Miten käytitte yo-lahjarahanne?
Itse kadotin juhlailtana 300e (nimenomaan kadotin, koska en baariinkaan päässyt sisälle, missä olisin voinut tuhlata ne) ja loput n. 10 000 laitoin pikkuhiljaa ASP-tilille neljännesvuosittain!
Kommentit (67)
Sain 20 euroa naapurilta ja kattiloita yms sukulaisilta. T. valkoroska. Mahdollisesti käytin sen parikymppisen ruokien ostamiseen pääsykoereissulla Hesaan.
Vieläkin tallessa 4vuoden jälkeen:)
Jos vanhempani sanovat jotkut ehdot, ne myös pätevät... Sopimus oli siis seuraava: L:stä 2000e, E:stä 1000e, M:stä 500e jne... Keskimäärin B:n papereilla ei paljon tienattu :D
10 000 €?! Huhhuh, itse sain varmaan noin tonnin luokkaa rahana + uuden läppärin vanhemmiltani. Rahat kului ihan opiskelijaelämään ja kalusteisiin yms kun muutin pois kotoa.
Sain lahjaksi ainoastaan niitä helvetin Citymarketin leimoilla ostettavia asioita, kuten pentikin lakanat ja essence-laseja.....pitävät mua vissiin tyhmänä, kun kehuivat, mitä laatutavaraa olinkaan saanut :D meinasin pari kertaa korjata, että alelaariroinaa siis
Sijoitin rahat seuraavana vuonna olleeseen lääkiksen valmennuskurssiin :) kannatti!