Ahdistaa, en tiedä missä mies on
On tullut aina - siis aina - yöllä kotiin kun on luvannut. Välillä tuntuu, että keinolla millä hyvänsäkin (ihan tuntemattomien kyydissä jne.), vaan eipä tullut viime yönä. Yleensä peruskaava näissä illoissa on jotain hengailua, bilistä ja vaikka baareilu lähtisi vähän käsistä niin kyllä ne sen sieltä on tähän mennessä aina sulkemisajan jälkeen pihalle potkinut. Yleensä kömpii öillisine mättöruokinensa siis viimeistään aamuyöstä kotiin.
Puhelin on nyt kiinni, heräsin yöllä neljän maissa ja koitin silloin jo soittaa ja sama juttu. Lähti meidän autolla, ei ole pihassa eikä hajuakaan missä voisi olla. Mies ei todellakaan ole pettämässä, tiedän sen, joten sen voi sulkea heti pois. Soitti vielä ihanan puhelun ja toivotti hyvät yöt ennen ku mä menin nukkumaan. Kavereillensa olen laitellut viestiä, mutta taitaa kaikki vielä nukkua.
Mua jotenkin ihan oksettaa tää epätietoisuus ja kädettömyys kun pitää vaan odottaa. :( Samalla suututtaa, ainoastaan pyysin miestä tulemaan ennen aamua kotiin ja olemaan tavoitettavissa, muuten olisi voinut rellestellä miten huvittaa. Miten mä nyt saisin itseni rauhoittumaan ja onko mitään, mitä kannattaisi nyt tehdä vielä? Koska tulis huolestua ihan tosissaan? :(
Kommentit (133)
Olisin ees tajunnut kysyä, mihin jätti auton... Siitä varmaan lähtis selviämään. Herättelen kyllä kohta sen yhtä kaveria puhelimitse, ei se siihen kuole, jatkakoon uniaan sen jälkeen. Ap
No panemassahan se on ollu, eihän tollasia kahleita kalistelevia pirttihirmuja kestä selvinpäin. Aion pysyä poikamiehenä ikuisesti ja jos pillua tekee mieli niin voi vedellä käteen. Paremmalta se kuitenkin tuntuu ja voi pieraista samalla aivan rauhassa.
Rauhoitu! Todennäköisyys on paljon suurempi sille, että mies on kunnossa jollain kaverillaan, kuin että makaisi puskassa kuolleena. Kännissä ei aina ajattele tekojaan eikä hän välttämättä edes tajua, että akku on loppu. Sinun ei nyt auta tehdä muuta kuin odottaa.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:43"]No panemassahan se on ollu, eihän tollasia kahleita kalistelevia pirttihirmuja kestä selvinpäin. Aion pysyä poikamiehenä ikuisesti ja jos pillua tekee mieli niin voi vedellä käteen. Paremmalta se kuitenkin tuntuu ja voi pieraista samalla aivan rauhassa.
[/quote]
no sinä tuskin edes kunnon naista saisit
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:38"]Miksi et soita niitä sen kavereita läpi? Vai etkö tiedä kenen kanssa oli eilen?
[/quote]
Tiedän ainakin kenen kanssa alkuillasta viimeiseen puheluun asti. Ja nyt saa pettäjäihmiset lisää vettä myllyyn, oli naispuolisen yhteisen tuttavan kanssa. Olivat menossa tapaamaan tämän naisen uutta miesystävää ja istahtamaan jonnekin, mies pyysi mua sinne mukaan vielä myöhään illasta. Soitin just tälle naiselle, ei vastaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 08:56"]Jotenkin tuntuu, että nykyään Suomessa on tabu, että joku ei pettäisi. Mulla on mies, ja uskokaa tai älkää, hän ei petä ja minä en petä häntä.
Joten aloittaja, huoli pois. Kyllä miehesi pian tulee kotia.
[/quote]
Minäkin kuvittelin joskus noin..
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 08:56"]Jotenkin tuntuu, että nykyään Suomessa on tabu, että joku ei pettäisi. Mulla on mies, ja uskokaa tai älkää, hän ei petä ja minä en petä häntä.
Joten aloittaja, huoli pois. Kyllä miehesi pian tulee kotia.
[/quote]
Minäkin kuvittelin joskus noin..
[/quote]
ja sitten miehesi petti?
Ja koska niin tapahtui, niin kaikki miehet pettävät
Valitettavasti se tuntuu vaan olevan niin, että miehet pettävät, vaikka naiset kuinka mitä luulevat. Se että miehesi ei petä, voi tarkoittaa myös sitä, että ei vaan ole jäänyt kiinni. Ei pettäminen tarkoita automaattisesti salasuhdetta ja voihan se olla kertaluontoista, mutta miehet pettävät jossain vaiheessa! Sinkkuna tämä on tullut nähtyä aivan liian usein ja niistä perheenisistä joista ei uskoisi. Poikneuksia toki on, enkä nyt ala sanomaan, että apn mies on pettämisreissulla.
