Pahimmat "tää ei kai haittaa"-kokemukset
Eli mitä härskiä ihmiset on tehny koska "ei se haittaa".
Kommentit (2965)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlainen tilanne sattui kohdalleni, kun olin junassa matkalla Helsingistä Tampereelle. Viereisellä penkillä istunut nuori nainen sanoi minulle, että voitko katsoa vauvaani kun käyn ravintolavaunussa. Sanoi hänelle, että kerron tästä konduktöörillä, joka vie asian lastensuojeluviranomaisten käsittelyyn. Nainen ei jostain syystä kuitenkaan lähtenyt paikaltaan.
Melkoinen kusi pää olit. Mikä ongelma sulla olis ollu auttaa äitiä? Just niin suomalaista sikaniskajunttia kun ei voi suoda toiselle edes kahvinhakumahkua. Idiootti
Sinä se sitten uskallat jättää kakarasi vahdittavaksi ihmiselle, josta et edes tiedä hänen lastenhoitotaitojaan. Entäs jos tämä sattuis
Edelleen tuollaiset vauvan pahoinpitelijät eivät saisi olla vapaana
Vierailija kirjoitti:
Vein sun vaimos, tää ei kai haittaa?
Ketään ei " viedä".
Tupuliini kirjoitti:
Onneksi on savuton suku ja tuttavapiiri. Kukaan ei polta autossani eikä kotonani. Enkä todellakaan antaisi lupaakaan.
Vähän ohi aiheen, lopetin tupakoinnin toukokuussa -24, mokomaa paskaa EI olisi ikinä pitänyt alkaa kiskomaan, t: mies 61 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuule samaa! Onko nämä niitä ihmisiä jotka juovat niin paljon, että jalat lähtee alta, vintti pimenee ja sen takia sattuu näitä alleen laskemisia. Luulisi häpeän tunteen vaikuttavan sen verran vahvasti, että juomisen kanssa osattaisiin himmailla.
Kaverin kaveri on tällainen. Lähemmäs nelikymppinen nainen joka humalassa k*see allensa ja oksentelee. Ei tulisi mieleenkään majoittaa kyseistä ihmistä. :D
Kyseessä on alkoholiongelmainen, kuten vaikkapa minä itse. Joka kerta sitä lupaa itselleen, että ei koskaan enää mitään örvelökännejä. Usein tulee myös vannottua, että nyt loppu juominen kokonaan. Sitten taas seuraavalla kerralla sokka täysin irti ja hyvällä tuurilla herää kotoa, huonol
Alkoholismi on oma valinta, kukaan EI pakota juomaan! Alkoholistipaska tietää aiheuttavansa ongelmia ja kärsimystä myös läheisilleen, muttei piittaa siitä, vaan juo tahallaan, ilkeyttään ja itsekkyyttään! Pitäisi vain ymmärtää loputtomiin selkärangatonta alkoholistipaskaa, puhun kokemuksesta, vaimoni juo jatkuvasti, t: mies 61 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuule samaa! Onko nämä niitä ihmisiä jotka juovat niin paljon, että jalat lähtee alta, vintti pimenee ja sen takia sattuu näitä alleen laskemisia. Luulisi häpeän tunteen vaikuttavan sen verran vahvasti, että juomisen kanssa osattaisiin himmailla.
Kaverin kaveri on tällainen. Lähemmäs nelikymppinen nainen joka humalassa k*see allensa ja oksentelee. Ei tulisi mieleenkään majoittaa kyseistä ihmistä. :D
Kyseessä on alkoholiongelmainen, kuten vaikkapa minä itse. Joka kerta sitä lupaa itselleen, että ei koskaan enää mitään örvelökännejä. Usein tulee myös vannottua, että nyt loppu juominen kokonaan. Sitten taas seuraavalla kerra
Alkoholismi on s a i r a u s !!!
Alkoholismi nimenomaan EI ole sairaus; se on tahallaan ja ilkeyttään juomalla aiheutettua
Vierailija kirjoitti:
Alkoholismi nimenomaan EI ole sairaus; se on tahallaan ja ilkeyttään juomalla aiheutettua
O N !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O N !!!
Niinhän ne juopot selittää että saisivat sääliä
Mua taas haittaa, että lapset tunkevat koskemaan koiraa ihan missä tilanteessa vaan. Ja sitten ihmetellään, kun koira ei innostukaan siitä, että herää kun joku piltti taputtelee päähän. Fiksut lapset opetetaan kysymään ensin, että saako paijata ja sitten vasta paijataan, jos lupa tulee.
Lentokoneessa mies istui ulos tuijottaen ikkunapaikalla, jonka olin varannut. Vieressä istui äiti pienen lapsen kanssa. Kerroin miehelle, että hän istui paikallani. Mies ei sanonut mitään eikä tehnyt mitään. Toistin asiani nyt jo heiman kiihtyneenä. Lentoemäntä ilmestyi paikalle ja mies alkoi kertoa englanniksi lentoemännälle ettei hän ymmärrä mitään mitä sanon.Kerron lentoemännälle, että mies istuu paikallani. Lentoemäntä vie minut istumaan muutamaa riviä edemmäs riville, jossa ei ollut muita matkustajia. Asia ratkesi siis kannaltani erittäin hyvin. Ihmetyttää vain tuo härskiys. Mies tietää täysin varmasti istuvansa väärällä paikalla mutta valittaa lentoemännälle ettei muka ymmärrä mitä hänelle sanon. Mitähän muuta asiaa minulla olisi hänelle voinut olla? Lisäksi huomasin myöhemmin, että kyseisellä istuinrivillä istunut kolmikko oli perhe ja perheen äiti oli suomalainen. Silti hän käyttäytyi tilanteessa kuin täysin ulkopuolinen eli ei puuttunut asiaan mitenkään. Täysin käsittämätöntä toimintaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O N !!!
Niinhän ne juopot selittää että saisivat sääliä
Taas yksi naimaton avioliittoneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Lainasin kaverille autoa. Etuoven tuli lommo, kun oli avannut oven kiveä vasten. Ei kai se haittaa. No eipä hänellä ollut rahaa sitä korjauttaa, ilkesi vielä myöhemmin pyytää autoa lainaan. En lainannut.
Kas kun et lainannut. näistä on miljoona tarinaa....... Meitin porukoissa ei lainailla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Viisastelija liikkeellä, asia on lain mukaan mennyt ihan oikein ja ainut väärinpysäköity auto sai sen sakon.
Jos joku parkkeeraa s
Voihan sellaisen luvattomasti pihaan pysäköidyn auton renkaan eteen laittaa vaikka rikkinäisen lasipullon pohjan, niin se kivasti estää ainakin seuraavat pysäköinnit....
Vierailija kirjoitti:
Olin köyhä opiskelija ja minulla oli 2 samanlaista tuolia pienessä yksiössäni, kaverini halusi ostaa toisen niistä 100 markalla ja suostuin. Tuoli lähti mutta maksua ei kuulunut, viikon päästä tuli viesti, jossa tämä "kaveri" totesi ettei aio maksaa sitä tuolia kun se oli hänen mielestään minulle tarpeeton ja hänellä ei ollut rahaa kuten minulla. Joo, se kaveruus jäi sitten sen myötä.
Kilpaillaanko täällä ketä on eniten huijattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistan omakotitalon. Ihmettelin kun parkkipaikallani (yhden auton pienellä parkkipaikalla) oli kaksi tuntematonta autoa. Aivan toisiinsa kiinni parkkeerattuna. Lähistöllä ei ollut yhtään parkkipaikkaa, joten jouduin jättämään auton tienvarteen (ja sain 60€ sakon). Naapuri sitten viikon päästä päätti laittaa viestiä. Että "Tuttavamme parkeerasi pihallesi kun et ollut kotona. Toivottavasti ei haitannut!"
Ei yhtään...
Et sitten selvittänyt AKE:sta autojen haltijoita? Niiden perusteellahan olisit voinut ilmoittaa poliisille asian ja sieltä olisivat voineet laittaa sakot väärin parkkeeraajille. Tämän takia juttusi tuntuu typerältä provolta.
Viisastelija liikkeellä, asia on lain mukaan mennyt ihan oikein ja ainut väärinpysäkö
Maksetulle Firman sähköpaikalle majoittui kukalie. kirjoitin isolle pahville paksulla Tussilla. Tämä paikka on varattu! Siirettävä Välittömästi Lähimmälle Kaatopaikalle.Katosi! Asunnon parkikselle pysäköi pari Naista jotka Tukkivat Tien. Yhden Hääti Naisisännöitsijä. Toiselta vääntyi vinkkarit ruttuun. Katosivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O N !!!
Alkoholistipaska on ITSE vastuussa siitä, että juo! EI kukaan muu! -alkoholistipaskan tuleva ex-vaimo
Vierailija kirjoitti:
Mua taas haittaa, että lapset tunkevat koskemaan koiraa ihan missä tilanteessa vaan. Ja sitten ihmetellään, kun koira ei innostukaan siitä, että herää kun joku piltti taputtelee päähän. Fiksut lapset opetetaan kysymään ensin, että saako paijata ja sitten vasta paijataan, jos lupa tulee.
Tämä mua ihmetyttää että vanhemmat antavan lapsensa lääppiä vieraita koiria eivätkä opeta lapsille että jotkut koirat ei tykkää lapsista ja saattavat jopa purra, sitten ollaan huutamassa että tappajakoira pitäis lopettaa! En siis omista itse koiraa mutta kyllä tuo järkikin pitäis sanoa ettei vieraita koiria mennä silittämään ihan noin vain, lapset ei ymmärrä mutta aikuisten pitäis ymmärtää ja vanhempien opastaa lapsiaan.
Alkoholi on paremminkin lääke yhteiskuntaa vastaan. Kaikista pahin sairaus on uskonto - kuinka monta sataa miljoonaa ihmistä on eri uskontojen nimissä tapettu maailman sivu. Sairaus.
Jos kämpässä ei asunut yhtään Sailaa?