Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~**SYYSkeijujen perjantai**~~

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä valvottu koko yö..:( yöllä kahdelta heräsin ja siitä saakka olen kukkunut pystyssä ja syytä en tiedä tähän yli pirteeseen olooni..jos yöt menee tosiaan aina n.2-4h unilla...?? onko muilla sama juttu??

mulla on kyllä ollut nyt jo viikon hirvee flunssa ja eilen sitten lähti ääni kokonaan,kuiskimaan pystyn...nyt oon menossa kahdeksaksi neuvolaan, katsotaan jospa menen siitä suoraan sairaanhoitajan pakeille ja lääkäriin hakemaan jotakin roppoja tähän sitkeeseen flunssaan..tosi inha vaiva! masentaa entisestään ja tekee odotuksesta todella pitkän.......:(

tänään olisi neuvolan laskettuaikakin! muuten vasta viikot tasan 39!(ultran mukaan)...mun muutamat tutut ovat päässeet ensisynnyttäjinä jo synnyttään viikkoa ennen laskettuaikaa...yksi on nytkin synnärillä...en minä vaan....olo on tosi kurja :(

Miksihän ihmistä näin piinataan, kun odotus on näin lopussa muutenkin niin piinaavaa ja tuntuu pitkältä ajalta vaan odottaa ja odottaa ja kun ei oikeen enää jaksa tehdä mitään klun massu painaa/ on tiellä...sit yöt vaan valvoo ja nyt tää flunssakin vielä...alkaa kaatuun kodin seinät pahasti päälle :((

tuli vali valia jo heti näin aamusta!

Tsemppii piias ja muut lähtijät ja onnea vielä kerran vauvautuneille!! :D onneksi nämä uutiset silti hiukan aina piristää oloa ja auttaa jaksamaan

manta ja onni joko tasan 40 taikka tasan 39 ??!!

Vierailija
2/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee yö täälläki takana... :( Eipä niitä uni tunteja tainnut montaa kertyä. Illalla kun aloin nukkuun ja aina kun olin saamassa unen,niin kurkku " löi lukkoon" siis tuli sellanen olo et tukehtuu,oli pakko nielasta tai yskästä.No lopulta kun olin nukahtanut,heräsin aina yskään ja kauheaan korinaan kurkun alapuolella.Sitten yskitti,ja pissat karkaili kun vauvan pää painoi sopivasti rakkoa ja dokka oli dukossa...Vali,vali,mutta kuitenkin.Kyllä mää yöllä oikeesti toivoin et ei tarvis lähtä viel synnyttään,olo on niin ränsy.Yritin nukkua olohuoneen nojatuolis ja sohval,tunnin pätkä meni aina korkeentaan. Nyt pitäs jaksa pyörittää näit kotijoukkoja,siihen asti kun mies tulee kotiin.Onneks on viikonloppu edessä!!!!

Kaverikin laitto eilen illalla viestin et tulla synnyttään nyt yöllä,kun hän on siel osastolla töissä. Mut ei tullut lähtöä,onneksi kuitenkaan,ei ois mukava yskiä ja räkiä ja synnyttää...

Ei jaksa edes istua tässä koneella,vetäydyn pitkälleen.Mukavaa päivää muille,ja eiköhän viikonlopun aikana saada lisää vauvoja! :)

SUPPAREITA TEILLE~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-syksynmarjatar 40+2-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alkaa jo vähän huolestuttaa, kun mulla on verenpainearvot noussu entisestään. Eilen neuvolassa käskettiin lähteä synnyttäjien vastaanottoon, jos kotimittauksilla arvot vielä nousee eli saapa nähdä pitääkö sitä tästä lähteä vielä tänään sairaalaan. Ajattelin vielä tässä levähtää ja mitata uudestaan ennenkuin mihinkään lähden. Haluaisin niin kovasti vielä toivoa, että lapsi syntyy käynnistämättä, mutta saapa nähdä. Yöllä taas supisteli, vaan ei tarpeeksi. Pitää ehkä odottaa mies kotia ja kokeilla sitä mukavinta ässää. Kyllä sillä supistuksia aikaan saa eli jospa niiden vauhdittamana sit menis itteensä tunkemaan sairaalaan. Laittavat sitten tipan vaikka vahvistamaan supistuksia, jos ei muu auta. Katotaan, mitä tässä tapahtuu.

Miten muuten teille muille on opastettu valkuaisesta? Sain nimittäin eilen niitä tikkuja kotiin just tuon kohonneen verenpaineen takia, pitää seurailla nyt kaikkia mahdollisia toksemian oireita. No, neuvolan täti sitten sanoi, että jos näyttää sitä vaaleinta vihreää eli yhtä plussaa, niin se ei vielä tarkoita mitään, vaan värin pitää muuttua ihan huomattavasti. Pitääkö paikkaansa teidän muiden saamien ohjeiden mukaan? Minusta nimittäin näytti yhtä plussaa ja mietin, että pitäisikö siitä kuitenkin huolestua yhdessä tuon kohonneen paineen kanssa...

SYKSYNMARJATAR: Jos vielä olet siellä etkä vielä Oysissa. :) Sitä ajattelin kysäistä, että kun sanoit, että esikoista odottaessa meni vielä kaksi päivää käynnistyksen jälkeenkin ennenkuin lapsi syntyi, niin oliko paikat kuitenkin kypsät kun käynnistystä aloiteltiin? Voi itku, jos menee mulla noin pitkäksi odotteluksi... Vaikka eilen olikin taas parempi päivä, eikä nytkään masenna tämä odotus.

Hansuli, 41+1

Ai niin, paljon onnea rizzulle ja muille lapsensa lunastaneille!

Vierailija
4/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auttanut eiliset S:t, mutta onpahan nyt siisti koti ja tyytyväinen&rentoutunut keiju hyvin nukutun yön jäljiltä :) Lapset on mummolassa ja kerrankin olisin sannut nukkua vaikka koko päivän, mutta tietenkin heräsin jo ennen kahdeksaa.

MANTA ikävää, ettet saa öisin nukuttua! Minullakin on nykyisin paljon noita öitä kun ei unta saa aamuyöstä enää ollenkaan tai sitten nämä raskausvaivat valvottaa, päivällä on sitten pöhnäinen ja väsynyt olo. Toivotaan, että saat flunssaan helpotusta, sekin varmasti piristäisi mieltä näin loppumetreillä kun ei olo olisi ihan kamala.

Samoin SYKSYNMARJATAR pikaista paranemista sinullekin flunssasta niin synnyttäminenkin olisi mukavampaa!

RIZZU onnittelut pienestä poikakeijusta! Todella kurja alku Untamolla, onneksi kaikki oli kuitenkin hyvin vaikka ensin varmasti säikähditte ja mietityttäähään tuollainen vielä pitkään.

Hassua, miten ensin tuntui syntyvän pelkästään tyttökeijuja ja nyt loppukuusta on tosiaan poikakeijujen vuoro, itsekin odotan poikaa eli lisää poikakeijuja tulossa :)

Mayella ja Onni 39+2

Vierailija
5/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun suu oli sillon pehmeä,mutta tais olla kanavaakin jäljellä,paikat oli kiinni,sen ainakin muistan.Tableteilla suun kautta aloteltiin käynnistys ja sit salissa pantiin tippa.Mullakin oli sillon just tuota verenpainettakin loppu ajasta. Kannattaahan se toisaalta,vaik ärsyttääkin,kysyä neuvolast tai äippäpolilta näin viikonloppua vasten et miten kannattas toimia...Mut voihan se paine nousta synnytyksen lähestymisen merkkinäkin.Mullakin on joskus ollu niit tikkuja,ja minusta niitä oli hankala tulkita,just sitä et oisko yks plussa vai ei!!!!

RIZZU:Kirpaisi lukea tuo sun juttu...:/ Mulla edellisessä synnytksessä sydänäänet teki saman aina supistuksen ajan,laski 60 noin ja pysyivät siellä aina jonkun aikaa.Sektioon varauduttiin,mut vauva tuli kuitenkin ilman imukuppiakin ja oli pieni 2720g,syntyi vain kaks päivää ennen la.ta ja mulla on aiemmin ollu yli kolme ja puolikilosia vauvat.Meidän kuopuksella oli tiukasti solmulla kaulan ympäri napanuora,muistaakseni vain yhdesti.Niin,mutta se on jotenkin jäänyt kummitteleen alitajuntaan se piinaava synnytys,kun koko ajan pelkäs et apua taas tulee supistus ja kuinka alas ne nyt menee...niin mua huolettaa et jos nyt käy taas samoin,musta tuntuu et tääkin vauva on aika pieni...Ajattelin mainita asiasta ens neuvolassa et voisko kenties tilanteen tsekata ennen kuin se 42 viikkoa tulee täyteen...Meidän poitsu sai kyllä kuitenkin muistaakseni pisteet 8-8-9,et silleen tilanne ei ollut niin paha. Mutta voimia teille ja ennenkaikkea ollaan kiitollisia et saitte kuitenkin vauvan elävänä!!! Halaus!!! Ja onnea!!!

Vierailija
6/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin..

Täällä taas tosi hyvin nukuttu yö takana, esikoisen kanssa nukuttiin kymmenestä puol ysiin, kerran piti vaan nousta käymään vessassa, ihanaa et kerrankin näin päin kun yleensä yöt jo tosi levottomia.

mulla tänään taas neuvola, saas nähä mitä nla täti nyt sanoo kun viimeksi oli sitä mieltä että näillä viikoilla ei enää nähä nyt siis viikot 39 tasan.

onko joku muu kuullut että naikkarilla olis kenties sairaalabakteeri todettu muutamalla äidillä ja vauvalla? anoppi tossa puhu lukeneensa lehdestä sellaista, ittee vahän karmii jos kättärillä on sulku ja joutuukin naikkarille synnyttään.

täytyy taas tänään kokeilla noita ässiä jos niistä olis apua, luin tosta vauva opuksesta että jos yrittää saada sextailemalla synnytyksen käyntii niin mamman pitää pitää kinttuja kohti taivasta aktin jälkeen jotta miehen siemenneste valuu kohdunsuulle ja ui siellä, saas nähä mitä tulee, mut täytyy kokeilla...=)

rottahilarius rv39 (menkoista 39+3)

Vierailija
7/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt liityn siihen joukkoon, jolla tulee supistuksia, mutta mitään ei tapahdu. Puolen yön jälkeen alkoivat aika tiheät ja tiukat supistukset ja kestoakin laskeskelin olevan. Yritin kuitenkin nukkua, mutta eihän siitä tullut mitään. Nousin sitten ja pakkailin vihdoin sitä sairaalakassia ja muutenkin valmistauduin lähtemään. En kuitenkaan soitellut lapsenvahtia. Puoli kolmelta menin sitten takaisin nukkumaan, kun väsytti niin kovasti enkä huomannut supistuksia enää tulevan. No, antoihan tuo ainakin uskoa siihen, että vielä tämä täältä itsestäänkin taitaa ehtiä tulla... Kaiken kolotuksen, vaivan ja tuskan jälkeen ajatus synnytyksestä tuntui aika hyvältä, vaikka tiedänkin sen olevan kohdallani yhtä tuskaa.

Onnittelut uusista poikakeijuista Babybluesille ja Rizzulle! Voi että tuo Rizzun kokemus taas säikäytti. Kaikkea sitä voi sattua. Onneksi tilanne päättyi onnellisesti.

Nyt nokosille, päätä alkaa särkeä...

fullmoon 41+4

Vierailija
8/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa kuitenkin turisemaan, vaikka vannoin että tulen seuraavan kerran vasta vauva-uutisten kanssa ;D

Kohta puoliin lähen verikokeisiin, epäilevät raskausmyrkytystä ja maanantaina olis äitipolille aika. Jos tarve vaatii käynnistävät maanantaina jos en ole vauvautunut viikonlopun aikana.

Yö meni täälläkin valvoessa ja neljältä nousin viimein ylös. Kamala päänsärky koko yön ja jatkuu edelleen. Panadoli ei meinaa auttaa. Samaten jalkapohjia ja kämmeniä kihisee ja kutisee. Liitoskivut vaivaavat.... valivali ;)

Supistelee aika mukavasti, kuten jo pitemmän aikaa. Yöllä niitä kellotinkin ja tuli noin 8 min. välein, nyt ne ovat pidentäneet väliään. Limavuotoa on edelleen ja välillä tuntuu että jotain lirahtelee housuihin, epäilen kuitenkin ettei olisi lapsivettä.

Onnea taas oman nyyttinsä saaneille! Pitäneekin noita pinoja käydä lukasemassa, en ole niitä pariin päivään käynyt katsastamassa.

*tiitiäinen 40+3* (40+5)*

Vierailija
9/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea babyblues ja rizzu pienokaisistanne! :) Onneksi rizzun pienen koettelemus päättyi onnellisesti. Varmasti aiheutti suurta huolta ja murhetta teille vanhemmille. Mutta nyt vauvantuoksuista elämää teillekin! :)

Näinköhän sitä kaiken vitsailun jälkeen tosiaankin ollaan PIIAS:n kanssa samaan aikaan laitoksella. Piias:han taitaa parhaillaan olla synnärillä, toivottavasti nyt tosiaan laittavat siellä hommat alulle. Minulla puolestaan on aamu 7:stä asti supistellut säännöllisesti 10-15min. välein suhteellisen kipeitä supistuksia. Välillä suppareiden väli on ollut alle tuon 10 min. Kertaakaan ei ole vielä näin säännöllisesti supistellut. Myös supistusten kesto on ollut ihan toista luokkaa kuin tähän asti. Nyt vain toivotaan, että tuo suppareiden väli lyhenee ja pysyy yllä, niin pääsisi tässä tositoimiin.

Meillä poika olikin viime yön siis mummolassa. Käytiin miehen kanssa syömässä ulkona ja ihana oli vain olla kaksistaan. Taitaa olla viimeisiä kertoja taas pitkästä aikaa, kun ihan kahdestaan saadaan olla. :) Mies lataili eilen illalla myös digikameran sekä videokameran akut, ja tyhjensi muistikortit. Ovatpahan valmiina kun lähtö tulee. Minulla sairaalakassi onkin jo pakattuna, nyt vain siis odotellaan josko nämä supistukset tästä tihenisivät kunnolla.

Kovasti tsemppiä toivottelen taas nyyttiään noutamaan lähteneille ja toivotaan, että taas viikonlopun aikaan mahdollisimman moni meistä pääsee omaansa hakemaan. Onnea vielä vauvansa jo lunastaneille ja supistuksia edelleen meille vielä yhtenä oleville! Minä lähden vähän raivailemaan paikkoja, jos se lähtö nyt hyvinkin tulisi. Poika kotiutuu mummolasta vasta iltapäivällä, tässä on hyvää aikaa vielä huhkia suppareille vauhtia. :)

T: Anmari rv 39+6 (huomenna mikä päivää.... ;) )

Vierailija
10/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri palasin reissultani :) Siellä oli oma tätsy lomalla, joten kivan sijaisen kanssa sitten juteltiin, tosin minä kuiskin, kun en saa puhua/puhuttua..ääni siis ihan mennyt :(

Kaikki oli tosi hyvin, paineet nyt aina vähän kohollaan, mutta onni ja tämä mamma voi oikein hyvin lentsusta huolimatta, huoh! terkka jopa sanoi, että taitanee vauva olla jo kiinnittynyt, niin tuntui pää alhaalla olevan ja siinä vähän samalla jopa supistelikin! eli totesi vain, että laitetaan nyt ensviikolle viä aika, muta toivotaan ettei sun tarvis enää tulla ;) ja kovasti oli sitä mieltä et kyl lähtö ois jopa jo lähelläkin!:D

Sain lääkäriajankin klo.14.00, jos saisin kinuttuu tähän virusperäseen silti ne lääkkeet, niin saisin oloni kuntoon viikonlopun aikana ja sitten vaan odotteleen ensviikkoo ja tulevaa...;))

tulipas tästäkin päivästä taas valoisampi! :D

Manta ja onni tasan 39!! ja neuvolan mukaan tänään se laskettuaika ;)

Vierailija
11/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette uskaltasinko ottaa tään olon helpottamiseks 400:sen buranan tai puolet edes siitä? Panadolit loppu,ja en yksinkertasesti jaksa raahautua apteekkiin tään sakin kans!

Kaverille kyllä oli lääkäri raskaus aikana sanonut kun sillä oli jalka kipeä ja tunnoton väliin,et voit ottaa buranaakin välillä siihen särkyyn,et ei ole haittaa jos joskus ottaa,mutta silti mietityttää...Jotenkin sitä varoo nyt kaikkea et mikään ei oman toiminnan takia menis pieleen... Aika alakuloset on fiilikset,taidan lähteä viltin alle nyyhkyttään,jos se vaikka helpottas... :(

-alakuloinen syksynmarjatar-

Vierailija
12/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista ja lohdutuksista. Mulla tuli nyt taas itku kun niitä luin. Hormonit jyllää. Isi ja poika sylittelevät tuolla, virkeänä se katselee uutta kotiaan.

Palailen taas asiaan, kai sitä voisi pian siirtyä vauva-puolelle.

Supistuksia kaikille loppukuun keijuille! Kyllä ne sieltä tulevat!

Vierailija
13/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Riinalle poikakeijusta! :) Taas poika...mitenhän piias:llä siel menee,liekö jo vauva maailmassa...

ANNMARI:Kyllähän sulla lähtö tulee,muista vaan lähtiä ajoissa... ;) Miullakun itellä ollu niin nopeita,niin hiukka huolettaa et osaan sitte lähtä oikeaan aikaan... Onnea sulle matkaan!!!!

Nukuin tuossa pikku päikkärit kuopuksen kans ja kylläpä piristi! :) On muuten aika kpiä tuo häpyluu,kun yskiä röykyttää niin kylläpä siihen sattuu.Murskaantuu varmaan koko vauva sitä luuta vasten...heh!

Nyt lähen keitään päiväkahvit ja nauttiin tästä elämästä,flunssasta huolimatta.Eiköhän se tämäkin aikanaan lopu kuten tää raskauskin!!

kuulemisiin,syksynmarjatar

Vierailija
14/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teitille kaikille synnytyksen jo läpi käyneille vauvoistanne!

Itse sain sitten tosiaan jalkani oven väliin polin asiakkaaksi tämän päiväisen synnytyksen suunnittelukäynnin päätteeksi. Edellisen kerran kun vautsia on ultrattu liki 1,5 kk sitten samoin kun kohdunsuun tilannetta kartoitettu, niin eihän se kerro tämän päivän tilanteesta mittään.

Tilanne on mielestäni ollut samalla tavalla lohduton kuin edellisissäkin raskauksissani, ettei kohtu vaan tehe mittään. Supistuksia ei ole ollut, ei vuotoja, ei muuta kuin hillitöntä mahan kasvua ja loputonta odotusta. Nyt kuitenkin kohdun suu 3 cm auki ja kanavaa 2 cm jäljellä!!! Miten ihmeessä kohdun suulla voi tapahtua mitään, jos ei mitään tunnu!? No, lääkäri sitten ystävällisesti ronasi alapäätä oikein ronskein ottein, joskos tilanne siitä vielä vaikka etenisikin omin avuin. Jos ei synnyt tulosta niin maanantaina käynnistykseen. Kestänhän mä nyt tämän :) Saumat on, että voi vahingossa syntyä vaikka viikonlopun aikana, kun kerran jotain on tapahtunut, mutta viimeistään maanantaina kalvojen puhkaisulla se papana sieltä sitten tulee - eikös?!

On meinaan tämäkin ryökäle varsin hyvinkehittyneen oloinen, painoarvioksi saatiin 4400g ja kun sopivasti heittää sen samaiset puoli kiloa, mitä edellisistäkin niin on oikein kätevä paketti taas tunkea ulos itsestään. Reisiluuta mitatessa lääkäri naurahti sanoessaan, että onpa pitkäjalkainen!

Ja koska alakerta on saanut jo mekaanisen käsittelyn tänään ja isäntä aloitti isyyslomansa ja on kotosalla niin taidanpa hyökätä kimppuunsa, ladata kaiken viehätysvoimani, mitä tähänkin massaan mahtuu aikas paljon ja ottaa vielä pienen prostaglandiinikyllästyksen simppojen muodossa :D :D :D

Hiukka relanneempana

Loofii 41+2

p.s. Ai niin, itse asiassa saattaisi olla aistittavissa välillä jonkinlaisia tuntemuksia - ei kun piiskaamaan hormoneja käyntiin!

Vierailija
15/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri lääkäri sedän luota, tää on nimenomaan sitä virusperästä ja todellakin sitkeetä flunssaa mitä on liikkeellä, toivotteli vaan et paranisin hiukan edes ennen h-hetkeä! (voi kestää kolmekivkoa..jee jee..) ei muuta ku lepoo vaan ja kuumaa panadol hottia kehiin, hän ehdottomasti siis kielsi buranan käytön tässä vaiheessa raskautta, että siis älä vaan sit ota buranaa:)

Manta ja Onni rv39

Vierailija
16/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän helpotti tää olo kun nukuin päikkärit,ja pärjäsin siihen asti et mies toi panadolia töistä tullessaan. Kiva tietää et pitkäkestosta...:(

Kolmekin viikkoa...hmmm!

Mut ei kait se auta kun kärvistellä!

-syksynmarjatar-

Vierailija
17/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille flunssaisille! *koputtaa puuta*, itse olen vielä siltä säästynyt. Olisi kyllä kurjaa lähteä synnyttämään kipeänä!

Tänään kävin siellä kokeissa (epäilevät raskaushepatoosia), ja olin saanut väärää tietoa hoitajalta! Eli kun varasin itselleni labraan aikaa niin sanoivat että voin huoletta syödä ja juoda ja kas vain, kun menin verikokeisiin niin hoitaja kysyi, että kai mä olen ollut 12 tuntia syömättä!!! Voi jumaleisson!! Ottivat kuitenkin maksa-arvot ja sappi-arvot, mutta sappi-arvoihin ei ole nyt sitten luottamista *huokaus* ja maanantaina pitäis sinne äitipolille mennä jos käynnistelevät. Rasittavaa!

Tosin olen aika varma että tänä viikonloppuna tämä vauva syntyy. Sellaiset ovat jo oireet =D

Jaha, lapset kutsuu....

*tiitiäinen 40+3* (40+5)

Vierailija
18/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs meidän pikkuneiti päätti tosiaan silloin keskiviikkona 20.9 klo 12.04 syntyä maailmaan!!Eli se yksi S auttoi tätä meidän vauvelia syntymään!Säännölliset supistukset alkoi sitten 9.30 kun lähdettiin ajelemaan sairaalaa kohti,ja sairaalassa klo 10.20 kohdunsuu oli 4cm auki.Sitten kaikki menikin rytinällä eteenpäin ja pikkukeiju syntyi 12.04.Mitat oli 3860g ja 52cm!Synnytys meni luomuna ja oli oikein positiivinen kokemus!ja nyt tuossa tuhisee aivan ihana tummatukkainen pikkuneiti joka on ihan täysin hurmannut iskän ja isoveljet.Isosisko ei oikein vielä tiedä onko kivaa että vauva tulee meille asumaan...Mutta kyllä hänkin varmaan innostuu kun saa alkaa siskoa hoitamaan.

Niin ja neiti syntyi tosiaan viikoilla 40+5.

onnittelut kaikille vauvautuneille,käympä lukemassa vanhoja pinoja nii tiedän ketkä ovat nyytin jo hakeneet!

Onnellinen unelias ja pikkuneiti 2vrk

Vierailija
19/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinhan me viel tyttökin tähän loppukuulle :) Mukavan kuulosesti sun synnytys menny,samantapasta toivon itsellenikin...

Voikaa hyvin, ja nauttikaa ihanasta vauva ajasta!

Vierailija
20/23 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta totisesti!!!

Meitin iskän Super-Simp-Coctail kera aamuisen tutkimuksen sai kun saikin aikaiseksi tuntemuksia!!! Olen neljästä asti kellotellut suppareita, jotka välillä ovat kunnon napakoita työtä tekeviä ja välillä vain tiukistelevia menkkatuntemuksia. Nyt viimeisen 1,5h:n aikana välit ovat asettuneet aika tarkkaan viiteen minuuttiin.

Soittelin polille ja kutsuivat tulemaan, kun siltä tuntuu. Mies lähti poikia viemään hoitoon yöksi jos tästä tosiaan tarvii (auuuh...!) lähteä. Matkaa on kuitenkin sen verran, ettei viitisi ihan viime tippaan jättää jos sitten äkisti yltyvätkin nuo kivut. Toisaalta taas ei viitisi hukkareissuakaan tehdä 8/

Epäusko valtaa mielen siitä, että on _oikeasti_ sitten asialla, kun kerran täällä teillä sisarilla on supistuksia jo päiväkausia!! Oisipa tämä nyt sitä!

Ihanaa jos oikeasti pääsisikin ilman käynnistystä synnyttämään!!!

Loofii 41+2