Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, en tiedä missä mies on

Vierailija
30.05.2015 |

On tullut aina - siis aina - yöllä kotiin kun on luvannut. Välillä tuntuu, että keinolla millä hyvänsäkin (ihan tuntemattomien kyydissä jne.), vaan eipä tullut viime yönä. Yleensä peruskaava näissä illoissa on jotain hengailua, bilistä ja vaikka baareilu lähtisi vähän käsistä niin kyllä ne sen sieltä on tähän mennessä aina sulkemisajan jälkeen pihalle potkinut. Yleensä kömpii öillisine mättöruokinensa siis viimeistään aamuyöstä kotiin.

Puhelin on nyt kiinni, heräsin yöllä neljän maissa ja koitin silloin jo soittaa ja sama juttu. Lähti meidän autolla, ei ole pihassa eikä hajuakaan missä voisi olla. Mies ei todellakaan ole pettämässä, tiedän sen, joten sen voi sulkea heti pois. Soitti vielä ihanan puhelun ja toivotti hyvät yöt ennen ku mä menin nukkumaan. Kavereillensa olen laitellut viestiä, mutta taitaa kaikki vielä nukkua.

Mua jotenkin ihan oksettaa tää epätietoisuus ja kädettömyys kun pitää vaan odottaa. :( Samalla suututtaa, ainoastaan pyysin miestä tulemaan ennen aamua kotiin ja olemaan tavoitettavissa, muuten olisi voinut rellestellä miten huvittaa. Miten mä nyt saisin itseni rauhoittumaan ja onko mitään, mitä kannattaisi nyt tehdä vielä? Koska tulis huolestua ihan tosissaan? :(

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:16"]Onko miehen nimi Mika?
[/quote]
Heh, Mikat on vähän tai joskus paljonkin epämääräisiä
[/quote]

Kyllä ja hienosti osu kuvaukseen ihan jaloissa roikkumista ja ininää myöten. Ap jos miehesi nimi ob Mika, peli on pelattu.

Vierailija
122/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:16"]Onko miehen nimi Mika? [/quote] Heh, Mikat on vähän tai joskus paljonkin epämääräisiä [/quote] Kyllä ja hienosti osu kuvaukseen ihan jaloissa roikkumista ja ininää myöten. Ap jos miehesi nimi ob Mika, peli on pelattu.

[/quote]

Tää on jo pelottavaa. Miehen nimi on Mika. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla myös ap:n miehen version.

Vierailija
124/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille pettämisestä vauhkooville eukoille terveisiä, että nimenomaan siksi lähdetään ukkoporukalla dokaamaan, että päästään teistä ämmistä eroon edes hetkeksi ei ole kyllä pillu mielessä siinä vaiheessa todellakaan.

Vierailija
125/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en nyt ymmärrä, miksi täällä jeesustellaan pettämisen epäilyä. Jos tässä tapauksessa epäillään pettämistä, se ei tarkoita, että uskoisi jokaisen miehen pettävän.

Tässä kuitenkin kaikki klassiset merkit täyttyvät. Mies on umpijurrissa jossain, ei tule yöksi kotiin, puhelin kiinni ja aamulla vieläpä ajaa kännissä kotiin; viittaa siihen että on herännyt väärästä paikasta. Ja pettäjä ei lähes koskaan myönnä pettäneensä, joten turha siitä on suoraan kysyä.

Ei, en usko läheskään kaikkien miehien pettävän, vaikka minua on petetty. Kuitenkin em. tavalla toimiva mies saa kaikki hälytyskellot soimaan.
Lisäksi se, että mies on ajanut kännissä, keskellä päivää vieläpä (ja päättäjäispäivä vielä kaiken lisäksi) saisi minut vihaamaan miestä. V i h a a m a a n . En ikinä antaisi sitä anteeksi, on melko suuri todennäköisyys ajaa jonkun päättäjäispäiväänsä juhlivan lapsen yli krapulassa, univajeisena, promilleja edelleen veressä. Itseasiassa vituttaa suunnattomasti, vaikka kyseessä onkin tuntematon, tekisi mieli käydä kuristamassa koko mies.

Vierailija
126/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 13:10"]No kyllähän AVlla pettämätön mies on tabu. Tai siis, enemmänkin yksisarvinen. Taruolento. Kyllä mäkin realisti olen, ettei toisesta koskaan voi olla 100% varma, enkä ole sinisilmäinen. Mutta ei tulisi mieleenkään, että ensimmäisenä alkaisin aina miestäni aiheettomasti syyttämään pettämisestä, jos mitään merkkejä ei ole. Ja kyllä naiset joskus saavat syyttää ihan itseään. On tullut todistettua kymmenisen tapausta, joissa nainen on lähtenyt suhteeseen pleijerin kanssa ajatuksella "kyllä se siitä rauhottuu ku rakkautta antaa, ei se enää petä". Voi hyvä luoja että pitää olla tyhmä. Toisekseen, AVsta aina huomaa, että täällä on petettyjen, kyynisten naisten kokoontumisajot :D Kaikki miehet on perseestä, kaikki pettää 100% varmuudella, muuta mahdollisuutta ei ole. Miehet on sikoja!!! AV on niin hauska :D
[/quote]

