Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIEHET! Mikä bimboissa viehättää?

Vierailija
26.05.2015 |

Minua ihan oikeasti kiinnostaisi tietää, mikä niissä "upeissa" mutta tyhjäpäisissä naisissa oikein kiehtoo? Onko oikeasti ulkonäkö niin tärkeä asia, että muuta ei tarvita?
Itse en naisena jaksa kuunnella muita naisia, jotka puhuvat geelikynsistä ja ripsiväreistä = eli ei mitään älykästä sanottavaa. En jaksa kuunnella myöskään komistuksia, jos heidän puheenaiheensa ovat vastaavalla tavalla rajoittuneita.
Siispä, valaiskaa minua arvon miehet!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna pulkkinen on mun mielestä bimbo. Bimbo on sellanen joka pelkää kaikkea ja kaikki on hyi hirveetä. Niillä voi olla tosi älykkäitä miehiä ja kait se on jotain tasapainoa niitten elämään. Mua ei ole koskaan haukuttu bimboksi mutta idiootiksi ja tyhmäksi ja hulluksi ja sekopääksi aika monta kertaa. Mä en edes jaksaisi mitään syvällisiä keskusteluja ja ei mua kiinnosta mikä on jossain maassa itsenäisyyspäivä eikä kiinnosta paljon muutkaan tollaset asiat. Ei tulis mieleenkään lukea kirjaa enkä olis jaksanut katella jotain joka lukee ja lässyttää. 

Vierailija
2/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:09"] Ap tässä. Tähdennän nyt sen verran, että minä EN pidä kauniita ja huoliteltuja naisia automaattisesti bimboina. Eli ripsiväri ja geelikynnet eivät tee kenestäkään bimboa, vaan jos ei oikeasti osaa puhua muusta kuin kauneudenhoidosta! Näitä tapauksia on tuttavapiirissäni, enkä jaksa keskustella heidän kanssaan kovinkaan pitkään. Jos sivistys on olematonta ja oikeasti on vain tyhmä, niin silloin on bimbo minun mielestäni. Edelleen odottelen vastausta siihen alkuperäiseen kysymykseen. [/quote] Ihan yhtä lailla on miehiä, jotka ei osaa keskustella esim. muusta kuin autoista ja urheilusta. Bimbojen vastine. [/quote] Niinhän totesin myös aloitusviestissä. - Ap

[/quote]

Taidat olla sitten itse bimbo jos et nyt oikein kässää, että useimmiten nuo kaksi eri sukupuolta edustavaa bimboa löytävät toinen toisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:10"][quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:03"]No minä olen ulkonäöllisesti sitten varmaan tälläinen "bimbo" (vaaleat pitkät pidennyshiukset, pitkä, hoikka, ripsien pidennykset ym) mutta en koe olevani mitenkään vähemmän fiksu kuin muut vaikka näytän tältä. Ei pidä antaa ulkonäön hämätä. Ehkä nuo julkisuudessa tyrkkyilevät silikoni tyhjäpää Maisa Torpat ovat pilanneet meidän fiksujenkin "bimbojen" maineen.
[/quote]
Jos kuitenkin olettaisimme Maisan olevan sinua fiksumpi, älykkäämpi ja sivistyneempi, ainakin kunnes päinvastaisesta saadaan mitään merkkejä.
[/quote]
Oleta vain, se ei ole minulta pois enkä mielelläni alkaisi fiksuuttani täällä sinulle tai muille todistelemaan.

Vierailija
4/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma naiseni on aika ulkonäkokeskeinen ja "tyhmä". Ulkonäön lisäksi viehättää se, miten hyväsydäminen ja kiltti&kohtelias hän on, älykkyyden puute ei näinollen haittaa, perusasiat jotenkuten hallussa kuitenkin

Vierailija
5/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:57"]Ei mikään. Tykkään ennemmin naisista, joilla on värjäämätön, tätimäinen pillukarvapermanentti päässään. [/quote] Pillukarvapermanentti :D

[/quote]

 

Millainen on pillukarvapermanentti? :D Pelottaa että minulla on. Tai siis on luonnonkiharat, jotka ei suoristu millään. Suoruistuksenkin jälkeen kihartuvat kymmenessä minuutissa. Toisaalta tykkään mutta inhottaa jos ihmiset ajattelee että minulla on pillukarvapermanentti.

Vierailija
6/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani bimbot ovat tavallista sosiaalisempi ja rennompia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helvetissä nuo ihmiset oikein pariutuu, eihän niissä viehätä mua mikään.

Vierailija
8/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bimbot nauttii seksistä enemmän ja ovat siten kivaa seuraa. Kelpaavat kuitenkin lähinnä kesäkissaksi, jälkeläisille pitää saada paremmat älynlahjat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on käynyt niin, että 2 älykästä on saanut vähän tavallisen tyhmiä lapsia. Mitenkä se voi sellainen luonnonoikku käydäkään.

Vierailija
10/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies voi ottaa herttaisen bimbon, niin tulee sitten semiälykkäitä ja kilttejä perillisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei etsi mitään henkevämpää niin kyllähän sellaista bimboa on hauska katsella.

Vierailija
12/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta olen huomannut, että suurin osa bimboista on ihan tavallisia ihmisiä. Luultavasti heidän älykkyytensä ja sosiaalinen kyvykkyytensä muutenkin jakautuu aika lailla keskiarvojen mukaan suhteessa muuhun väestöön. Samalla kellokäyrällä siis mennään. Se niissä viehättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bimbon määritelmä on "sellainen, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan", todennäköinen "bimbo" lienee valittaja.

Kyllä minä ainakin olen koko elämäni tullut hyvin juttuun muiden "bimboina" pitämien naisten kanssa. En pidä heitä myöskään sen yksinkertaisempina kuin muitakaan. Bimbo lienee lähinnä leima, joka tykätään lyödä joidenkin otsaan.

Vierailija
14/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sivistystä olekaan hyväksyä vain omanlaisiaan ja haukkua muut huoriksi, bimboiksi yms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei viehätä mikään.

Vierailija
16/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö ripsiväri ja geelikynnet ihmisestä bimbon??

Vierailija
17/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 13:49"]Tekeekö ripsiväri ja geelikynnet ihmisestä bimbon??
[/quote]
Kyllä. Vaikutuksen tosin voi neutraloida silmälaseilla.

Vierailija
18/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani ulkonäöltään bimbot, ovat tosiasiassa keskivertofiksuja, koulutettuja ja sosiaalisia, joiden kanssa onnistuu keskustelu syvällisemmistäkin aiheista samalla tavalla mitä hiirulaisnaisten kanssa.

Vierailija
19/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään... tai no ehkä jossain tapauksessa kiva katsella - ei muuta!

Vierailija
20/36 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melkein jokainen nainen käyttää ripsaria tai ainakin enemmistö tai sitten on ripsienpidennykset.