Mitä tuumaisit, jos saisit hääkutsun jossa pyydettäisiin pukeutumaan...
Mitä ajattelisit, jos saisit hääkutsun jossa pyydettäisiin pukeutumaan ulkoliikuntaan sopiviin vaatteisiin (alkukesän häät).
Halukkaille olisi luvassa esimerkiksi kajakeilla melomista, kuivapuvussa kellumista jne ja niille, jotka eivät halua kokeilla ulkoliikuntajuttuja (+ esimerkiksi iäkkäämmät ihmiset) olisi kyseisten ohjelmanumeroiden aikana mahdollisuusn pelata ulkona jätti-yatzya, pihakeilausta, tikanheittoa, lapsille renkaanheittoa ym. Olisi myös mahdollisuus oleskella sisällä lämpimässä (mahdollisesti lautapelejä, musiikkia, seurustelua cocktailpalojen ääressä?). Kaikki tapahtuisi sään ollessa hyvä (eli ketään ei pakotettaisi kaatosateella "pitämään hauskaa" ulkona)
Kuulostaako aivan kammottavalta etkä ikimaailmassa osallistuisi moisiin inhottaviin kotkotuksiin, vai voisitko kuvitella osallistuvasi hieman rennompiin-ei pönötys-häihin?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="31.05.2015 klo 10:46"]
Nämä olisivat häät minun mieleeni. Ja parhaiten mieleeni ovat jäänet yllätyshäät. Tuleva aviopari kutsui ystäviään ja sukulaisiaan kesätapahtumaan jossa eril. toiminnallista ohjelmaa. Yhtenä ohjelmanumerona oli tutustuminen paikkakunnan upeaan vanhaan kirkkoon. Kirkon esittelyn jälkeen kanttori pyysi vieraita istumaan penkkiin isäntäparin vihkimisen ajaksi. Vieraille oli järjestetty myös mahdollisuus jäädä yöksi mökkeihin pientä maksua vastaan. Nämä häät muistan varmasti aina. Ei takuulla ollut pönöttämistä eikä stressiä häälahjasta ( Sen toki toimitimme jälkikäteen kiitokseksi ikimuistoisista häistä). Ja kaikilla tuntui olevan hauskaa ja "juhlat" jatkuivat vielä seuraavanakin päivänä. Kukin pitäköön itsensä näköiset häät.
[/quote]
Miksi ihmeessä häälahja kiitokseksi? Mielestäni pelkkä sanallinen kiittäminen riittää, et tälläinen amerikkalaistyylinen kiitoslahja siitä, että päästiin kuulemaan kirkon historiasta.
Itse en liikunta-lover ole, mutta nää kemut kuulostaa mielenkiintosilta ja olisin ehdottomasti menossa mukana! Ja juurikin, että huomiotaisiin muulla tekemisellä nämä huonompikuntoiset/-jalkaiset. Mölkkyhän on aina kiva ja sitä voi pelata vaikka istualteenkin :) Sup-laudat vielä kokeiluun innostuneemmalle väelle ;) Tosi hauska ajatus sulla/teillä! :) Toivottavasti onnistuu, tsemiä järjestelyihin!
Mä käyn häissä sukulaisia tai tuttuja tapaamassa. Joten tuo teema ei nyt tätä ideaa ihan hirveesti eteenpäin veis.
Jättäisin siis menemättä, mutta häälahjan lähetän aina.
Tuollaisia häitä ehdotin pojalle, menivät kuitenkin vain maistraattiin ilman juhlia. Harva muuten tykkää oönötyshäistä. Nää ois ihan huiput!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 22:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:36"]Mitä ajattelisit, jos saisit hääkutsun jossa pyydettäisiin pukeutumaan ulkoliikuntaan sopiviin vaatteisiin (alkukesän häät). Halukkaille olisi luvassa esimerkiksi kajakeilla melomista, kuivapuvussa kellumista jne ja niille, jotka eivät halua kokeilla ulkoliikuntajuttuja (+ esimerkiksi iäkkäämmät ihmiset) olisi kyseisten ohjelmanumeroiden aikana mahdollisuusn pelata ulkona jätti-yatzya, pihakeilausta, tikanheittoa, lapsille renkaanheittoa ym. Olisi myös mahdollisuus oleskella sisällä lämpimässä (mahdollisesti lautapelejä, musiikkia, seurustelua cocktailpalojen ääressä?). Kaikki tapahtuisi sään ollessa hyvä (eli ketään ei pakotettaisi kaatosateella "pitämään hauskaa" ulkona) Kuulostaako aivan kammottavalta etkä ikimaailmassa osallistuisi moisiin inhottaviin kotkotuksiin, vai voisitko kuvitella osallistuvasi hieman rennompiin-ei pönötys-häihin? [/quote] Vai olisko kiva nudisti häät kaikki alasti .... [/quote] Eikö ois kiva hääleikki jokaiselle dildo ja ketä saa eka orgasmin voittaa valitsemansa ihmisen koko yöksi!?
Ketä?
[/quote]
En menis. Vihaan kaikenmaailma ulkoilujuttuja ja lautapelejä. Ei kiitos.
Joo en menis. Kuulostaa ihan työpaikan virkistyspäiviltä ja niihinkään en mene.
Ei olisi munkaan juttuni. Mutta varmasti osa tykkäisi.
Ihanaa, odottaisin tilaisuutta innolla! :)
Olisin onnesta soikeana! Tuollaisella saa hyvin juttua aikaan vieraatkin keskenään, eikä tarvitse pönöttää juhlatamineissa :)
Saanko tulla kuokkimaan teidän häihin, jos niistä siis on kyse?
No jaa, riippuu vähän kaikesta. Haluaisin kyllä pukeutua teeman mukaan, mutta jos on kirkossa vihkiminen niin sinne en missään pihavaatteissa tule ja piste, eikä huvittaisi ottaa mukaan mitään vaihtovaatteitakaan. Tai muutenkin, en kyllä haluais missään pihavaatteissa seurata ulkovihkimistäkään. Muuten ihan hauska idea.
Kiva idea niille, jotka tykkäävät ulkoilma-aktiviteeteista ja peleistä. Itse en ole yhtään kilpailuhenkinen, joten tykkäisin siinä tapauksessa, jos ei tarvitsisi pelata liian tosissaan. Kylmään veteen mua ei saisi kirveelläkään. Kivaa vaihtelua perinteisiin häihin ja varmasti monille ikimuistoinen kokemus.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:43"]
Olisin onnesta soikeana! Tuollaisella saa hyvin juttua aikaan vieraatkin keskenään, eikä tarvitse pönöttää juhlatamineissa :)
Saanko tulla kuokkimaan teidän häihin, jos niistä siis on kyse?
[/quote]
Mietitään vasta ensi kesän häitä... Meidän molempien suku on liikunnallista (miehellä ja minulla liikunta-alan tutkinnot, muutamalla muullakin lähisuvussa on ) ja tykkää olla luonnossa ja muutenkin puuhailla ulkona, joten saattaisi olla ihan kivakin viettää meidän näköiset häät.
Mietin vaan tuota toista vaihtoehtoa niille, jotka eivät pysty/halua kokeilla esim. melomista. Ainakin molempien isovanhemmat, polvileikkauksesta toipuva täti, pienimmät lapset ja muutama sukulainen jotka eivät ole niin pöhköä sorttia kuin me pää kolmantena jalkana ympäriinsä viilettävät :D Haluaisin että kaikki kutsutut nauttisivat olostaan tuon parin tunnin ohjelman aikana, olivat sitten pihalla tai sisällä.
Ideoita? Tämä koko hääjuttu on vasta idea-asteella, joten uusia mielipiteitä ja ehdotuksia ottaisin mielellään vastaan. ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:46"]
No jaa, riippuu vähän kaikesta. Haluaisin kyllä pukeutua teeman mukaan, mutta jos on kirkossa vihkiminen niin sinne en missään pihavaatteissa tule ja piste, eikä huvittaisi ottaa mukaan mitään vaihtovaatteitakaan. Tai muutenkin, en kyllä haluais missään pihavaatteissa seurata ulkovihkimistäkään. Muuten ihan hauska idea.
[/quote]
Ei ole kirkkovihkimistä tulossa. Jos olisi niin en todellakaan pyytäisi pukeutumaan pihavaatteisiin, ei tässä rueta kirkkoa halveeraamaan. ap
Minä pidän juhlat juhlina ja virkistyspäivät virkistyspäivinä. Lautapelejä voi pelata ja tikkaa voi heittää koska tahansa mökillä, mutta juhlavaatteissa ateriointi ja mukavan ohjelman seuraaminen kivassa seurassa ei ole meillä ihan jokapäiväistä. Jokainen saa juhlia avioitumistaan miten tahtoo, mutta nuo häät jäisi minulta väliin. Pappi lausumassa aamenta juoksutrikoiden himmeässä kähinässä...
Itse olen niin turhamainen, että en haluaisi kampauksen ja meikin menevän sekaisin. Joten en varmaan haluaisi osallistua aktiviteetteihin. Onhan nuo ihan kivoja jos tykkää :)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:50"]
Minä pidän juhlat juhlina ja virkistyspäivät virkistyspäivinä. Lautapelejä voi pelata ja tikkaa voi heittää koska tahansa mökillä, mutta juhlavaatteissa ateriointi ja mukavan ohjelman seuraaminen kivassa seurassa ei ole meillä ihan jokapäiväistä. Jokainen saa juhlia avioitumistaan miten tahtoo, mutta nuo häät jäisi minulta väliin. Pappi lausumassa aamenta juoksutrikoiden himmeässä kähinässä...
[/quote]
Ei ole tulossa siis ev.lut-vihkimistä eikä koko juhliin juhlavaatteita. Ajatus oli että koko päivän saisi olla rennoissa vaatteissa. ap
En ole kovin toiminnallinen ihminen, joten en haluaisi mihinkään kisailuun japelaamiseen osallistua. Kannustusjoukkoihin voisin tullakin.
Minä jäisin varmaan suosiolla kotiin. En ole kovin liikunnallinen ihminen enkä tuntisi oloani hyväksi tilaisuudessa, jossa vaihtoehtoina ovat joko liikuntaan osallistuminen tai sohvaperuna-nälvimisten kuuntelu jollei osallistu. Varmasti mukava tilaisuus liikunnallisille ja sosiaalisille ihmisille, mutta meille sohvaperunoille ei niinkään...