Ahdistaa, en tiedä missä mies on
On tullut aina - siis aina - yöllä kotiin kun on luvannut. Välillä tuntuu, että keinolla millä hyvänsäkin (ihan tuntemattomien kyydissä jne.), vaan eipä tullut viime yönä. Yleensä peruskaava näissä illoissa on jotain hengailua, bilistä ja vaikka baareilu lähtisi vähän käsistä niin kyllä ne sen sieltä on tähän mennessä aina sulkemisajan jälkeen pihalle potkinut. Yleensä kömpii öillisine mättöruokinensa siis viimeistään aamuyöstä kotiin.
Puhelin on nyt kiinni, heräsin yöllä neljän maissa ja koitin silloin jo soittaa ja sama juttu. Lähti meidän autolla, ei ole pihassa eikä hajuakaan missä voisi olla. Mies ei todellakaan ole pettämässä, tiedän sen, joten sen voi sulkea heti pois. Soitti vielä ihanan puhelun ja toivotti hyvät yöt ennen ku mä menin nukkumaan. Kavereillensa olen laitellut viestiä, mutta taitaa kaikki vielä nukkua.
Mua jotenkin ihan oksettaa tää epätietoisuus ja kädettömyys kun pitää vaan odottaa. :( Samalla suututtaa, ainoastaan pyysin miestä tulemaan ennen aamua kotiin ja olemaan tavoitettavissa, muuten olisi voinut rellestellä miten huvittaa. Miten mä nyt saisin itseni rauhoittumaan ja onko mitään, mitä kannattaisi nyt tehdä vielä? Koska tulis huolestua ihan tosissaan? :(
Kommentit (133)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:02"]
No onpa siinä sankari, riskeerannut sitten muiden ihmisten elämän rattijuoppoudellaan! Järkyttävää. Olisin jo tuosta rattijuoppoudesta niin hiilenä, etten jäisi kotiin kattelemaan moista lemuavaa luuseria. Jotenkin vielä pahempaa tuollainen huomionkerjäys ja uikutus "nyt annat mulle anteeksi heti, uliuli", ikäänkuin sulla ei olisi oikeus olla vihainen, kun on törttöillyt sun (ja muiden) kustannuksella.
[/quote]
Ei kuules välttämättä ole rattijuoppo, vaikka vanhalle viinalle haisee ja on krapuloissaan. On oma oletuksesi että olisi ajanut kännissä.
[/quote]
Voi vitun jälkeenjäänyt idiootti!!
Suomessa leijonaosa noista rattikärähtämisistä on nimenomaan seuraavana aamuna ja KRAPULASSA olet edelleen ajokyvytön!
Vitun idari, sit viel pädet tälläsel!! Ap ite kirjoittanut, että mies yhä humalainen ja sössöttää typeriä. Ja jos mies on eilen yöhön ryypännyt, KYLLÄ, ON EDELLEEN klo.12 AJOKYVYTÖN!!!!
Järkyttävää jos on kännissä ajanut. Vieläpä aamupäivällä/keskellä päivää kun lapset liikenteessä! JÄRKYTTÄVÄÄ.
Ap älä usko tätä palstaa ihan oikeesti nää saa sut epäilemään kaikkea. Valkoinen muuttuu täällä mustaksi, aina. Ja ne on hyvin vakuuttavia manipuloijia, mäkin aloin epäilemään kerran, ihan turhaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:25"]Ap älä usko tätä palstaa ihan oikeesti nää saa sut epäilemään kaikkea. Valkoinen muuttuu täällä mustaksi, aina. Ja ne on hyvin vakuuttavia manipuloijia, mäkin aloin epäilemään kerran, ihan turhaan.
[/quote]
Rattijuoppous ei kuule muutu miksikään vaikket kykenekään oman sukupuolesi virheitä myöntämään.
Ei oo mikään yllätys, että 90% rattijuopoista on miehiä. Ja vielä päättäripäivänä, ei luoja.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:54"]
Tuli kotiin, niinku täällä kaikki arvelikin. Helvetin kännisen oloisena, oli silti ajanut autolla tänne. Aloin itkemään, koska huoli meni ohi ja tuli niin suuri viha ja vitutus. Kysyin missä oli, no tietenkin ihan äijäporukalla yhden heistä sohvalle sammui. Kysyin suoraan oliko pettänyt. Vastaus: "ensinnäkin, mä olin sellasessa kunnossa, että mikään härväily ei olis edes onnistunut - toiseks, mä oon vaan sun!". Kiitos järjestyksestä. Ja nyt tossa voikertelee "että pitääkö mun nyt ikuisesti sua vakuuttaa". Vittu. Vetäköön käteen. Mä pyysin tasan kahta asiaa, eikä kumpikaan niistä toteutunut. Ärsyttää toi marttyyri-ininä ja krapulainen voihkinta. Miettispä nää prinssit vähän sitä iltaa pidemmälle, kuinka pahan olon tollanen käytös aiheuttaa.
Mutta siis - elossa on noin periaatteessa. Että se siitä huolesta. Ap
[/quote]Huomaatko, sä aloit jo vihaamaan miestäsi ja epäilemään pettämistä, kaikki tän av:n takia! Se nakertaa rakkautta jos epäilee toisesta pahaa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:54"]
Tuli kotiin, niinku täällä kaikki arvelikin. Helvetin kännisen oloisena, oli silti ajanut autolla tänne. Aloin itkemään, koska huoli meni ohi ja tuli niin suuri viha ja vitutus. Kysyin missä oli, no tietenkin ihan äijäporukalla yhden heistä sohvalle sammui. Kysyin suoraan oliko pettänyt. Vastaus: "ensinnäkin, mä olin sellasessa kunnossa, että mikään härväily ei olis edes onnistunut - toiseks, mä oon vaan sun!". Kiitos järjestyksestä. Ja nyt tossa voikertelee "että pitääkö mun nyt ikuisesti sua vakuuttaa". Vittu. Vetäköön käteen. Mä pyysin tasan kahta asiaa, eikä kumpikaan niistä toteutunut. Ärsyttää toi marttyyri-ininä ja krapulainen voihkinta. Miettispä nää prinssit vähän sitä iltaa pidemmälle, kuinka pahan olon tollanen käytös aiheuttaa.
[/quote]Nyt olet tyttö onnellinen siitä että miehes on kunnossa! Sitten laitat teille hyvää ruokaa ja myöhemmin romantiikkaa kehiin. Älä rupee vihottelemaan. Niele ylpeytesi, se on tyhmää.
Ihan vaan huomautuksena, olen itse välillä simahtanut kaverin sohvalle, puhelimen akku kuolleena mutra koskaan en ole pettänyt. Eli kyllä niitäkin sattuu ihan oikeasti, ei kaikki ole valetta.
Tee miehellesi selväkso, että haluat että tulee kotiin. Harva mies jättää tulematta kotiin.. En itse kestäisi tuollaista. Tiedän että on vaikeaa elää tuon asian kanssa, mutta jos tuo jatkuu suosittelen eroa. Vaikuttaa pettäjältä..
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:30"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:54"]
[/quote]Nyt olet tyttö onnellinen siitä että miehes on kunnossa! Sitten laitat teille hyvää ruokaa ja myöhemmin romantiikkaa kehiin. Älä rupee vihottelemaan. Niele ylpeytesi, se on tyhmää.
[/quote]
Rakkaat av-mammat,
saanko esitellä teille aidon kynnysmattoyksilön. Kynnysmattoyksilö on syy Suomen kaikkiin ongelmiin. Rattijuopolle pillua, jipii!
Toivon, että harkitset jälkiaborttia.
yst.terv. Suomen työtätekevä, veroja maksava ja lakia kunnioittava väestö, jonka joutuu köyttämään kohtuuttomasti resursseja kaltaistesi evoluutiomokien hoitoon.
Mun luona :)
On just suihkusta, sen jälkeen lemmitään vielä hetki ja sitten lähetän sen kotiin.
t. Niina
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:22"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:02"] No onpa siinä sankari, riskeerannut sitten muiden ihmisten elämän rattijuoppoudellaan! Järkyttävää. Olisin jo tuosta rattijuoppoudesta niin hiilenä, etten jäisi kotiin kattelemaan moista lemuavaa luuseria. Jotenkin vielä pahempaa tuollainen huomionkerjäys ja uikutus "nyt annat mulle anteeksi heti, uliuli", ikäänkuin sulla ei olisi oikeus olla vihainen, kun on törttöillyt sun (ja muiden) kustannuksella. [/quote] Ei kuules välttämättä ole rattijuoppo, vaikka vanhalle viinalle haisee ja on krapuloissaan. On oma oletuksesi että olisi ajanut kännissä. [/quote] Voi vitun jälkeenjäänyt idiootti!! Suomessa leijonaosa noista rattikärähtämisistä on nimenomaan seuraavana aamuna ja KRAPULASSA olet edelleen ajokyvytön! Vitun idari, sit viel pädet tälläsel!! Ap ite kirjoittanut, että mies yhä humalainen ja sössöttää typeriä. Ja jos mies on eilen yöhön ryypännyt, KYLLÄ, ON EDELLEEN klo.12 AJOKYVYTÖN!!!!
[/quote]
Suomessa promillaraja on 0.5. Kävitkö puhalluttamassa ap;n miehen? Jos et niin ota lehmä happea välillä.