Ei se ole tabu. Ei kukaan ole väittänyt ettei sellaista olisi tai että kaikki pettäisi. Nyt on kyse ap:n miehestä, jonka käytöstä ap kuvaili. Se KÄYTÖS viittaa siihen.
Usein täällä olevat keskustelut nimenomaan perustuvat miehiin, jotka käyttäytyvät tavalla, joka viittaa pettämiseen. Ne luotettavat miehet harvoin antavat syytä perustaa luottamukseen liittyvää keskustelua av:lle, sen takia pettäminen on täällä keskustelunaiheena jatkuvasti pinnalla. Että kuka tässä nyt yleistyksiä tekee..

Vierailija
127/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 12:25"]Ap älä usko tätä palstaa ihan oikeesti nää saa sut epäilemään kaikkea. Valkoinen muuttuu täällä mustaksi, aina. Ja ne on hyvin vakuuttavia manipuloijia, mäkin aloin epäilemään kerran, ihan turhaan.
[/quote]
Höpö höpö. Täällä ihmiset esittävät epäilyjään ja mielipiteitään. Sitä kutsutaan keskusteluksi. Anonyymina lisäksi uskalletaan sanoa ajatukset suoraan, kaunistelematta.
Ei täällä mustaa valkoiseksi muuteta, vaan jokainen esittää mielipiteensä omasta näkökulmastaan. Jos usea epäilee pettämistä, niin sitten epäilee. Heillä on omat taustansa ja on ihan hyvä kuulla eri ihmisten mielipiteitä, jokainen kun ajattelee asiaa omasta näkökulmastaan. Olisi typerä jämähtää vain omaan ajattelutapaan ja elää kuplassa. Tutkimuksissakin tarvitaan vähintään sadan ihmisen otanta.

Vierailija
128/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kettu mitä idioottisuhteita ja hemmetin tyhmiä ihmisiä. Oletteko teinejä? Tai ainakin vähän "hitaita"... Ei ihme, että avioerot ja kotiväkivalta on Suomen kansan parhaat harrastukset.

Vierailija
129/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa omaa olemista todella paljon, kun jossain vaiheessa elämäänsä tajuaa, ettei täällä ketään voi omistaa eikä toisen ihmisen tekemisistä määrätä. Miksi orjuuttaa itseään miettien kenenkään yöjuoksuja?

Vierailija
130/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole koskaan pettäny mua ja ollaan oltu aviossa yli 20 v.

Vierailija
131/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vastauksista. No kai olen sitten jotenkin epänormaali teidän mielestä kun en nyt ihan tältä istumalta potki miestä ulos pitkäaikaisesta parisuhteesta yhden hänelle epätyypillisen virheen takia. Olen minäkin tehnyt virheitä ja saanut anteeksi. Minusta tärkeintä on se, että sain keskusteltua Mikan kanssa (rauhotuttuani) alkoholin käytöstä ja pelisäännöt ovat enemmän kuin selvät: ei enää kertaakaan tällaista. Häntä luonnollisesti hävetti itseään ja sanoi, että tämä oli niin lapsellista, vaarallista, noloa ja tyhmää, ettei voi kuin pyytää anteeksi ja parantaa tapansa. Ap

Vierailija
132/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole epänormaali, tää nyt on vaan katkerien yksinhuoltajien ja jätettyjen naisten huutelukenttä. Kuulun itse jälkimmäiseen kategoriaan. Hyvä että saitte puhuttua. Onnea teille, mikasi tuntuu olevan hyvä mies kun ylipäätään pystyy puhumaan asiasta. Minun exäni ei pystynyt.

Vierailija
133/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 17:58"]

Kiitoksia vastauksista. No kai olen sitten jotenkin epänormaali teidän mielestä kun en nyt ihan tältä istumalta potki miestä ulos pitkäaikaisesta parisuhteesta yhden hänelle epätyypillisen virheen takia. Olen minäkin tehnyt virheitä ja saanut anteeksi. Minusta tärkeintä on se, että sain keskusteltua Mikan kanssa (rauhotuttuani) alkoholin käytöstä ja pelisäännöt ovat enemmän kuin selvät: ei enää kertaakaan tällaista. Häntä luonnollisesti hävetti itseään ja sanoi, että tämä oli niin lapsellista, vaarallista, noloa ja tyhmää, ettei voi kuin pyytää anteeksi ja parantaa tapansa. Ap

[/quote]

Muista ostaa kahleita millä laitat sen patteriin kiinni aina töistä tullessa. Normaali parisuhde av:n mittapuun mukaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä