Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi saatanassa rakastuin luuseri-mieheen...

Vierailija
26.05.2015 |

...jolle en sitten kelvannutkaan itse?! Kohtuu karseelta tuntuu rehellisesti sanottuna!

Miksi olen niin pinnallinen, että yhtä paljon sattuu se, että en kelvannut luuserimiehelle, kuin se, että en kelvannut jollekin johon rakastui?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko sulla Henkkamaukan farkut? Vai Zaran?

Vierailija
42/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sitä sille millään tavalla osoittanut, että pidin luuserina. En ennen edes pitänyt! Mutta kun tuli rukkaset niin tajusin että voi V, tältä  tällaselta sain sitten fudut, luuserimieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esprit.

ap, kuten myöskin noi pari muuta. Viestiä oli ap

Vierailija
44/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:29"]

En mä sitä sille millään tavalla osoittanut, että pidin luuserina. En ennen edes pitänyt! Mutta kun tuli rukkaset niin tajusin että voi V, tältä  tällaselta sain sitten fudut, luuserimieheltä.

[/quote]

Kuule, opettele ottamaan rukkaset vastaan kuin Nainen. Iniset kuin pikkutyttö jolla ei mennyt asiat niin kuin itse halus. Sulla on paha asennevamma ja muutenkin vaikutat lapselliselta. Varmaan siksi sait fudut, ei miehet jaksa tollasii.

Vierailija
45/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se kuitenkin hyvännäköinen vaikka luuseri?

Vierailija
46/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omasta mielestään. Minusta oli ihan tavallisen näköinen. 

Ap

Vierailija
47/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pääsitkö edes panolle?

Vierailija
48/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:21"]

Oliski sopivan kokonen pakastin.

niin. Miksi se on sitten niinpäin, että sattuu se fakta, että luuseri ei halunnutkaan MINUA? En kelvannut edes sille.

[/quote]

Edes sille? Mitä vittua. Ehkä et vaan ollut ollenkaan hänen tyyppiään. Vaikka olis miten luuseri, niin ei kai taritse tyytä johonkin joka ei kiinnosta.

Vierailija
49/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 04:06"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:21"]

Oliski sopivan kokonen pakastin.

niin. Miksi se on sitten niinpäin, että sattuu se fakta, että luuseri ei halunnutkaan MINUA? En kelvannut edes sille.

[/quote]

Edes sille? Mitä vittua. Ehkä et vaan ollut ollenkaan hänen tyyppiään. Vaikka olis miten luuseri, niin ei kai taritse tyytä johonkin joka ei kiinnosta.

[/quote]

niinmpä. Miksi vitussa musta vaan tuntu tältä,mvaikka tiedän vallan hyvin, mitä tarkoitat.

ap

Vierailija
50/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vittu on edes kenenkään "tyyppi"? Ei mulla ole mitään "tyyppiä", enkä varsinkaan hengaa miesten kanssa siihen pisteeseen että toinen rakastuu ja sanon vasta sitten että "oot ihan kiva, mutta"

Vierailija
51/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ap vittu

Vierailija
52/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kauan hengasitte? Ja miten vakavasti?

Vierailija
53/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähe yksityiskohtiin. Meen kohta tonne kaappiin hengaan itsekseni. 

Ap 

(no en oikeesti)

Vierailija
54/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota iisimmin. Uutta miestä vaan kiikariin.

Vierailija
55/55 |
26.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:34"]

[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 03:29"]

[/quote]

Kuule, opettele ottamaan rukkaset vastaan kuin Nainen. Iniset kuin pikkutyttö jolla ei mennyt asiat niin kuin itse halus. Sulla on paha asennevamma ja muutenkin vaikutat lapselliselta. Varmaan siksi sait fudut, ei miehet jaksa tollasii.

[/quote]

Voi just tuollaisia miehet rakastaa!

Ap, tunnen sun tuskasi. Se on tuplakärsimys kun ensin huomaa ettei kelpaa, ja sitten tajuaa että mies on ihan luuseri, eikä silti sille kelpaa. Tosin itse päättelin, että mies on niin luuseri, ettei se onneton löydä ketään parempaa, ja tulee sitten jossain vaiheessa häntä koipien välissä lämmittelemään juttua, mutta silloin on jo liian myöhäistä. Aika moni mies ei tajua, että rautaa on taottava kun se on kuuma.