Mitä haluaisit kaikkein eniten just nyt?
Itse yhteydenoton mieheltä jota en saa mielestä, niin millään. Haluaisin tän ihmeen tänä viikonloppuna tapahtuvan. Mitä te haluaisitte?
Kommentit (40)
Haluaisin, että joku tulisi tänne ja siivoisi tuon keittiön, imuroisi koko talon ja antaisi lapsille iltapalan ja laittaisi nukkumaan. Sillä aikaa minä voisin käydä rauhassa suihkussa. Alkaa viikon hiet ja liat tuoksahtaa kehossa.
Että muuttuisin fyysisesti 25 vuotta nuoremmaksi, saaden kuitenkin pitää nykyisen elämänkokemukseni.
Haluaisin niin nähdä vanhempani. Ovat kuolleet. Tulin juuri juhlista, jossa kaikilla muilla mun ikäisillä oli vanhemmat.
Mutta tässä kai tarkoitettiin jotain sellaista, mikä voisi olla mahdollista... Tahtoisin päästä mökille, jossa en ole käynyt kymmeneen vuoteen. Vanhempani omistivat siitä aikoinaan osan. Nykyään on sukulaisteni.
Minä ja perheeni oltaisiin perusterveitä.
Nukkua. Ja herätä kainalosta ja sitten aamuseksiä.
olla turvallisessa, lämpimässä kainalossa
Salarakkaan kanssa mökki-iltaa, saunaa, hyvää ruokaa, pari juomaa ja läheisyyttä
Haluaisin, että tapailemani mies olisi erilainen arvomaailmaltaan. Silloin hän olisi unelmamies minulle. Mutta en odota, että hän muuttuu. Etsin jonkun muun
Että vauva nukahtaisi jotta pääsisin katsomaan telkkua tai lukemaan.
Haluaisin että lapset nukahtas ja pääsis pesulle ja nukkumaan itekkin
Toivon, että mieheni kertoisi rakastaako vai ei, jatketaanko liittoa vai erotaanko. Löyhässä hirressä roikkuminen on aika syvältä.
Seksiä...tosin haluaisin ensin parisuhteen, en yhden illan juttua.:/ T.22v neitsyt
Haluaisin pystyä juttelemaan kaverini kanssa taas normaalisti. Ollaan etäännytty niin paljon, että jos nähdään tai yritetään jutella esim. Facebookissa, niin tulee jotenkin vaivaantunut olo. Minusta tuntuu, että kaverini ei halua edes pitää yhteyttä enää...:(
Jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa.
Sama. Vain sen yhden pienen yhteydenoton. Vaikka se ei johtaisi mihinkään ja olisin loppuelämäni yksin. Silti haluan vain yhden viestin nyt, jos saa vain yhden asian toivoa.