Jos rakkaus tähän loppuu niin tuskinpa sitä alunperin olikaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:58"]Täällä yksi täti, jolla todella sosiaalinen puoliso. Ystäviä, kavereita ja tuttuja tosi paljon sekä työn että harrastusten kautta. Menoja ja harrastuksia, myös ilta tosi paljon. Koskaan ei ole ollut yötä poissa kotoa, ettei olisi ollut etu käteen tiedossa. Alkoakin ottaa joskus, mutta aika vähän. Olisin tosi huolestunut, jos ei ilmaantuisi kotia. Soittaisin kaikki läpi ja lähtisin hakemaan. Sama vice versa. Meillä yhteiseloa takana 16 vuotta ja en osaa edes ajatella moista. Kyllä miehesi varmaan kotoutuu, mutta sopikaa pelisäännöt. Epätietoisuudessa on varmaan kauhea olla. Itse ainakin ajattelisin pahinta vaikkei pitäisi. Kai ne, jotka tottuneet sellaiseen eivät reagoi, mutta minä repeisin. [/quote] oliko miehesi huora, vai mitä etuja hänellä jäi käteen yön poissaoloista?
[/quote]
Miksi sanot noin? Työmatkoilla oli. No huoraamassa tietty, ihan sinun iloksesi.... Paha olo? Jotkut ihan oikeasti välittävät ja suhteet toimivat. Kaikkea kaunista Sinulle:)
[/quote]
etu käteen vai etukäteen? Et tainnut tajuta
No kyllähän AVlla pettämätön mies on tabu. Tai siis, enemmänkin yksisarvinen. Taruolento. Kyllä mäkin realisti olen, ettei toisesta koskaan voi olla 100% varma, enkä ole sinisilmäinen. Mutta ei tulisi mieleenkään, että ensimmäisenä alkaisin aina miestäni aiheettomasti syyttämään pettämisestä, jos mitään merkkejä ei ole. Ja kyllä naiset joskus saavat syyttää ihan itseään. On tullut todistettua kymmenisen tapausta, joissa nainen on lähtenyt suhteeseen pleijerin kanssa ajatuksella "kyllä se siitä rauhottuu ku rakkautta antaa, ei se enää petä". Voi hyvä luoja että pitää olla tyhmä. Toisekseen, AVsta aina huomaa, että täällä on petettyjen, kyynisten naisten kokoontumisajot :D Kaikki miehet on perseestä, kaikki pettää 100% varmuudella, muuta mahdollisuutta ei ole. Miehet on sikoja!!! AV on niin hauska :D
Ihme juoppoja täällä. Aikuisia ihmisiä? Sammuvat ja eivät muista mitään. Hohhoijjaa, toivottavasti teillä ei ole lapsia. En ole absolutisti, mutta kännissä en ole ollut koskaan. Ja, että haluaisin olla "muistamaton ja sammunut", ei kiitos. Onneksi on järki päässä. Mieheni olen nähnyt "kännissä" kaksi kertaa ja aviovuosia on 14. Hyvät alkoholijuomat ovat kyllä nautinto, kuten ruoatkin.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:06"]
Mulla kun kävi viimeksi noin, ettei mies tullut kotiin eikä vastannut puhelimeen, oli käynyt vähän suurempi tapaturma kännin vuoksi ja joutunut yöksi sairaalaan. Hoitsu sitten taisi kyllästyä puhelimen pirinää kuuntelemaan ja siihen vastasi ja tilanteen mulle selitti. Pelottavaa, kun menee tuntikausia ilman mitään tietoa ja tälläkin olisi ollut monta kaveria mukana, joista kenellekään ei tullut mieleen ilmoittaa minulle, missä mennään. Toivottavasti ap miehesi on kunnossa ja vain kavereiden kanssa juoneet liikaa ja nukkuvat vielä.
[/quote]
Yleensä ei hoitajat vastaa potilaiden puhelimiin mutta olen kanssa kerran vastannut yöllä kun potilaan puhelin soi jo ainakin viidettä kertaa. Arvasin että puoliso on huolissaan.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:16"]Onko miehen nimi Mika?
[/quote]
Heh, Mikat on vähän tai joskus paljonkin epämääräisiä
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:51"]Mikä siinä on, että KAIKKI Mikat on alkoholia liikaa käyttäviä ja/tai pettäjiä ja/tai rattijuoppoja?
Kaikki.
[/quote]
En tiedä. Narkkareitakin osa. Kai mika on sellainen nimi, minkä paskat vanhemmat antavat :D nyt aaveemammat tärkeä neuvo; älä nimeä lastasi mikaksi!
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:02"]
No onpa siinä sankari, riskeerannut sitten muiden ihmisten elämän rattijuoppoudellaan! Järkyttävää. Olisin jo tuosta rattijuoppoudesta niin hiilenä, etten jäisi kotiin kattelemaan moista lemuavaa luuseria. Jotenkin vielä pahempaa tuollainen huomionkerjäys ja uikutus "nyt annat mulle anteeksi heti, uliuli", ikäänkuin sulla ei olisi oikeus olla vihainen, kun on törttöillyt sun (ja muiden) kustannuksella.
[/quote]
Ei kuules välttämättä ole rattijuoppo, vaikka vanhalle viinalle haisee ja on krapuloissaan. On oma oletuksesi että olisi ajanut kännissä.