Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit kaikkein eniten just nyt?

Vierailija
30.05.2015 |

Itse yhteydenoton mieheltä jota en saa mielestä, niin millään. Haluaisin tän ihmeen tänä viikonloppuna tapahtuvan. Mitä te haluaisitte?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa kuin ap. Itse en aio ottaa enää yhteyttä. Olkoon...

Vierailija
2/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan kaipaa mtn. Kaikki on tässä nyt. Ihana mökkiviikonloppu parhaan ystäväni ja hänen perheensä kanssa. No jos jotain, niin mun ex vois raitistua, mutta eipä se mua enää suoraan koskettaisi, hänelle itselleen ois lottovoitto. Laitetaan se sit, mä en tarvia mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:23"]En oikeestaan kaipaa mtn. Kaikki on tässä nyt. Ihana mökkiviikonloppu parhaan ystäväni ja hänen perheensä kanssa. No jos jotain, niin mun ex vois raitistua, mutta eipä se mua enää suoraan koskettaisi, hänelle itselleen ois lottovoitto. Laitetaan se sit, mä en tarvia mitään.
[/quote]
Mun mielestä hienoa että voit ajatella noin positiivisesti sun exstä ei mullakaan mitään exää vastaan mutta aika yleinen ajattelutapa että exä vois suurin piirtein kuolla! Propsit sulle!

Vierailija
4/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin että pitkäaikainen ihastus löytäis jonkun ihanan naisen.

Vierailija
5/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa samaa kuin ap, mutta ihan oikeasti kuitenkin jääkylmän siiderin käteen.

Vierailija
6/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

loikoilla meren rannalla hiljaa ja kauan.

Vierailija
7/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000-2000€ ratkaisisi nyt aika monta ongelmaa.

Vierailija
8/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin, että tuo miehen mahatauti menis ohi, oon kyllästyny olemaan käytännössä yh, ku se on töissä, illat koneella ja nyt sit ripuli ja ihan pois pelistä. Mun vastuulla on lasten yöheräämiset ja joka ikinen kitinä päivällä. Miksi ihmeessä miehen sairastaminen on sitä, että se on kykenemätön mihinkään, mutta ku ite oon sairaana, ni on vaan pakko jaksaa..

Vierailija
9/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku panis oikeen kunnolla. Mulla nii laiska ukko :(

Vierailija
10/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun varmuuden siitä että kaikki muuttuu vielä (mielellään pian) paremmaksi ja mun koko elämä ei kulu näin.

Vierailija
11/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:39"]Jonkun varmuuden siitä että kaikki muuttuu vielä (mielellään pian) paremmaksi ja mun koko elämä ei kulu näin.
[/quote]

Sama!

Vierailija
12/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän myöhässä, mutta ensi viikon perjantaikin kelpaa, eli Eurojackpotin päävoitto. Kiitos.

Vierailija
13/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia ajatuksia kuin ap:llä. Haluaisin tietää mitä merkitsen eräälle tietylle miehelle? Tulevaisuus - yhdessäkö vai ei?

Vierailija
14/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:38"]Että joku panis oikeen kunnolla. Mulla nii laiska ukko :(
[/quote]

Voi, tiedän tunteen! Kuoharipullo tälle illalle olisi myös kiva.. Ei ehditty Alkoon päivällä :/ kesäilta ja kuohari vaan sopii yhteen, aina silloin tällöin :)

Vierailija
15/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:38"]Että joku panis oikeen kunnolla. Mulla nii laiska ukko :(
[/quote]

Voi, tiedän tunteen! Kuoharipullo tälle illalle olisi myös kiva.. Ei ehditty Alkoon päivällä :/ kesäilta ja kuohari vaan sopii yhteen, aina silloin tällöin :)
[/quote]
mielikuvitus meinas tehdä kepposen!

Vierailija
16/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysmyrkkyä. Ei kiva pussikalja kun mäkäräiset imee kaiken alkoholin verestä samaa tahtia kuin kittaa sitä suonistoon.

Vierailija
17/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiveita, kaikki on hyvin juuri nyt. Nautin nyt aikaansaannoksistani ja perheestäni. Mitään en vaihtaisi tai muuttaisi. M40

Vierailija
18/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla rauhassa perheen kesken edes joku viikonloppu. Eli tänä viikonloppuna, juuri nyt. Ihanaa, että on ystäviä ja lähisukulaisia, joiden kanssa olla tekemisissä. Mutta oon viimeisellä kolmanneksella raskaana, väsyn naurettavan helposti ja haluaisin vain "pesiä" ja tehdä perheen kesken omia juttuja. Mies on ymmärtävä, eikä mun nyt esim. tarvi olla sosiaalisena passaamassa hänen kavereitaan. Tai ei noista kaikki ole pelkästään hänen kavereitaan, pari on tullut mullekin läheiseksi. Saan olla täällä omissa oloissani. Mies laittaa tossa välissä esikoisen nukkumaankin. Eli levätä saan. Siitä en valita. Mutta kaipaan häntä ja sitä, että hengaillaan kolmestaan.

Voi kun ois ihana tehdä eväät ja kydä kolmestaan piknikillä. Lapsi sais leikkiä puistossa välillä, syötäis ja lojuttais jollain viltillä lukemassa kirjoja. Tai leivottais. Tai oltais vaan...

Vierailija
19/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla 10 kg laihempi.

Vierailija
20/40 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 19:55"]

Olla 10 kg laihempi.

[/quote]