Nyt alkoi mustakin tuntumaan, että pettämässä on ollut... Ensin olin ihan varma, että ei. Mitä enemmän ruokin ajatusta siitä, että jonkun se on tavannut baarissa ja kuorsaa nyt jonkun naisen sängyssä alasti niin sitä todemmalta se tuntuu. Vittu. Oli mikä olikin se syy, niin vihanen oon ja selitysten jälkeen lähden loppupäiväks pois kotoa. :( Ap
Kuuntele selitykset ennen johtopäätöksiä!
Mulla kun kävi viimeksi noin, ettei mies tullut kotiin eikä vastannut puhelimeen, oli käynyt vähän suurempi tapaturma kännin vuoksi ja joutunut yöksi sairaalaan. Hoitsu sitten taisi kyllästyä puhelimen pirinää kuuntelemaan ja siihen vastasi ja tilanteen mulle selitti. Pelottavaa, kun menee tuntikausia ilman mitään tietoa ja tälläkin olisi ollut monta kaveria mukana, joista kenellekään ei tullut mieleen ilmoittaa minulle, missä mennään. Toivottavasti ap miehesi on kunnossa ja vain kavereiden kanssa juoneet liikaa ja nukkuvat vielä.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:45"]
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 09:43"]No panemassahan se on ollu, eihän tollasia kahleita kalistelevia pirttihirmuja kestä selvinpäin. Aion pysyä poikamiehenä ikuisesti ja jos pillua tekee mieli niin voi vedellä käteen. Paremmalta se kuitenkin tuntuu ja voi pieraista samalla aivan rauhassa. [/quote] no sinä tuskin edes kunnon naista saisit
[/quote]
En tarvitse mitään "kunnon naista".
Toivottavasti löytyy pian ja kaikki kunnossa. Raivostuttavaa tuollainen kyllä ja nakertaa luottamusta. Kannattaa tosiaan ihan vakavasti ottaa tää katoaminen puintiin, ei sinun pidä joutua sydän syrjällään valvomaan ja pelkäämään, kun mies sekoilee. Hänen pitää ottaa vastuu.
Itse exän kohdalla olin harva se viikonloppu samassa tilanteessa ja ihan paniikissa mietin, että missä on. Suurin pelko oli, että olisi tulehtunut oksennukseensa tms. alkoholimyrkytykseen tai talvella hankeen sammuminen - kyllähän noita sattuu jatkuvasti, kun voimalla läträtään. Aina se sitten olikin sammunut kavereilleen, kerran yödösään, ulos (sentään kesällä)... Ei yhtään helpottanut, kun toista vaan sai varmistuksen, ettei osaa huolehtia itsestään yhtään. No, nyt se on ex.
Damn you autocorrect :D
Tulehtunut = tukehtunut
Voimalla = viinalla
Toista = tosta
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:14"]
Toivottavasti löytyy pian ja kaikki kunnossa. Raivostuttavaa tuollainen kyllä ja nakertaa luottamusta. Kannattaa tosiaan ihan vakavasti ottaa tää katoaminen puintiin, ei sinun pidä joutua sydän syrjällään valvomaan ja pelkäämään, kun mies sekoilee. Hänen pitää ottaa vastuu. Itse exän kohdalla olin harva se viikonloppu samassa tilanteessa ja ihan paniikissa mietin, että missä on. Suurin pelko oli, että olisi tulehtunut oksennukseensa tms. alkoholimyrkytykseen tai talvella hankeen sammuminen - kyllähän noita sattuu jatkuvasti, kun voimalla läträtään. Aina se sitten olikin sammunut kavereilleen, kerran yödösään, ulos (sentään kesällä)... Ei yhtään helpottanut, kun toista vaan sai varmistuksen, ettei osaa huolehtia itsestään yhtään. No, nyt se on ex.
[/quote]
Oletko läski?
Soita miehen vanhemmille ja kerro huolissasi katoamisesta. Kun vanhemmatkin hädissään ripittävät poikaansa saattaa hän vaikka oppia jotakin!
Ei kai se nyt maailmanloppu ole, vaikka väärään sänkyyn olisikin nukahtanut. Jos mies on krapulassa kun tulee kotiin niin älä ala riidellä vaan jätä välienselvittelyt myöhemmäksi jolloin kumpikin olette voimissanne.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 08:46"]Mies ei todellakaan ole pettämässä, tiedän sen
[/quote]
Mistä?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 10:02"]
Nyt alkoi mustakin tuntumaan, että pettämässä on ollut... Ensin olin ihan varma, että ei. Mitä enemmän ruokin ajatusta siitä, että jonkun se on tavannut baarissa ja kuorsaa nyt jonkun naisen sängyssä alasti niin sitä todemmalta se tuntuu. Vittu. Oli mikä olikin se syy, niin vihanen oon ja selitysten jälkeen lähden loppupäiväks pois kotoa. :( Ap
[/quote]
Hei, sä olet miesvihapalstalla, joten jäitä hattuun!
Miksi et soita niitä sen kavereita läpi? Vai etkö tiedä kenen kanssa oli eilen?