Hagelstam, Venla Savikuja, Julia T., Where Bluebirds Fly (jo lopettanyt).
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:10"]Pipsa!
[/quote]
Lol
Didem