Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka-aski tulee maksaa jatkossa noin 8 euroa

Vierailija
28.05.2015 |

Mun puolesta sais maksaa vaikka 20 e. Koko tupakanpoltossa ei ole mitään järkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 17:10"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:58"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:53"][quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 15:37"] [quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:56"] Ei haittaa. Mä olen juhlapolttaja ja ostan kyllä sen askin hinnasta piittaamatta kun juhlimaan menen. [/quote] Onko naurettavampaa asiaa kuin "juhlapolttaja". On se niin "siistii" käydä kavereiden kanssa vähän röökillä, kun on jurrissa. Tupakasta kärsii syyttömätkin niin paljon, että tupakointi pitäisi kieltää kokonaan. [/quote] Mä oikeesti lopettaisin tupakoinnin jos en tietäis et musta tulisi teidän kaltainen.. [/quote] Jatka ihan vapaasti vaan muiden myrkyttämistä. Ja vain tupakoimattomat tietävät, kuinka paskalta tupakka haisee. Pari kaveria ihmetteli jokin aika lopettamisen jälkeen, että noin hirveältäkö se haisee? "Suomessa noin 50–300 henkilön arvioidaan kuolevan vuosittain sydän- ja verisuonitauteihin, jotka liittyvät altistumiseen ympäristön tupakansavulle." [/quote] Aika vähän mielestäni ja mitään näyttöä ei näistäkään ole. Enemmän kuolee varmasti ranskanperunoihin. [/quote] Viinaan kuolee vielä suurempi määrä vuositasolla, mut tämäkin moralisoija taitaa dokaa aika tahilla niin siitä on oltava ihan hyshys. [/quote] Kyllä mä tiedostan että viinaan kuolee luultavammin useampi kuin tupakointiin. Mutta ei se tarkoita sitä, että pitäisi olla tupakoinnista hyshys. Molemmista, tupakasta ja viinasta, tulisi valistaa ihmisiä. Ja mää en kyllä ymmärrä, mitä puolustelemista tupakoinnista tai alkoholisoitumisesta te voitte löytää? Kertokaa mulle esimerkki, miten te hyödytte tupakoinnista niin paljon, että uskallatte tehdä sitä haitoista huolimatta? Antakaa esimerkkejä. On tullut tupakoitua itsekin, kunnes tajusin lopettaa. Näin ihan omin silmin, miten se ihmisen vois sairastuttaa. Oli valaiseva hetki. t. Ohis [/quote] Ohikselle sen verran, et ainoa syy miksi puhun tupakoinnin puolesta johtuu ihan eräiden moralistien haukkumisesta. Se, että mua haukutaan surutta sen takia, etten elä elämääni kuten nämä haukkujat haluavat. Tekee haukkujista yllättävän idiootteja mun silmissäni. En minäkään hauku ihmisiä, jotka käyttää huumeita vaikka mä en sitä hyväksy. Sama en hauku ihmisiä jotka käyttää alkoholia tai vaikkapa ajelee autoillaan surutta joka 15 metrinkin matkan saastuttaen samalla suuria määriä. Tupakka on mulle nautintoaine siinä missä joillekin viina tai huumeet. Autolla ajan vain pidempiä matkoja, lyhyet menen kävellen tai fillarilla. Mun tupakointini EI vaikuta muiden elämiin yhtään. Miksi siis mua saa haukkua mitä ihmeellisimmillä nimityksillä? Mä annan muiden tehdä elämillään mitä kukakin lystää, miksi mun elämään halutaan puuttua ja natkuttaa kaikesta siihen liittyvästä?

[/quote]

Ei vaikuta muiden elämään? Poltatko aina jossain kopissa? Huolehditko 100 % siitä, että tumppisi menevät roskiin? Onko tupakkasi valmistettu ympäristöä tuhoamatta?
[/quote]

Onkos sun kaikki paperit valmistettu ympäristöä tuhoamatta? Mites autos, fillaris, kenkäs, vaattees? Entäs ruokasi?
En polta kopissa vaan ulkona. Miten se siis sun elämääs hetkauttaa?
Tupakkani menee tuhkakuppiin, paitsi autolla ajaessa nakkelen ne maahan. Entä sitten?
Sun kannattaa nyt myös varmistua, että elämäsi tuhoa ympäristöä millään muotoa. Jos autolla ajelet niin voi miten paljon saastutatkaan ympäristöäsi. Mites on hiustesi laita? Paljonkos hiuslakkaa käyttelet, tiedät kai samalla tuhoavasi otsonikerrosta?
Mites lämmitätkö taloasi polttelemalla takkaa tms? Aijaijai,mite tuhoatkaan ympärillä olevaa luontoa ja ilmastoa!
Kun lähet suhteuttamaan, niin mun yksittäiset tupakoinnit ei vaikuta mitään sen rinnalla miten paljon sinäkin tuhoat ympäristöäsi.
Tai kai huolehdit, että elät kuplan sisällä, että tuhoat VAIN omaa elinilmaasi!! Ethän halua tuhota maailmaa omalla toiminnallasi?

Vierailija
62/63 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista lukea tätä ainaista sotimista tupakasta:( Mihin ovat kadonneet ne ajat kun tupakka vielä yhdisti ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä