Kauneimpia bloggaajia teidän mielestä?
Mun mielestä Uino ja Venla Savikuja. Venla vähän liian kuivakka kasvoista nykyään, mutta ihana kroppa ja muutenkin niin ihanan kuvan oon saanut hänestä!
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2015 klo 23:01"]
Mungolifen Anna on kaunein, ja hän oli ihan maailmanluokan kaunotar silloin kun hänellä oli ne vaaleat ja kiharat hiukset.
[/quote]
Anna on pelkkä elähtänyt horo!
Mungo on nätti mutta nykyisellä meikkaustyylillä kasvot ovat likaiset ja kalman väriset. Liekö tässä haettu Kim K:n meikkaustyyliä mutta vielä vaatii harjoitusta. Tukka saisi olla lyhyempi niin lähtisi ainakin 5v. pois iästä.
Kenza. Ihanat hiukset ja tyyli.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:39"] Kai mä kommentoin jos mä pyydän kertomaan kauniita ja vastaus on esim Pipsa
ap
[/quote]
Otsikossa lukee kauneimpia teidän mielestä. Tuskinpa kommentoijat ajattelivat, että sinulla on tarve haukkua muiden kauneusihanteita. Olisit vaan aloitukseen laittanut, että "minusta x ja y ovat nättejä, muista en pidä, mutta jos te pidätte, niin älkää sitten suuttuko siitä, että aion sen myös sanoa".
[/quote]
Olenhan mä monesta sanonut että on mun mielestä kauniita. Sori etten aloitusviestissä tajunnut varoittaa että saatan sanoa mielipiteeni. Olisiko se estänyt jonkun suuttumista?
ap
Suomalaisista indiedaysin päästä varpaisiin (Lila nimeltään?). Ulkomaisista kenza ja fashion toast.
SE ON VÄRIKÄS PIPSA, AIVAN EHDOTTOMASTI!!! MUUTA VÄITTÄVÄT OVAT KATEELLISIA BIBSULLE
http://4.bp.blogspot.com/-AzCzBrOo_jU/UK42oyvIEaI/AAAAAAAAJQg/A44sUXAWqLs/s640/IMG_6700.JPG
tämäkö niin jumalaisen kaunis? yhtä ruma sisältä ja ulkoa tuo likka.
Sofia Ruutu on ihan älyttömän kaunis.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 14:39"] Kai mä kommentoin jos mä pyydän kertomaan kauniita ja vastaus on esim Pipsa
ap
[/quote]
Otsikossa lukee kauneimpia teidän mielestä. Tuskinpa kommentoijat ajattelivat, että sinulla on tarve haukkua muiden kauneusihanteita. Olisit vaan aloitukseen laittanut, että "minusta x ja y ovat nättejä, muista en pidä, mutta jos te pidätte, niin älkää sitten suuttuko siitä, että aion sen myös sanoa".
[/quote]
Olenhan mä monesta sanonut että on mun mielestä kauniita. Sori etten aloitusviestissä tajunnut varoittaa että saatan sanoa mielipiteeni. Olisiko se estänyt jonkun suuttumista?
ap
[/quote]
Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi että kyseessä on eräs nimeltämainitsematon blogaaja joka haluaisi vain että kaikki listaisivat hänet kauneimmaksi ja sen takia täytyy dissata kaikkia "vääriä" ehdotettuja nimiä jotta varmasti saadaan oikea lopputulos keskustelulle.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:36"]
ap
[/quote]
[/quote]
ap
[/quote]
Eiköhän kaikille ole jo tullut selväksi että kyseessä on eräs nimeltämainitsematon blogaaja joka haluaisi vain että kaikki listaisivat hänet kauneimmaksi ja sen takia täytyy dissata kaikkia "vääriä" ehdotettuja nimiä jotta varmasti saadaan oikea lopputulos keskustelulle.
[/quote]
:D eläessäni en oo blogannut. Kerro vaan keneksi mua luulet?
ap
Silja on ehkä hyvä esimerkki ihmisestä, joka on varmaan useimpien mielestä kaunis, mutta kun vaikutelma on kylmä/ylimielinen, niin ei tee mieli myöskään kehua kauniiksi.
Kyllä silti vaihtaisin oman ulkonäköni Siljan ulkonäköön välittömästi, jos mahdollisuus olisi :)
Xenia on kaunis! Hyvä kroppa ja fiksukin ja menestynyt.
Tämä on kyllä varsinainen hyvän mielen ketju taas...
ap
[/quote]
[/quote]
Onko sulla keskustelun idea jotenkin hukassa? Jos kysyy toisten mielipiteitä niin eikö niihin saa vastata olemalla eri tai samaa mieltä? Onko sinulle kelpaava keskustelu sellainen, jossa listataan bloggaajia ilman perusteluita ja muut vastaavat "ok"?
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:48"]
Onko sulla keskustelun idea jotenkin hukassa? Jos kysyy toisten mielipiteitä niin eikö niihin saa vastata olemalla eri tai samaa mieltä? Onko sinulle kelpaava keskustelu sellainen, jossa listataan bloggaajia ilman perusteluita ja muut vastaavat "ok"?
[/quote]
Ei ole hukassa :). Ehkä olin vain naiivi ja ajattelin, että voisi olla ketju, jossa ei haukuttaisi, kun otsikko ja aloitus antoi vihjettä positiivisuudesta. En olisi vilkaissutkaan ketjua, jos otsikko olisi ollut esim. Arvostellaan bloggaajien ulkonäköä, millaiseksi tämä heti sitten kääntyi.
Samoilla linjoilla olen nr. 57:n kanssa.
Viva la Henni,
Garmen style,
Bunnymode,
Sisustus ja sepustus Puuma,
Merenhelmi isotissi,
Laapa Laura,
Kaikki nuo daamitdaamit upeita! :)
[quote author="Vierailija" time="01.06.2015 klo 15:41"]
Sofia Ruutu on ihan älyttömän kaunis.
[/quote]
Ruma sivuprofiili hänellä, en tykkää nenästä.
Mungolifen Anna on kaunein, ja hän oli ihan maailmanluokan kaunotar silloin kun hänellä oli ne vaaleat ja kiharat hiukset.