~~**SYYSkeijujen perjantai**~~
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/m.asp?m=8398406&p=1&tmode=1&smode=1
eiliset turinat :)
Kommentit (23)
vaikka eilen illalla jo ajattelin, että saattaahan tämä vauva jo joskus syntyäkin. Iltapäivällä tosiaan alkoi supistella jonkin verran ja välillä teki kipeääkin. Tosin säännöllisyys puuttui... Mulla nuo supistukset tuntui eniten tuossa alavatsalla, mutta niin ne taisi olla esikoisen synnytyksessäkin. No, yön aikana taas supistukset katosi, yllätys yllätys :(
Mutta saahan tuosta jonkinlaista uskoa siihen, että pääsisi synnyttämään ilman käynnistystä!
Onnea rizzu pojasta! Kuulosti tuo tarina ihan kuin meidän esikon synnytykseltä, jossa myös sydänäänet laski... meille tosin ei silloin annettu muuta vaihtoehtoa kuin sektio ja silloin mentiin. Napanuora oli kolme kertaa kaulan ympäri. Itsekään en silloin heti tajunnut tilanteen vakavuutta, vaan vasta jälkeenpäin alkoi miettimään... nyt on tuleva synnytys alkanut " pelottaa" . Tai ei siis itse synnytys, vaan se, että vauvalla olisi kaikki hyvin...
Tällä kertaa en jaksa muuta kirjoitella...
Taidan antaa esikoiselle jotain välipalaa, niin päästään kohta päikkäreille (tai siis itse lepäilemään kun esikko nukkuu)!
Escada+puuhis 39+3 (menkoista laskettuna olisi jo 39+6...)
Näyttää tosiaankin hyvin poikavoittoiselta loppukuu. :)
Huh, pesaisin tuossa wc:t, kylläpä joutui monta kertaa keskeyttämään hommat, kun supisteli niin vietävästi. Kiukuttaa kyllä, jos nämä tästä vielä laantuvat eikä lähtö ole lähimaillakaan. No peukkuja on pidettävä, samoin kuin kaikille muillekin! :)
T: Anmari rv 39+6
Meille syntyi tiistaina 19.9. täsmällisesti klo 14.00 Haikaranpesässä ihana poika, jonka strategiset mitat olivat paino 3505 g, pituus 52 cm ja pipo 35 cm. Synnytys meni kaikkinensa hyvin vaikkakin avautumisvaihe oli melkoisen nopea ja kivulias enkä sattuneista syistä saanut minkäänlaista kivunlievitystä eli pikkuinen syntyi täysin luomuna. Palailen tarkemman synnytyskertomuksen kanssa astialle lähiaikoina.
Lämpimät onnittelut kaikille keijunsa noutaneille ja hurjasti tsemppiä vielä odottaville!
Riina & poika 3 vrk