Olen 34-vuotias nainen. EN saa miestä.
En vaan saa. Kaksi korkeakoulututkintoa, kilpaurheillut, näytän ihan hyvälle, masentunut ollut koko aikuisikäni.... En kiinnostu kenestäkään. Treffejä yli 400 takana.
Kommentit (108)
Siinä on mennyt verorahat hukkaan, jos kahden korkeakoulututkinnon jälkeenkin on sitä mieltä, että
"Ei saa miestä"
On sama kuin
"Kukaan mies ei kelpaa"
Sulle ei varmaan kelpaakaan mikä tahansa Onslow tai Al Bundy.
Haisooko etupylly pyypyy, hyhhyh pahalle?
Mitä ap miehistä? Miehet on kärttyisiä ja ilkeitä. Tiedän, koska on todellakin kokemusta miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap miehistä? Miehet on kärttyisiä ja ilkeitä. Tiedän, koska on todellakin kokemusta miehistä.
totta!
Vaikea mennä sanomaan, mikä on, kun en tunne sinua. Jos ulkoiset ja pään sisäiset avut ovat ns. kunnossa, niin kannattaa kysyä joltakin läheiseltä ystävältä syytä. Jos hän ei uskalla kertoa, niin sekin kertoo jo paljon, ehkä riittävästi. Tällöin kannattaa katsoa omaa käyttäytymistä kaikissa tilanteissa.
Saat, mutta et huoli ketään. Minä en oikeasti saa, juuri äsken taas yksi treffaamani mies ghostasi ja toinen alkoi perua tapaamisia.
No mitä ajattelet sen miehen tuovan sinun elämään? Auttaako masennukseen vai toisiko vain lisää ongelmia? Jos ei kukaan kiinnosta, niin ei siitä kannata ongelmaa tehdä ja yrittää väkisin etsiä jotain. Ei kaikkia ole edes tarkoitettu parisuhteeseen. Jokaisen elämä menee omaa rataa. Kyllä se eteen tulee, jos niin on tarkoitettu.
Tarvitset naamatatuoidun jänniksen.
Vierailija kirjoitti:
Olit ennen kärtyyisä ja ilkeä mies?
No se masennus paistaa niin läpi, että ehkä se syy. Ehkä miehet lämpiäisi onnelliseen itsenäiseen naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sulle ei varmaan kelpaakaan mikä tahansa Onslow tai Al Bundy.
Onslow kelpaisi mulle, kun se on kuollut. Nam
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Saat, mutta et huoli ketään. Minä en oikeasti saa, juuri äsken taas yksi treffaamani mies ghostasi ja toinen alkoi perua tapaamisia.
Sama se on mulla niiden harvojen kanssa, joista olen ollut kiinnostunut. eivätkä edes ole olleet minua paremman tasoisia. oon muuten vaan pitänyt heistä.
En saa miestä
En kiinnostu kenestäkään
Valinnan paikka
AP:han kirjoitti syyn ihan selvästi aloitukseen, niin sitä ei tarvinne täällä arvuutella: En kiinnostu kenestäkään
Tuohon taas voi vaikuttaa tämä kohta: masentunut ollut koko aikuisikäni
Masennushan voi tehdä sitä ettei kiinnosta mikään/jotkut asiat, mutta ihmeen paljon olet jaksanut treffeillä käydä. Voi olla myös tuurista kiinni ettei ole sopivaa tullut vastaan tietty.
Kerrohan nyt tarkemmin: _et saa miestä_ vai _et kelpuuta ketään niistä miehistä ketä saisit_ ? Kumpi on totuus
Voisin kerran antaa, mutta muuten olet turhan nuori, kun tyttäreni ikäinen.