Syyllisyys normaalista syömisestä, ahdistaa, miehen mielestä tehdyn ruoan pitää riittää pitemmälle kun oikeasti riittäisi, muilla tälläistä?
Teen töitä kotona ja teen päivällä ruokaa. Viimeksi tein jauhelihakastiketta, mitä tuli noin neljä,viisi annosta. Olen syönyt siitä nyt kolmena päivänä, (la,su ja ma) kolmena ruokailukertana normaalin annoksen ja mies on syönyt sitä vain kerran kun ei ole ollut kotona. Silti miehen mielestä ruokaa pitäisi olla vielä paljon jäljellä, ihmettelee ääneen kotona, minne ruoka on hävinnyt, miten sitä on noin vähän jäljellä kun hän on syönyt siitä vain kerran!! Auta armias , jos olisinkin syönyt jonain päivänä kaksi lämmintä ruokaa..😬 eikä hän tajua sitä että ruoka säilyy sen tietyn ajan, ei niitä voi loputtomiin venyttää, tuolle kastikkeelle on minusta tänään viimeinen käyttöpäivä. Ihan kun tuolla ei olisi ajan tajua ollenkaan tai jotain.
Ahdistaa niin julmetusti tuo käytös, ihan kun mulla ei olisi oikeus syödä, olen ihan normaalipainoinen enkä mässäile, siksi joskus teen päivällä jotain toista ruokaa itselleni ( nuudeleita, pakasteesta lämmitän jotain, haen jonkun valmisruoan kaupasta ) ettei vaan jääkaapissa oleva tehty ruoka kulu niin että taas ihmetellään ja syyllistetään minne ruoka häviää.
En tiedä mitä tekisin, ahdistaa, naurettavaa tälläinen.
Kommentit (122)
Tätä en ole koskaan aikaisemmin tänne kirjoittanut,
mutta nyt kirjoitan:
Ap, jätä se SIKA!
Tosiasia tämäkin. Nyt kun on perusruuasta kyse eikä seitsemän lajin ravintolaillallisista.