Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko nuorena kaunis? Missä vaiheessa luovuit kauneudesta?

Vierailija
24.01.2022 |

?

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis 30-vuotiaaksi laihdutettuani ensin 25 vuotiaana yli 20 kg. Sitten tuli uusi parisuhde ja kaiken päälle raskaus, joten sepä siitä kauneudesta sitten. Joskus ikävöin noita aikoja, kun näytti hyvältä, mutta kyllä mieluummin valitsen perheeni ulkonäön edelle. Ei nyt ruuhkavuosina vaan pysty enää treenaamaan kuin hullu ja tuhlaamaan rahaa samalla tavalla kauneudenhoitoon.

Vierailija
62/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Luovuin kauneudesta tänä vuonna, pitkälle yli 50 v. Se kaunotar olin, ei enää tässä iässä ole saavutettavissa. Toki pukeudun tyylikkäästi edelleen ja meikkaan, mutta tiedän että olen enintään huoliteltu, en enää kaunis. Ja se on ihan ookoo ja kuuluu elämän kulkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin todella kaunis parikymppisenä, mutta päästin itseni lihomaan :( Edelleenkin olen kyllä kaunis kasvoista, mutta painoa pitäisi saada pudotettua.

Vierailija
64/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä kaunis sillä tavoin miten itse kauneuden miellän mutta vetävän näköinen kyllä ja päät kääntyivät puoleeni kauniidenkin ohi. Nuoruuteni oli ulkonäköni ansiosta vilkas ja tapahtumarikas. Neljänkympin jälkeen naama alkoi roikkua, hiukset harventua ja silmien päällä aivan järkyt luomipussit mitkä tekevät ennen niin pirteästä ihmisestä todella väsyneen näköisen. Viime vuonna repäisin ja pudotin painoa 10 kg ja treenasin näyttävät vatsalihakset, ikää 45. Lopputuloksena vyötärö ihan näyttelykelpoinen joo mutta luomet roikkuvat entistäkin enemmän ja hiukset ovat nolo harva haparo. Ulkonäköpaineet tulivat ensimmäistä kertaa elämääni täytettyäni 40 ja niissä eletään.

Vierailija
65/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaunis. Olen vieläkin, tämän ikäiseksi.

Kuusikymppiset alkaa lähestyä, mutta kyllä mä itseäni edelleen kauniina pidän.

Vierailija
66/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kaunis 30-vuotiaaksi laihdutettuani ensin 25 vuotiaana yli 20 kg. Sitten tuli uusi parisuhde ja kaiken päälle raskaus, joten sepä siitä kauneudesta sitten. Joskus ikävöin noita aikoja, kun näytti hyvältä, mutta kyllä mieluummin valitsen perheeni ulkonäön edelle. Ei nyt ruuhkavuosina vaan pysty enää treenaamaan kuin hullu ja tuhlaamaan rahaa samalla tavalla kauneudenhoitoon.

Olen ollut huomaavinani, että vastakkaisen sukupuolen silmin vähemmän suositut naiset (tai sellaisiksi itsensä kokevat) korostavat hoikkuuden tärkeyttä. Näitä on kahta ryhmää eli ikuiset laihduttajat ja ruumiinrakenteeltaan sirot, joilla myös on huono itsetunto. Kumpikaan ryhmä ei tiedä millaisista miehistä miehet oikeasti pitävät.

Vierailija
67/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut huomaavinani, että vastakkaisen sukupuolen silmin vähemmän suositut naiset (tai sellaisiksi itsensä kokevat) korostavat hoikkuuden tärkeyttä. Näitä on kahta ryhmää eli ikuiset laihduttajat ja ruumiinrakenteeltaan sirot, joilla myös on huono itsetunto. Kumpikaan ryhmä ei tiedä millaisista miehistä miehet oikeasti pitävät.

*naisista

Vierailija
68/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen kuinka hehkeä Piia Pasanen voi olla ja ikä 48v.

M45

Vierailija
69/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä kaunis sillä tavoin miten itse kauneuden miellän mutta vetävän näköinen kyllä ja päät kääntyivät puoleeni kauniidenkin ohi. Nuoruuteni oli ulkonäköni ansiosta vilkas ja tapahtumarikas. Neljänkympin jälkeen naama alkoi roikkua, hiukset harventua ja silmien päällä aivan järkyt luomipussit mitkä tekevät ennen niin pirteästä ihmisestä todella väsyneen näköisen. Viime vuonna repäisin ja pudotin painoa 10 kg ja treenasin näyttävät vatsalihakset, ikää 45. Lopputuloksena vyötärö ihan näyttelykelpoinen joo mutta luomet roikkuvat entistäkin enemmän ja hiukset ovat nolo harva haparo. Ulkonäköpaineet tulivat ensimmäistä kertaa elämääni täytettyäni 40 ja niissä eletään.

Tiesitkö, että jos luomet roikkuvat estäen näköä, tehdään korjaus ilmaiseksi julkisella.

Vierailija
70/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneudesta ei tarvi luopua

Vierailija
71/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä lähes viisikymppiselle lähetellään kikkelinkuvia.

Varmaan näytän edelleen hyvältä.

Vierailija
72/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus muuttaa vaan muotoaan ikääntyessä, ei katoa jos pidät itsesi kunnossa esim Ruotsin prinsessat ovat kauniita edelleen samoin Mette-Marit.

Vierailija
73/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on aina kaunis.

Vierailija
74/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis on aina kaunis.

Näin on. Jopa isosti lihoneesti näkee sen geenikauneuden vielä.

Vierailija
75/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpaa arvostat enemmän, ulkoista vai sisäistä kauneutta?

Kumman uskot tekevän sinusta sen mikä olet?

Jotkuthan menettävät maailmansa, kun ulkonäkö katoaa. He ovat perustaneet elämänsä sille. ap

Millä tavalla tämä mielestäsi ilmenee? Tarkoitatko jotain julkkiksia, jotka koukuttuvat kauneusleikkauksiin vai mitä? 

Tunnen hyvin kauniita ihmisiä, siis virallisen kauneusihanteen mukaisesti kauniita, jotka ovat myös ammatillisesti sitä hyödyntäneet, mutta yksikään heistä ei ole ollut moksiskaan vanhenemisesta jne. Heillä on ollut vahva näkemys asioista, joita tahtovat elämässä tehdä ja saavuttaa edullisen ulkonäön lisäksi.

Yleensä ihminen vanhetessaan myös kehittyy henkisesti niin ettei enää viisikymppisenä vertaile itseään parikymppisiin kaunottariin. Luulen, että nämä kauneusleikkauksiin koukuttuvat Kardashian-tyypit ovat jääneet jälkeen tuossa kehityksessä. Aika yleinen ilmiö nykyään mm. somen takia.

Nämä naiset eivät nuorenakaan vertailleet itseään muihin. Oli tavallaan itsestäänselvää, että he olivat kauniita, aina ja kaikkialla. Silloin ei tietenkään ollut somea, 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa. Mutta jotkut muut ottivat kyllä jo silikoneja, eivät kuitenkaan nämä puheenaolevat kaunottaret. Minusta ulkonäön tuunaus vaikuttaisi olevan enemmän niiden vähemmän kauniiden naisten villitys, joilla lisäksi ei ole kovin paljon muuta sisältöä elämässään. Koulutusta, päämääriä, mieleistä seuraa. 

Maailmalla myös nuoret luonnonkauniit ihmiset käyvät kauneusoperaatioissa, koska somessa on vallalla sellainen "koskaan ei voi olla tarpeeksi kaunis" -ajattelu, mikä aiheuttaa vakavaa kehonkuvan vääristymistä. Hyvänä esimerkkinä tästä vaikka Ariana Grande, jota sitten hänen faninsa kopioivat. Myös Kim Kardashian oli todella kaunis jo ennen kaikkia leikkauksia, näytti ihan Disneyn prinsessa Jasminelta!

Vierailija
76/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan menettävät maailmansa, kun ulkonäkö katoaa. He ovat perustaneet elämänsä sille. ap

Millä tavalla tämä mielestäsi ilmenee? Tarkoitatko jotain julkkiksia, jotka koukuttuvat kauneusleikkauksiin vai mitä? 

Tunnen hyvin kauniita ihmisiä, siis virallisen kauneusihanteen mukaisesti kauniita, jotka ovat myös ammatillisesti sitä hyödyntäneet, mutta yksikään heistä ei ole ollut moksiskaan vanhenemisesta jne. Heillä on ollut vahva näkemys asioista, joita tahtovat elämässä tehdä ja saavuttaa edullisen ulkonäön lisäksi.

Yleensä ihminen vanhetessaan myös kehittyy henkisesti niin ettei enää viisikymppisenä vertaile itseään parikymppisiin kaunottariin. Luulen, että nämä kauneusleikkauksiin koukuttuvat Kardashian-tyypit ovat jääneet jälkeen tuossa kehityksessä. Aika yleinen ilmiö nykyään mm. somen takia.

Nämä naiset eivät nuorenakaan vertailleet itseään muihin. Oli tavallaan itsestäänselvää, että he olivat kauniita, aina ja kaikkialla. Silloin ei tietenkään ollut somea, 80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa. Mutta jotkut muut ottivat kyllä jo silikoneja, eivät kuitenkaan nämä puheenaolevat kaunottaret. Minusta ulkonäön tuunaus vaikuttaisi olevan enemmän niiden vähemmän kauniiden naisten villitys, joilla lisäksi ei ole kovin paljon muuta sisältöä elämässään. Koulutusta, päämääriä, mieleistä seuraa. 

Maailmalla myös nuoret luonnonkauniit ihmiset käyvät kauneusoperaatioissa, koska somessa on vallalla sellainen "koskaan ei voi olla tarpeeksi kaunis" -ajattelu, mikä aiheuttaa vakavaa kehonkuvan vääristymistä. Hyvänä esimerkkinä tästä vaikka Ariana Grande, jota sitten hänen faninsa kopioivat. Myös Kim Kardashian oli todella kaunis jo ennen kaikkia leikkauksia, näytti ihan Disneyn prinsessa Jasminelta!

Lattareissa oli noin jo 80-luvulla, esimerkiksi Brasiliassa. Tuolla suunnalla täytyy huomioida, että meidän silmiimme upeat tummat piirteet eivät siellä ole mitenkään poikkeuksellisia ja epätavallisen kauniita. Lattareissa ulkonäöllä on valtava merkitys. He pitävät upeana vaaleaa ihoa, blondia (joka alkaa vaaleanruskeista hiuksista), eivätkä omia piirteitään, jotka hyvin usein ovat lähellä kauneusihanteen stadardia heidän sitä itsensä tajuamatta. Maailman kauneimmat naiset ovat mielestäni lattareita suurin osa. Nuokin naiset ovat luultavasti pitäneet itseään taviksina mikä tavallaan pitääkin paikkansa, sillä vastaavia mahtuu viisi tusinaan kadun vilinässä.

Vierailija
77/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin teininä ujo, arka ja hieman syrjäänvetäytyvä.

Hoikka, vaaleat hiukset ja kevyesti ehostelin itseäni mm puuteri ja ripsiväri.

Minua kiusattiin yläasteella ja lukiossa, minun ulkonäölle naurettiin, siitä tehtiin pilkkaa aina isoon ääneen, jopa opettajat meni toisinaan tähän mukaan.

Kukaan ei uskaltanut puolustaa, koska pelkäsivät kai että ovat kohta itse kiusattavana.

Olen nyt yli 50v nainen ja löysin itsestäni kuvan joka oli otettu ollessani 17v.

Olin uskonut nämä vuosikymmenet olleeni aina ruma, niin ruma jolle voitiin läpi yläkoulun nauraa.

Tuossa kuvassa oli sievä ja viehättävä nuori nainen, joka selvästi häpesi itseään aivan turhaa.

Vierailija
78/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin teininä ujo, arka ja hieman syrjäänvetäytyvä.

Hoikka, vaaleat hiukset ja kevyesti ehostelin itseäni mm puuteri ja ripsiväri.

Minua kiusattiin yläasteella ja lukiossa, minun ulkonäölle naurettiin, siitä tehtiin pilkkaa aina isoon ääneen, jopa opettajat meni toisinaan tähän mukaan.

Kukaan ei uskaltanut puolustaa, koska pelkäsivät kai että ovat kohta itse kiusattavana.

Olen nyt yli 50v nainen ja löysin itsestäni kuvan joka oli otettu ollessani 17v.

Olin uskonut nämä vuosikymmenet olleeni aina ruma, niin ruma jolle voitiin läpi yläkoulun nauraa.

Tuossa kuvassa oli sievä ja viehättävä nuori nainen, joka selvästi häpesi itseään aivan turhaa.

Jos olisit asunut Brasiliassa, koulun komeimmat pojat olisivat palvoneet maata jalkojesi alla :)  

Vierailija
79/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joo. Lisäksi helkutin timmi. Tiedän, et nytkin oisin ikäisekseni hyvännäköinen, jos treenasin itseni kuosiin. Iän myötä kasvonpiirteet korkeine poskipäineen on tulleet enemmän esiin... Nuorenahan kaikki on nättejä muutenkin. Vuosi sitten kävin valonkuvattavana cvn ja kuvaaja suositteli mulle aikuismallin hommia, kun on kuulemma niin symmetriset piirteet ja hyvä iho. Sanoin ei. N44

Vierailija
80/85 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lattareissa oli noin jo 80-luvulla, esimerkiksi Brasiliassa. Tuolla suunnalla täytyy huomioida, että meidän silmiimme upeat tummat piirteet eivät siellä ole mitenkään poikkeuksellisia ja epätavallisen kauniita. Lattareissa ulkonäöllä on valtava merkitys. He pitävät upeana vaaleaa ihoa, blondia (joka alkaa vaaleanruskeista hiuksista), eivätkä omia piirteitään, jotka hyvin usein ovat lähellä kauneusihanteen stadardia heidän sitä itsensä tajuamatta. Maailman kauneimmat naiset ovat mielestäni lattareita suurin osa. Nuokin naiset ovat luultavasti pitäneet itseään taviksina mikä tavallaan pitääkin paikkansa, sillä vastaavia mahtuu viisi tusinaan kadun vilinässä.

Sama juttu Intiassa. Ne naiset näyttivät suorastaan jumalattarilta suurine tummine silmineen, paksuine hiuksineen ja tiimalasivartaloineen. Silti ihailivat meikäläisen punakan kalpeaa ihoa ja maantienharmaata hiirenhäntä-tukkaa. Erilaisuus kiehtoo ja aina halutaan sitä mitä ei itsellä ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän