Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käytitte yo-lahjarahanne?

Vierailija
30.05.2015 |

Itse kadotin juhlailtana 300e (nimenomaan kadotin, koska en baariinkaan päässyt sisälle, missä olisin voinut tuhlata ne) ja loput n. 10 000 laitoin pikkuhiljaa ASP-tilille neljännesvuosittain!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta 1000e 2x 4000e koostui isovanhemmiltani, joten ilman heitä minunkin lahjasumma olisi ollut sitä perus 2000e luokkaa!

ap

Vierailija
2/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:35"]Sain jotain pari tonnia, joilla ostin MacBookin, vuiskan clutchin ja kyllä sillä kustannan vielä äkkilähdönkin Kreikkaan! En ymmärrä niitä, jotka vaan säilövät rahaa, sillä kaikki lahjanantajat aina sanoo, että käyrä raha miten itse tykkäät! :D
[/quote] alapeukut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:35"]Sain jotain pari tonnia, joilla ostin MacBookin, vuiskan clutchin ja kyllä sillä kustannan vielä äkkilähdönkin Kreikkaan! En ymmärrä niitä, jotka vaan säilövät rahaa, sillä kaikki lahjanantajat aina sanoo, että käyrä raha miten itse tykkäät! :D
[/quote] alapeukut?
[/quote]

Tuo vuiskan bitch ja ylihintainen tietokoneenromu ei varmaan kaikkia miellytä :)

Vierailija
4/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kokaiini ja loput sijoitan huoriin.

Vierailija
5/67 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai itseasiassa säästöön menevät, mutta sieltä sitten vähitellen tuohon elämiseen, kun muut rahat on loppu. Ihanaa et on tuollanen summa, mistä voi aina napata parikymppiä esim. ruokaan, kun tili näyttää nollaa ja seuraaviin rahoihin on vielä aikaa. Ja joinakin kuukausina, jos pystyy, voi vastaavasti laittaa sen parikymppiä sinne säästöön. Innostaa säästämään, kun ei tarvitse ihan nollasta alottaa.

T.59

Vierailija
6/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin chihun, tietokoneen, Chanelin flapbagin ja matkan Hawajille <3 Osan rahoista sain onneksi osakkeina, enkä osaa tehdä niillä mitään, joten ei tuu tuhlattuakaan niitä :D

Vierailija
7/67 |
31.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua millaisia summia taalla ovat jotkut saaneet?! Kirjoitin pitkasti yli 10 vuotta sitten, enka edes muista mita sain. Luulisin, etta vanhemmiltani vahan rahaa. Hyvat paperit sain, mutta ei meidan perheessa silloin ollut tuhansia antaa tuosta vaan. Myohemmin vanhemmat kylla auttoivat, kun opiskeluaikana oli tosi tiukkaa rahallisesti.

Vierailija
8/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Iittalan astioita ja kampauspöydän ensimmäiseen omaan asuntooni. Loput taisi kulua ihan vuokranmaksuun...

Vierailija
9/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä suomalaisten touhua mitenkään :D Varakkaita alapeukutetaan, vaikka vain vastasi kysymykseen ja pienten lahjojen saajat saa yläpeukkua peukun perään !! :D

Vierailija
10/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pari sataa. Käytin ne elämiseen (ruoka, vuokra, muut laskut). -N20

Vierailija
11/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:41"]Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis
[/quote]

Oli se Pentik ostettuna alesta tai normaalihinnalla, kyllä on ihan laatua. En tosin vikaa ole löytänyt meidän Annon lakanoistakaan. Sua vaan vitutti se, että oltiin maksettu vähemmän kuin oikea hinta olisi ollut?

Vierailija
12/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:41"]

Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis

[/quote]

No johan sinä kiittämättömältä kuulostat. Tiedoksi, että Iittalaa ja Pentikiä saa kyllä muutenkin kuin Citymarketin leimoilla ja ovat kyllä ihan laatutavaraa

Vierailija
13/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:41"]Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis
[/quote]

Oli se Pentik ostettuna alesta tai normaalihinnalla, kyllä on ihan laatua. En tosin vikaa ole löytänyt meidän Annon lakanoistakaan. Sua vaan vitutti se, että oltiin maksettu vähemmän kuin oikea hinta olisi ollut?
[/quote] mua vaan vitutti se, että vaikka lahjojen antajat oli läheisiä, ne meni sieltä mistä aita on matalin, eivätkä miettineet yhtään mistä oikeasti tykkään. Esim Pentikin hempeän vaaleat lakanat sopisivat ehkä mun rätiksi, mutta ei sänkyyn. Jos olis vähän miettinyt, että kelle ne sen lahjan antaa, niin olisi tullut paljon parempi mieli. Minullakin on paljon kaikkien tiedossa olevia, KOHTUUHINTAISIA mielenkiinnon kohteen, joista lahjaidean olisi voinut poimia...

Vierailija
14/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:57"]

En ymmärrä tätä suomalaisten touhua mitenkään :D Varakkaita alapeukutetaan, vaikka vain vastasi kysymykseen ja pienten lahjojen saajat saa yläpeukkua peukun perään !! :D

[/quote]

Mikä helvetin kansalaisuuskysymyskin tää on :D Älytöntä tää teidän joidenkin potema alemmuuskompleksi, kun kaikkeen negatiiviseen täytyy viitata että "tää on niin suoomalaista" :D

Vierailija
15/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:41"]Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis [/quote] Oli se Pentik ostettuna alesta tai normaalihinnalla, kyllä on ihan laatua. En tosin vikaa ole löytänyt meidän Annon lakanoistakaan. Sua vaan vitutti se, että oltiin maksettu vähemmän kuin oikea hinta olisi ollut? [/quote] mua vaan vitutti se, että vaikka lahjojen antajat oli läheisiä, ne meni sieltä mistä aita on matalin, eivätkä miettineet yhtään mistä oikeasti tykkään. Esim Pentikin hempeän vaaleat lakanat sopisivat ehkä mun rätiksi, mutta ei sänkyyn. Jos olis vähän miettinyt, että kelle ne sen lahjan antaa, niin olisi tullut paljon parempi mieli. Minullakin on paljon kaikkien tiedossa olevia, KOHTUUHINTAISIA mielenkiinnon kohteen, joista lahjaidean olisi voinut poimia...

[/quote]

No voi hellallettas... väärän väriset lakanatko ne sun päivän pilas. Etpä ole vissiin paljon vastoinkäymisiä elämäsi aikana kokenut, niihinkin on hyvä totutella

Vierailija
16/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:41"]Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis [/quote] Oli se Pentik ostettuna alesta tai normaalihinnalla, kyllä on ihan laatua. En tosin vikaa ole löytänyt meidän Annon lakanoistakaan. Sua vaan vitutti se, että oltiin maksettu vähemmän kuin oikea hinta olisi ollut? [/quote] mua vaan vitutti se, että vaikka lahjojen antajat oli läheisiä, ne meni sieltä mistä aita on matalin, eivätkä miettineet yhtään mistä oikeasti tykkään. Esim Pentikin hempeän vaaleat lakanat sopisivat ehkä mun rätiksi, mutta ei sänkyyn. Jos olis vähän miettinyt, että kelle ne sen lahjan antaa, niin olisi tullut paljon parempi mieli. Minullakin on paljon kaikkien tiedossa olevia, KOHTUUHINTAISIA mielenkiinnon kohteen, joista lahjaidean olisi voinut poimia...

[/quote]

No voi hellallettas... väärän väriset lakanatko ne sun päivän pilas. Etpä ole vissiin paljon vastoinkäymisiä elämäsi aikana kokenut, niihinkin on hyvä totutella
[/quote] no mä en vaa ikinä tuu ymmärtämään tätä ihmisten ajattelua esim "kyllähä kaikki nyt marimekosta tykkää, onhan se sentään kotimainen"

Vierailija
17/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aikanaan yo-lahjaksi 2000mk ja osan käytin autokoulun 2. vaiheeseen ja loput meni elämiseen.

Vierailija
18/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan käytin viinaan, naisiin ja juhlimiseen ja loput tuhlasin

Vierailija
19/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:03"]

[/quote]

[/quote] no mä en vaa ikinä tuu ymmärtämään tätä ihmisten ajattelua esim "kyllähä kaikki nyt marimekosta tykkää, onhan se sentään kotimainen"
[/quote] Mun mielestä on tosi ärsyttävää, että mainostetaan lahjaideoita ylppäreitä ennen. Se just kadottaa persoonallisuuden, kun saa vihreää korttia näyttämällä kauniin keväisen värisen mariskoolin valmiiksi sellofaaniin pakattuna :)))))

Vierailija
20/67 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sain ihan mahtavan persoonallisen lahjan, jonka kaikki vieraat olivat yhdessä rakentaneet! Pihaan siis ilmestyi Audi A3, jonka takakontissa oli uusi satula hevoselleni, etuluukusta löytyi lempihajuvettäni ja aurinkolipan alta löytyi kirjekuori, jossa oli muutama lahjakortti! :) lahja ei olisi tuntunut yhtään niin merkitykselliseltä, ellei siinä olisi ollut noin paljon ajatusta mukana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi