Miten käytitte yo-lahjarahanne?
Itse kadotin juhlailtana 300e (nimenomaan kadotin, koska en baariinkaan päässyt sisälle, missä olisin voinut tuhlata ne) ja loput n. 10 000 laitoin pikkuhiljaa ASP-tilille neljännesvuosittain!
Kommentit (67)
Sain 20 euroa naapurilta ja kattiloita yms sukulaisilta. T. valkoroska. Mahdollisesti käytin sen parikymppisen ruokien ostamiseen pääsykoereissulla Hesaan.
Jos vanhempani sanovat jotkut ehdot, ne myös pätevät... Sopimus oli siis seuraava: L:stä 2000e, E:stä 1000e, M:stä 500e jne... Keskimäärin B:n papereilla ei paljon tienattu :D
10 000 €?! Huhhuh, itse sain varmaan noin tonnin luokkaa rahana + uuden läppärin vanhemmiltani. Rahat kului ihan opiskelijaelämään ja kalusteisiin yms kun muutin pois kotoa.
Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis
Sijoitin rahat seuraavana vuonna olleeseen lääkiksen valmennuskurssiin :) kannatti!