Vessa-asiaa. Mitä tekisit tässä tilanteessa?
Olet kyläpaikassa, ja menet vessaan vääntämään kunnon tortut. Kakattuasi huomaat, että wc-paperi on loppu. Vessassa ei ole käsisuihkua, eikä uutta rullaa löydy vessan ainoasta kaapista.
Mitä teet?
Kommentit (35)
jos siellä olisi jonkinmoinen tarkoitukseen sopiva kippo tai kuppi, laittaisin siihen vettä ja pesaisisin sillä. tai sitten huutelisin oven läpi, että tuokaapas mulle paperia tai sopiva kippo.
Housut vaan jalkaan ja kiirehtisin kotiinlähtöä, en istuisi tuolille. Valittaisin muka mahakipua ja sitä hajua kun mahassa kurnii.
Kastelisin sormet hanan alla ja pyyhkisin niillä.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:24"]jos siellä olisi jonkinmoinen tarkoitukseen sopiva kippo tai kuppi, laittaisin siihen vettä ja pesaisisin sillä. tai sitten huutelisin oven läpi, että tuokaapas mulle paperia tai sopiva kippo.
[/quote]
Hyi helvetti. Pidänkin vastaisuudessa kupit ja kipot pois vessasta (ja vessapaperia saatavilla)
Miksi kukaan kävisi kyläpaikassa paskalla?
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:27"]Miksi kukaan kävisi kyläpaikassa paskalla?
[/quote]
Jos iskee hätä
Yrittäisin pestä pyllyn lavuaarissa ja kuivaisin käsipyyhkeeseen.
Pyyhkisin nenäliinalla joita mulla on aina mukana.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:33"]
[/quote]Vitussako niitä kannat vai mistä löydät ne paperit.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:33"]
[/quote]Vitussako niitä kannat vai mistä löydät ne paperit.
[/quote]
Käsilaukusta. Otan laukun aina vessaan mukaan, niin voin samalla kohentaa kampausta ja meikkiä.
Laittasin perseen lavuaariin ja ohjaan veden perseeseen.
Toivoisin, että olis tullu siisti kakka.
Huutaisin oven raosta, että TUOKAA PAPERIIIII
Kuvottavaa, että toiset käy kylässä toisten luona isolla hädällä. Ymmärrän, jos ollaan yli yön kyläpaikassa, mutta en ymmärrä parin tunnin visiitillä paskojia. Jokainen normaali aikuisihminen osaa ja pystyy pidättelemään kotiin asti.
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 18:44"]Huutaisin oven raosta, että TUOKAA PAPERIIIII
[/quote]
Lol :) mutta kun nolostuttaisi se haju..
Protestina voisi ainakin jättää vessan vetämättä ja kädet pesemättä.
Suihku? Hanasta vettä pyllyyn?