Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakka-aski tulee maksaa jatkossa noin 8 euroa

Vierailija
28.05.2015 |

Mun puolesta sais maksaa vaikka 20 e. Koko tupakanpoltossa ei ole mitään järkeä.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mä olen juhlapolttaja ja ostan kyllä sen askin hinnasta piittaamatta kun juhlimaan menen.

Vierailija
2/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä uutinen. Sitten seuraavaksi tehdään kaikki tuonti laitomaksi ja tehostetaan valvontaa. 

Tupakin poltto on pässi tapa ja sitä tekevät pässit ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsien teossa ei ole järkeä.
Karkin syönnissä ei ole järkeä.
Roskaruuan syönnissä ei ole järkeä.
Autolla ajossa ei ole järkeä.
Hiusten laitossa lakalla ei ole järkeä.
Meikkaamisessa ei ole järkeä.

Ylipäänsä elämässä ei ole järkeä, mut silti jokainen tekee elämällään mitä tahtoo. Mun puolesta lapset vois maksaa 100x enemmän vanhemmilleen mitä nykysin maksaa. Ei kiinnosta. Lapset kun on maailman pilaavia kamaluuksia.
Se miten sinä elämäs elät on toki sun asias, mutta et sä ole kovinkaan kummoinen alkaa muiden elämistä sanomaan mitään. Kyllä säkin teet paljon sellaista elämässäs mitä esim mä en hyväksy, mut mulle sun elämäs on kärpäsen kikkareen arvoinen. Ei kiinnosta mitä teet elämälläs, älä säkään siis puutu mun elämääni. ;)

Vierailija
4/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nostetaan kaikkia muitakin veroja samassa suhteessa niin mitäs siitä sanotte <3

Vierailija
5/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta vittuakaan. haen röökini Virosta ja jatkossa tulen hakemaan vielä suuremmalla syyllä

Vierailija
6/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee hyvät laittomat markkinat, luulisi aloittajankin jotain oppivat näistä kohtuuttomuuksista. Kyse on rahallisesta hyödystä, sanon vaan ennen saivarteluasi terveydestä..

Vierailija
7/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupruttelussa ei ole koskaan ollutkaan mitään järkeä, ei vaikka olis heikkoluontoisille nikotinisteille täysin 'ilmaista', eikä edes silloinkaan, vaikka siitä jopa maksettaisiin esim tuo 8€ per poltettu aski.. Pirun kalliiksi tulis uhrille itselleen lopulta..

Vierailija
9/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:59"]Lapsien teossa ei ole järkeä.
Karkin syönnissä ei ole järkeä.
Roskaruuan syönnissä ei ole järkeä.
Autolla ajossa ei ole järkeä.
Hiusten laitossa lakalla ei ole järkeä.
Meikkaamisessa ei ole järkeä.

Ylipäänsä elämässä ei ole järkeä, mut silti jokainen tekee elämällään mitä tahtoo. Mun puolesta lapset vois maksaa 100x enemmän vanhemmilleen mitä nykysin maksaa. Ei kiinnosta. Lapset kun on maailman pilaavia kamaluuksia.
Se miten sinä elämäs elät on toki sun asias, mutta et sä ole kovinkaan kummoinen alkaa muiden elämistä sanomaan mitään. Kyllä säkin teet paljon sellaista elämässäs mitä esim mä en hyväksy, mut mulle sun elämäs on kärpäsen kikkareen arvoinen. Ei kiinnosta mitä teet elämälläs, älä säkään siis puutu mun elämääni. ;)
[/quote]

Lapsi olet ollut sinäkin. Jos me emme hanki lapsia, kukaan ei ole täällä kohta tekemässä töitä tai hoitamassa vaikkapa sua vanhana. Huoltosuhde, katsos.

Haittaverot on tehokkaita kulutuksen vähentäjiä, se on tutkittu. Lisäksi niillä katetaan esim. sairastumisesta yhteiskunnalle aiheutuvia kustannuksia.

Mun lapsista on hyötyä yhteiskunnalle. He ovat älykkäitä ja ahkeria. Sun röökaamisesta on vain haittaa kaikille.

Vierailija
10/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä sinäänsä. Tässä tulee kaipaamani tönäisy tupakanpolton lopettamiseen.
Huonopuoli taas on se, että tämä aktivoi itärikollisia voimakkaasti ja se tuo lieveilmiöitäkin väistämättä.

Vierailija
12/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 12:58"]Todella hyvä uutinen. Sitten seuraavaksi tehdään kaikki tuonti laitomaksi ja tehostetaan valvontaa. 

Tupakin poltto on pässi tapa ja sitä tekevät pässit ihmiset.
[/quote]
Oot perus idiootti joka luulee että kaikki noudattaa jotain lakia.

Vierailija
13/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Ostan ulkomailta aina sen parin kuulauden satsin, eli säästän n. 400e :)

Vierailija
14/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupee pukkaan siis Tallinnan reissua parin kuukauden välein. Samalla voi ostaa sitten esim. vaatteita ja syödä ja juoda ravintolassa, yms.

Vierailija
15/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen haaparannan puolelta röökit, karkit ja alkoholit

Vierailija
16/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:32"]Rupee pukkaan siis Tallinnan reissua parin kuukauden välein. Samalla voi ostaa sitten esim. vaatteita ja syödä ja juoda ravintolassa, yms.
[/quote]

Plus tietty tuoda muutaman viskilekan, yms. Jalkaisin hoituu ihan hyvin tälläinen.

Vierailija
17/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä homma. Vaikka moni aikuinen rajojen lähellä asuva tupakoitsija voikin hankkia ne muualta, toivottavasti tuo hinta alkaa tuntua liian kipeältä monen keski-suomalaisen teinin mielestä, ei sit tuu aloitettua..
Ja kyllä mä nykyäänkin näen ihan lähikaupassa aika reilusti tupakkaa myytävän vaikka itä-rajalla ollaan, ei sitä halpatuontia kaikille riitä..

Vierailija
18/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei taida ihminen oppia, tallinna on tuossa piirun päässä jos on vene. Ja kuuluu eu alueeseen. Kohta kaikki kilpaa itkee kun yhä harvempi ostaa tupakkansa suomesta. Ja terveys ei ole agendana tässä, kuin sivuroolissa. Kansanterveyteen tuskin noita verorahoaja laitetaan.

Vierailija
19/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2015 klo 13:46"]

tallinna on tuossa piirun päässä jos on vene.

[/quote]

No, ei ole. Piirun päässä on kylläkin Tukholma.

Vierailija
20/63 |
28.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi olen lopettanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme