Lue keskustelun säännöt.
Kauneimpia bloggaajia teidän mielestä?
01.06.2015 |
Mun mielestä Uino ja Venla Savikuja. Venla vähän liian kuivakka kasvoista nykyään, mutta ihana kroppa ja muutenkin niin ihanan kuvan oon saanut hänestä!
Kommentit (123)
Never Give Upin Ilona. Vaikka onkin fitness-bloggaaja, on varsinkin videoilla instassa tosi kaunis. Aito hymyilevä ihminen jota siksi mielellään katsoo.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:55"]
Viva la Henni, Garmen style, Bunnymode, Sisustus ja sepustus Puuma, Merenhelmi isotissi, Laapa Laura, Kaikki nuo daamitdaamit upeita! :)
[/quote]
Garmen Style (edelleenkin huvittaa tämä nimi, samoin kun Viva la Henni)... - no on siinä jollain maku. Jotain toivoa voisi ehkä olla kaiken tuon roinan alla.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:39"] Kai mä kommentoin jos mä pyydän kertomaan kauniita ja vastaus on esim Pipsa
ap
[/quote]
Otsikossa lukee kauneimpia teidän mielestä. Tuskinpa kommentoijat ajattelivat, että sinulla on tarve haukkua muiden kauneusihanteita. Olisit vaan aloitukseen laittanut, että "minusta x ja y ovat nättejä, muista en pidä, mutta jos te pidätte, niin älkää sitten suuttuko siitä, että aion sen myös sanoa".
[/quote]
Olenhan mä monesta sanonut että on mun mielestä kauniita. Sori etten aloitusviestissä tajunnut varoittaa että saatan sanoa mielipiteeni. Olisiko se estänyt jonkun suuttumista?
ap
[/quote]
Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi että kyseessä on eräs nimeltämainitsematon blogaaja joka haluaisi vain että kaikki listaisivat hänet kauneimmaksi ja sen takia täytyy dissata kaikkia "vääriä" ehdotettuja nimiä jotta varmasti saadaan oikea lopputulos keskustelulle.
[/quote]
Chicago-Iida?