Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaako teitä jos näette sen koulun pahimman kiusaajan mutta tästä huolimatta suosituimman pojan/tytön menestyneen elämässä?

Vierailija
24.01.2022 |

Ja olevan edelleen superkaunis, menestynyt ja arvostettu. Olisitteko toivoneet hänelle toisenlaista tulevaisuutta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holvikaaren alla?

Vierailija
2/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla oli ongelma kiusaajani kohdatessa. Joka oli selvästi toipuva narkomaani. Että miten estän itseäni vetämästä sitä pataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Ei ole kokemusta sellaisesta, joka olisi suosittu, kiusaaja ja menestynyt. En yleensä tiedä, miten se suosittu määritellään. Jotkut kovaääniset ehkä ajattelivat olevansa suosittuja, mutta ei heidän seuraansa aktiivisesti tavikset halunneet, päinvastoin. 

Vierailija
4/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilin yhdelle kiusaajalle netissä. Kerroin useaan otteeseen mm mielipiteeni ko henkilön vaimon ulkonäöstä. Aloittaen että ei vahvasti mennyt ja lopettaen että aika läski ja et sitten parempaa saanut.  Joutui selittämään kommenttieni syyn käytännössä kaikille kavereilleen ja vaimolleen. Oli kiva katsella sitä miltä se oman paskan syöminen näytti kaikkien edess.

Vierailija
5/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävät tyypit menestyvät uralla, mutta ei se liikuta suuntaan eikä toiseen. Kaikilla on oikeus toimeentuloon ja elämään. Kaipa he joskus huomaavat ikävät teot, vaikka taivaassa aikanaan 150 vuoden kuluttua.

Vierailija
6/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa ei ollut kiusaajia.

Vierailija
7/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusatut on luusereita.

Vierailija
8/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusatut on luusereita.

Minkäs kiven alta sinä ryömit päiväämme ihastuttamaan?

Vierailija
9/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilin yhdelle kiusaajalle netissä. Kerroin useaan otteeseen mm mielipiteeni ko henkilön vaimon ulkonäöstä. Aloittaen että ei vahvasti mennyt ja lopettaen että aika läski ja et sitten parempaa saanut.  Joutui selittämään kommenttieni syyn käytännössä kaikille kavereilleen ja vaimolleen. Oli kiva katsella sitä miltä se oman paskan syöminen näytti kaikkien edess.

Etkö tossa nolannut itsesi paljon pahemmin???

Vierailija
10/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa, kuka olisi ollut missään kouluasteellani kiusaaja tai pahin kiusaaja.

Vierailija
11/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

näiden menestyvien ,kiusaajien lähipiiri, todennäköisesti kärsii hiljaa. yhden kiusaaja pissiksen lapsi, oli häirikkö ja sellainen gender hämmentynyt tyyppi. varmasti jotain kummaa tapahtuu kotona.

rahaa voi olla, mutta ikävä seura pilaa tyypin elämää todennäköisesti muuten,kaverit vaihtuu tai niitä ei ole tms. menestyvästä kuoresta huolimatta. nähty läheltä.

Vierailija
12/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoi varmaankin kavereille ja vaimolleen, että vanhalla luokkakaverilla oli mt-ongelmia jo kouluaikoina. Koska sen kuvan tuntematon sinusta tuon toiminnan perusteella saa.

Vierailija
13/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mua harmita. Elän omaa elämääni hyvin onnelisena. Tai ei se multa ole pois. Kyllä olin kiusattu 10 vuotta.

Vierailija
14/15 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kotoisin tuppukylästä, eikä kukaan niistä kiusaajista ollut superkaunis tai menestynyt silloin eikä nyt.

Itse lähdin suurempaan kaupunkiin. Kohtasin erään kiusaajan baarissa joitakin vuosia sitten, ja joimme oluet yhdessä. Hän pyysi anteeksi, eikä se tuntunut oikein miltään. Sanoin rehellisesti, että ei tarvitse pyytää anteeksi, koska ihan yhtä keskenkasvuisia oltiin silloin kaikki. Silloin hän sanoi, että oletpa totisesti muuttunut niistä ajoista. Se tuntui kyllä hyvältä.

Vierailija
15/15 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi näistä kiusaajista menestynyt korkeakouluun asti, muista tuli alkoholisteja ja työttömiä, jotka yrittävät päästä päihdekireteestä ulos. Alkuun tunsin pientä mielihyvää siitä että heillä menee huonosti, mutta nyt vuosien mittaan mitä nähnyt ja kuullut, niin säälittää ja toivon että saisivat asiansa kuntoon.

Yksi näistä huonosti menestyneistä kiusaajista pyysi vuosia takaperin anteeksi kiusaamistaan, kun olin kavereiden kanssa viettämässä iltaa ja yhtäaikaa satuttiin tiskille. Ei sitä pyyntöä voinut sivuuttaa, koska näytti tosissaan olevan, mutta silloin havahduin miten huonossa jamassa hän oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi