Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, en tiedä missä mies on

Vierailija
30.05.2015 |

On tullut aina - siis aina - yöllä kotiin kun on luvannut. Välillä tuntuu, että keinolla millä hyvänsäkin (ihan tuntemattomien kyydissä jne.), vaan eipä tullut viime yönä. Yleensä peruskaava näissä illoissa on jotain hengailua, bilistä ja vaikka baareilu lähtisi vähän käsistä niin kyllä ne sen sieltä on tähän mennessä aina sulkemisajan jälkeen pihalle potkinut. Yleensä kömpii öillisine mättöruokinensa siis viimeistään aamuyöstä kotiin.

Puhelin on nyt kiinni, heräsin yöllä neljän maissa ja koitin silloin jo soittaa ja sama juttu. Lähti meidän autolla, ei ole pihassa eikä hajuakaan missä voisi olla. Mies ei todellakaan ole pettämässä, tiedän sen, joten sen voi sulkea heti pois. Soitti vielä ihanan puhelun ja toivotti hyvät yöt ennen ku mä menin nukkumaan. Kavereillensa olen laitellut viestiä, mutta taitaa kaikki vielä nukkua.

Mua jotenkin ihan oksettaa tää epätietoisuus ja kädettömyys kun pitää vaan odottaa. :( Samalla suututtaa, ainoastaan pyysin miestä tulemaan ennen aamua kotiin ja olemaan tavoitettavissa, muuten olisi voinut rellestellä miten huvittaa. Miten mä nyt saisin itseni rauhoittumaan ja onko mitään, mitä kannattaisi nyt tehdä vielä? Koska tulis huolestua ihan tosissaan? :(

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosi?

Vierailija
82/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:18"]Avatkaa oma keskustelu tuolle pettämisvänkäämiselle. Tämä on AP:n ketju.
[/quote]

AP katosi, ketju jatkaa elämäänsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuliko mies kotiin? Mitä sanoi?

Vierailija
84/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Mies tuli hetki sitten kotiin, alkoi melkein heti itkeä ja tunnusti pettäneensä. Nyt nukkuu tuolla makkarissa, keskustellaan myöhemmin lisää.

Vierailija
85/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:15"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:05"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:52"] [quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:57"] Valitettavasti se tuntuu vaan olevan niin, että miehet pettävät, vaikka naiset kuinka mitä luulevat. Se että miehesi ei petä, voi tarkoittaa myös sitä, että ei vaan ole jäänyt kiinni. Ei pettäminen tarkoita automaattisesti salasuhdetta ja voihan se olla kertaluontoista, mutta miehet pettävät jossain vaiheessa! Sinkkuna tämä on tullut nähtyä aivan liian usein ja niistä perheenisistä joista ei uskoisi. Poikneuksia toki on, enkä nyt ala sanomaan, että apn mies on pettämisreissulla. [/quote]   Naiset pettää ihan siinä missä miehetkin. Mutta tarkoituksesi on lietso miesvihaa, eikö niin? [/quote] Ei, kokemukseni koskee vain miehiä. Kyllä naisetkin pwttävät siinä missä miehet, mutta olen hetero, niin en voi tästä tehdä johtopäätöksiä. [/quote]   "Väestöliitossa seksologian johtavana asiantuntijana työskentelevä Tarja Santalahti on asiakastyössään huomannut, että naiset tuntevat yhä voimakkaammin oikeutensa haluta ja saada tyydyttävää seksiä. Jos sitä ei ole tarjolla kotona, kynnys hakeutua muualle on laskenut. Miehet ovat toimineet näin iät ja ajat, mutta naisten kohdalla kyse on nousevasta trendistä. "Puolisoiden seksuaalisten tarpeiden erilaisuus on uskottomuuden syynä tavallisempi kuin arvaammekaan. Se on myös syy, johon liittyy voimakasta syyllisyyttä ja häpeää", Santalahti sanoo. Yli 20 vuotta vastaanottoa pitänyt Santalahti näkee, että uskottomuus on muutenkin tasa-arvoistunut. Vastaanotolla näkyy, että naiset pettävät jokseenkin yhtä paljon kuin miehetkin."  http://www.hs.fi/elama/a1395212811903     Toki sinulla on av-mammana parempaa tietoa  ;) [/quote] Mitä tulet pätemään, kun en kieltänyt naisten pettämistä. Sanoin vain, että tästä ei ole omia kokemuksia. Luuletko, että pääsit nyt jotenkin näpäyttämään? Eihän tuo ketään yllätä. [/quote]   Luepa oma tekstisi uudestaan. Väität ihan pokkana että vain miehet pettävät ja jokainen mies pettää jossain vaiheessa. [/quote] Näin! Otinko kantaa naisiin ollenkaan: puolesta tai vastaan? En, se on eri keskustelu! [/quote]   Aloitus ei koske myöskään miesten pettämistä. Sinä kuitenkin päätit julistaa että KAIKKI miehet pettävät. Sekin on eri keskustelu. [/quote] Kommentti on osa täällä käytyä keskustelua. Missä lukee että KAIKKI miehet pettävät? Luetun ymmärtämisesi vaatii treeniä!

[/quote]

Alleviivatut kohdat. Ehkä kirjoittamistyylisi vaatisi treeniä? Mutta olet selkeästi miesvihaaja, joten täältä tähän.

Vierailija
86/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap?

Vierailija
87/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:58"]Täällä yksi täti, jolla todella sosiaalinen puoliso. Ystäviä, kavereita ja tuttuja tosi paljon sekä työn että harrastusten kautta. Menoja ja harrastuksia, myös ilta tosi paljon. Koskaan ei ole ollut yötä poissa kotoa, ettei olisi ollut etu käteen tiedossa. Alkoakin ottaa joskus, mutta aika vähän. Olisin tosi huolestunut, jos ei ilmaantuisi kotia. Soittaisin kaikki läpi ja lähtisin hakemaan. Sama vice versa. Meillä yhteiseloa takana 16 vuotta ja en osaa edes ajatella moista. Kyllä miehesi varmaan kotoutuu, mutta sopikaa pelisäännöt. Epätietoisuudessa on varmaan kauhea olla. Itse ainakin ajattelisin pahinta vaikkei pitäisi. Kai ne, jotka tottuneet sellaiseen eivät reagoi, mutta minä repeisin. [/quote] oliko miehesi huora, vai mitä etuja hänellä jäi käteen yön poissaoloista?

[/quote]

Miksi sanot noin? Työmatkoilla oli. No huoraamassa tietty, ihan sinun iloksesi.... Paha olo? Jotkut ihan oikeasti välittävät ja suhteet toimivat. Kaikkea kaunista Sinulle:)

Vierailija
88/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alleviivatut kohdat. Ehkä kirjoittamistyylisi vaatisi treeniä? Mutta olet selkeästi miesvihaaja, joten täältä tähän.
[/quote]

Kirjoitustyylini taitaa olla liian treenattua tälle palstalle!

Vierailija
89/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kotiin, niinku täällä kaikki arvelikin. Helvetin kännisen oloisena, oli silti ajanut autolla tänne. Aloin itkemään, koska huoli meni ohi ja tuli niin suuri viha ja vitutus. Kysyin missä oli, no tietenkin ihan äijäporukalla yhden heistä sohvalle sammui. Kysyin suoraan oliko pettänyt. Vastaus: "ensinnäkin, mä olin sellasessa kunnossa, että mikään härväily ei olis edes onnistunut - toiseks, mä oon vaan sun!". Kiitos järjestyksestä. Ja nyt tossa voikertelee "että pitääkö mun nyt ikuisesti sua vakuuttaa". Vittu. Vetäköön käteen. Mä pyysin tasan kahta asiaa, eikä kumpikaan niistä toteutunut. Ärsyttää toi marttyyri-ininä ja krapulainen voihkinta. Miettispä nää prinssit vähän sitä iltaa pidemmälle, kuinka pahan olon tollanen käytös aiheuttaa.

Mutta siis - elossa on noin periaatteessa. Että se siitä huolesta. Ap

Vierailija
90/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
91/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:54"]

Tuli kotiin, niinku täällä kaikki arvelikin. Helvetin kännisen oloisena, oli silti ajanut autolla tänne. Aloin itkemään, koska huoli meni ohi ja tuli niin suuri viha ja vitutus. Kysyin missä oli, no tietenkin ihan äijäporukalla yhden heistä sohvalle sammui. Kysyin suoraan oliko pettänyt. Vastaus: "ensinnäkin, mä olin sellasessa kunnossa, että mikään härväily ei olis edes onnistunut - toiseks, mä oon vaan sun!". Kiitos järjestyksestä. Ja nyt tossa voikertelee "että pitääkö mun nyt ikuisesti sua vakuuttaa". Vittu. Vetäköön käteen. Mä pyysin tasan kahta asiaa, eikä kumpikaan niistä toteutunut. Ärsyttää toi marttyyri-ininä ja krapulainen voihkinta. Miettispä nää prinssit vähän sitä iltaa pidemmälle, kuinka pahan olon tollanen käytös aiheuttaa.

Mutta siis - elossa on noin periaatteessa. Että se siitä huolesta. Ap

[/quote]

Ihan samalla tavalla sä marttyyri-iniset, joten tasoissa olette  ; )

Vierailija
92/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhyyyy mulla on niin juntti olo. Miten tästä pääsee yli? Ihan vitun tyhmää lähteä tollee ulos..." Käpertyy tohon jalkaan ku joku karvaton simpanssi ja vinkuu kuin on nyt ikävä mua. "Alkoholi ei tee hyvää, nnyyyhh, on ikävä sua rakas"

Ota tosta selvää onko pettänyt vai ei ja mikä on totuus. Ensi kerralla en todellakaan epäile pahinta. Ja se ensi kerta saakin sitten olla viimeinen. Ap

Vierailija
93/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että KAIKKI Mikat on alkoholia liikaa käyttäviä ja/tai pettäjiä ja/tai rattijuoppoja?
Kaikki.

Vierailija
94/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa siinä sankari, riskeerannut sitten muiden ihmisten elämän rattijuoppoudellaan! Järkyttävää. Olisin jo tuosta rattijuoppoudesta niin hiilenä, etten jäisi kotiin kattelemaan moista lemuavaa luuseria. Jotenkin vielä pahempaa tuollainen huomionkerjäys ja uikutus "nyt annat mulle anteeksi heti, uliuli", ikäänkuin sulla ei olisi oikeus olla vihainen, kun on törttöillyt sun (ja muiden) kustannuksella.

Vierailija
95/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 11:59"]

"Yhyyyy mulla on niin juntti olo. Miten tästä pääsee yli? Ihan vitun tyhmää lähteä tollee ulos..." Käpertyy tohon jalkaan ku joku karvaton simpanssi ja vinkuu kuin on nyt ikävä mua. "Alkoholi ei tee hyvää, nnyyyhh, on ikävä sua rakas"

Ota tosta selvää onko pettänyt vai ei ja mikä on totuus. Ensi kerralla en todellakaan epäile pahinta. Ja se ensi kerta saakin sitten olla viimeinen. Ap

[/quote]

Av-palsta saa sinut siis epäilemään miehesi pettäneen? Se on miesvihaajien tarkoituskin.

Ehkä miehesikin anstaitsee parempaa kuin epäilevän puolison. Marttyyrinkruunun sait nyt siis päähäsi?

Kahlitse juu patteriin, se on ainoa oikea parisuhteen muoto.

Vierailija
96/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se, kun et voi tietää. Vituttaa tollaset ajattelemattomat apinat. Mutta kun suhde pitenee, tulee näitä vastaan joka tapauksessa. Nyt et nyhverrä ja tee miehen oloa mukavaksi, vaan pidä selkäranka. Ei kaikkea tarvitse hymy naamalla kestää vaan saa sanoa että vituttaa. Toista ei voi omistaa ja rajoittaa, mutta pitää sanoa miltä toisen käytös itsestä tuntuu. Sit toinen voi sopeuttaa omaa käytöstään niin että ei loukkaa jos haluaa ja rakastaa. Jos ei, niin mitäpä siinä kitisemään.

Vierailija
97/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän asia ole niin kuin miehesi sanoo. Näin voi käydä. T. Yksi oletettu miesvihaaja

Vierailija
98/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sikamies!

Vierailija
99/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sori, mutta mua ei tossa vaiheessa enää vittuukaan kiinnostais onko käväissyt jonkun toisen akan vaginassa, ei kiinnostais alkaa arveluuttelemaan mitä on tehnyt ja millon ja miksi ei vastaa.
Mies lentäis kuin leppäkeihas ja välit katkeais loppuelämäksi jos olisin joskus erehtynyt seurustelemaan ihmissaastan kanssa, joka kokee oikeudekseen ajaa humalassa.
Rattijuoppous kertoo ihmisestä KAIKEN mitä tarvitsee tietää. Edes pettäminen ei kilpaile ton kanssa.
Mut anna nyt anteeks, mee vaikka naimisiin ja puserra kakaroitakin, onhan sulla aikamoinen sankari. Vastuuton kusipää, joka pyyhkii perseensä lupauksillaan ja ei arvosta sua paskaakaan. Mikä catch!!

Vierailija
100/133 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen nimi Mika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi