Miksi saatanassa rakastuin luuseri-mieheen...
...jolle en sitten kelvannutkaan itse?! Kohtuu karseelta tuntuu rehellisesti sanottuna!
Miksi olen niin pinnallinen, että yhtä paljon sattuu se, että en kelvannut luuserimiehelle, kuin se, että en kelvannut jollekin johon rakastui?
Kommentit (55)
Kirjotin aiemmin keväällä yhdestä urposta luuserista, jolta sain pakit. No ei ole sekään ketään uutta löytänyt tähän mennessä vaikka yritystä on ollut kovasti. Nauran hiljaa hihaani.
En kyllä suostu kuulumaan samaan pillullisten lahkoon näidenkin kanssa...
90 % miehistä on umpisurkeita luusereita. En tajua kuka niitä jaksaa! Ja ne 10 prosenttia on niin kovasti kilpailtuja, että kuka siihen kisaan viitsii lähteä?
Heheh, tätä on siis liikkeellä :)!
Siis oudointa on, että koko ajan oon tiedostanut, että mies on luuseri noin niinkuin keskimääräisellä objektiivisella tavalla, millä ihmiset luokuttelee toisiaan! Mutta ei se mua haitannut.
mutta aina ajattelin kauniisti hänestä, että voi "on vaan huono itsetunto", no minäpä autan häntä siinä. "Luulee ettei kelpaa" no minullepa oikeesti kelpaa ja näytän sen hänelle. Sitten kun oon ollu vilpitön ja hyväksynyt ja vittu muuta ei kuin mulle rättiä naamalle!
Olisi pitänyt olla kuten MIES, joka ei auta huono-itsetuntoista naista tuntemaan itseään paremmaksi, vaan itseasiassa vahvistaa sitä huonoa itsetuntoa... Jollakin omalla kikkailuilla tämäkin luuseri olisi vielä mun näpeissä. Olin LIIAN kiltti luuserille. En se saavuttamaton kaunis eteerinen nainen. Vaan varmaan olin vaan liian in your face, hei tässä mä oon...
ap
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:25"]
Kyllä te naiset kuulostatte luusereilta, kun täällä itkette sitä ettette miehille kelpaa. Se on ihan normaalia, että tuntuu pahalta, mutta sen kääntäminen niin päin, että mies on luuseri, on täysin sekopäistä.
[/quote]
No kuule kyllä nainen tietää, milloin mies ON luuseri ja saisi oikeasti olla kiitollinen, että saisi olla kyseisen naisen kanssa. Ja sitten on ne miehet, jotka eivät todellakaan ole, vaikkeivät meistä olisikaan kiinnostuneita. Tai tietenkin jos 45-vuotiaana kerran seurustellut mies joka haluaisi kyllä suhteen, muttei uskalla mennä siihen, ei ole sinusta luuseri niin sitten. (On myös työkyvyttömyyseläkkeellä ja etsii asuntoa, eli ei perinteisiä avuja joilla saisi naisen. Enkä niihin todellakaan olisi juuttunutkaan. Moni juuttuu.)
[quote author="Vierailija" time="26.05.2015 klo 20:46"]
Siis oudointa on, että koko ajan oon tiedostanut, että mies on luuseri noin niinkuin keskimääräisellä objektiivisella tavalla, millä ihmiset luokuttelee toisiaan! Mutta ei se mua haitannut.
mutta aina ajattelin kauniisti hänestä, että voi "on vaan huono itsetunto", no minäpä autan häntä siinä. "Luulee ettei kelpaa" no minullepa oikeesti kelpaa ja näytän sen hänelle. Sitten kun oon ollu vilpitön ja hyväksynyt ja vittu muuta ei kuin mulle rättiä naamalle!
Olisi pitänyt olla kuten MIES, joka ei auta huono-itsetuntoista naista tuntemaan itseään paremmaksi, vaan itseasiassa vahvistaa sitä huonoa itsetuntoa... Jollakin omalla kikkailuilla tämäkin luuseri olisi vielä mun näpeissä. Olin LIIAN kiltti luuserille. En se saavuttamaton kaunis eteerinen nainen. Vaan varmaan olin vaan liian in your face, hei tässä mä oon...
ap
[/quote]
MULLA IHAN SAMAA!!!!!!!! Sori, pakko huutaa, mut harvoin on ollut jokin teksti näin paljon kuten mun näppikseltä...
Humm, 32 ei ole ap! Kuka sie sit oot?
T.ap
32, no olen myös 33, kuinka niin :) ?
32
Takes one to know one. Ap, olet läheisriippuvainen kitisijäluuseri.
Ah, okei! Mulla tuli noista eri tyyppisistä viesteistäs kaks erilaista postaajaa mieleen.
ap
[/quote]
:D
ap
[/quote]
Jos ei nappaa niin ei nappaa. Ihan sama mitä olisit tehnyt. Toi on vaan itselleen valehtelua.
No, kenelle sitä sitten enää kelpaa, jos ei SILLEKÄÄN?
ap
Siis mä en tajua ap:n selityksiä yhtään. Jos en olisi itsekin nainen, niin sanoisin tähän väliin, että ei teitä naisia aina ymmärrä.
No mene pakastimeen niin et rakastu.
Oliski sopivan kokonen pakastin.
niin. Miksi se on sitten niinpäin, että sattuu se fakta, että luuseri ei halunnutkaan MINUA? En kelvannut edes sille.
No mikset kelvannut? Pienet tissit?
Sä et kelvannut sille, koska pidit sitä luuserina. Loogista. Sait mitä tilasit.
siis ÄIJÄ vastas sulle, sussa ei oo mitään vikaa, äijät on vaan epäluotettavii paskiaisii ja niille tarvii antaa samalla mitalla, kun ne on itte saatanan egoisteja...käytä hyväkses mitä kerkiät ja ajattele, et 10 minuutin välein tulee uus luuseri, jos käyttökelpoinen, niin käytä hyväkses, mut muista, et luottamista ei ooo...