Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset ei maksa luottokorttejaan pois kun saavat palkan? Sama pääoma siellä on käytettävissä jos tarvii. Korkojen maksu hauskaa?

Vierailija
16.11.2023 |

En tajua

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan tonnin pesukoneen. Jos maksan luoton pois, niin ei tarvitse maksaa 110€ korkoa. Ja sitte voin taas käyttää luottokorttia. Maksan taas pois ja taas säästyy satanen.

Kaverini pitää omaansa tapissa ja makselee hirveitä korkoja vaikka saa tilille 3000 e palkkaa joka kuu.

Vierailija
2/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole varaa kun Marin ex viisikko hallinto tuhosi suomalaisten talouden ja ostovoiman 2020-2023 (WEF köyhdyttämisen agenda)... nyt kikkaillaan kaikilla korteilla ja luotoilla kuukausi kerrallaan jotta selvitään mitenkään...

Sulla on isompiakin haasteita kuin taloutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on totuttu elämään lainalla.

sitähän tuo on.

Vierailija
4/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mitään korkoa maksa mun masterista. Vuosimaksu on sama käytin tai en.

Vierailija
5/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on totuttu elämään lainalla.

sitähän tuo on.

Ihan samalla tavalla sitä lainalla eläisi edelleen mutta se koron maksu jäisi pois jos sen pistää nolliin sen luoton kerran kuussa.

Vierailija
6/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on koroton luotto? No missään enemmistössä et ole.

Vierailija
7/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee kierre. Kun maksat sen kerralla pois niin huomaat, että ei jäänytkään tarpeeksi rahaa elää depit puolella tulevaa kuukautta. Mulla ainakin luottokortin käyttö on todella riskialtista ja kun saan maksettua pois niin pitäisi pitää huoli, ettei sitä ihan oikeasti käytä kuin tilanteessa, jossa saa heti siirrettyä saman summan kortille. 

Vierailija
8/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos maksan kortin tyhjiin, jää asuniskulut ja muu maksamatta. Ei kaikki tienaa monia tonneja kuussa.

Vierailija
9/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi master card pankki-/luottokortti. Luottoraja 2 tonnia kuukaudessa. Enemmänkin saisi, mutta pitäisi maksaa enemmän vuosimaksua. Ei tuota mitään korkoa mene, kun maksaa luottokorttilaskut ajallaan. Mikä on ongelma?

Vierailija
10/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos maksan kortin tyhjiin, jää asuniskulut ja muu maksamatta. Ei kaikki tienaa monia tonneja kuussa.

Mitä sä oikein selität? Luuletko että se kortti palaa ilmaan jos maksat sen nollille? Sä maksat ne asumiskulut sieltä pässi. Se pointti on että jos maksat sen kerran kuussa pois niin et maksa KORKOA. Luottokortissa on 30-45 päivän maksuaika. Älä muhi siellä niitä vanhoja maksuja!!

Vierailija
11/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normi master card pankki-/luottokortti. Luottoraja 2 tonnia kuukaudessa. Enemmänkin saisi, mutta pitäisi maksaa enemmän vuosimaksua. Ei tuota mitään korkoa mene, kun maksaa luottokorttilaskut ajallaan. Mikä on ongelma?

no sähän cher lokki olet kun tuota mä tässä just ajan takaa.

Vierailija
12/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä tulee kierre. Kun maksat sen kerralla pois niin huomaat, että ei jäänytkään tarpeeksi rahaa elää depit puolella tulevaa kuukautta. Mulla ainakin luottokortin käyttö on todella riskialtista ja kun saan maksettua pois niin pitäisi pitää huoli, ettei sitä ihan oikeasti käytä kuin tilanteessa, jossa saa heti siirrettyä saman summan kortille. 

no toivottavasti tulisi kierre koska vaikka sä vetäisit sen tappiin joka kuussa niin jos maksat sen POIS välillä niin et maksa korkoa siitä. Ymmärrätkö?

Vierailija
13/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi on täällä että yhyy, en halua maksaa 1000 euron luottoa pois kun siitä tulee KIERRE. Mielummin maksan siitä satoja euroja koko ajan korkoa kun että maksaisin tänään pois ja käyttäisin sitä taas huomenna ja en maksaisi siitä satoja euroja korkoa.

En toisaalta yhtään ihmettele miks teidän talous on kuralla, noilla älynlahjoilla

Vierailija
14/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no toivottavasti tulisi kierre koska vaikka sä vetäisit sen tappiin joka kuussa niin jos maksat sen POIS välillä niin et maksa korkoa siitä. Ymmärrätkö?

No sä et ainakaan ole se penaalin terävin kynä.

Vierailija
15/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää vastaus tyli väärälle, kun ei oikein toimi nää sivut. Voisko ne palauttaa sen vanhan vauvan.

Vierailija
16/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ole, mutta niin fiksu että en ottais luottokorttia jos en tajuaisi miten se toimii. Minä maksan luoton kerran 32 päivässä nollille ja kertaakaan en ole korkoa maksanut. Ja ihan tappiin menee. Mutta jos haluaa maksaa jostain (mistä?) satoja euroja kuukaudessa ylimääräistä niin jokaisella on toki fetissinsä

Vierailija
17/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kallista rahaa kannattaa välttää, jos ei ole varaa. Köyhän ei kannata ostaa halpaa pätee tähänkin.

olen keskituloinen ja maksan kaiken luottokortilla. Kuun lopusssa maksan sitten koko laskun pois ennen eräpäivää. Näin saan kerrytettyä cashbackiä n. 100-150e/v. Raha sekin on.

Vierailija
18/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan ole, mutta niin fiksu että en ottais luottokorttia jos en tajuaisi miten se toimii. Minä maksan luoton kerran 32 päivässä nollille ja kertaakaan en ole korkoa maksanut.

Se vastaus ei ollut sulle, kun tää arpoo vääriä ketjuja välillä ja lykkää ne vastaukset minne sattuu.

Vierailija
19/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt ihan samaa kuin ap!! En ymmärrä ihmisiä jotka maksaa luottokortin korkoja, osamaksujen korkoja tai lainailee rahaa palkkapäivää edeltävänä viikonloppuna että pääsee baariin.

Oon jo varmaan 2 vuoden ajan käyttänyt luottokorttia ihan joka ikinen kuukausi. Ja ihan joka ikinen seuraava kuukausi, heti palkkapäivänä maksan koko luoton nollille. Se mitä laskujen ja luoton jälkeen tilille jää, on elämiseen käytettävä raha, joten eipä tarvi kummemmin budjetoida. Jos se raha ei riitä (haluat vaikka sattumalta just ennen palkkapäivää käydä ulkona syömässä ja tili on tyhjä) niin senkun maksan luottokortilla ja tingin pikkusen seuraavan kuun kauppalaskusta. No big deal.

Vierailija
20/77 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joka kuussa luottokorttilasku noin 4000€ ja joka kuussa me maksetaan se pois. Tää on sitä normaalikäyttöä, mihin se on tarkoitettukin, eikä mikään kierre.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi