Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Amislaisia ei huomioida lainkaan mediassa?

Vierailija
25.05.2015 |

Miksi valtamediassa huomioidaan vain ylioppilaat, eikä amiskalaisia?!?! He sentään valmistuvat AMMATTIIN, eivätkä pätkätyö -ja opiskeluputkeen! Mielestäni amislaisia pitäisi arvostaa enemmän! Maksavat verojakin aiemmin kuin pitkään opiskelevat.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte mutta mä olen kyllä tehnyt kovan työn lukiossa! Olen ylpeä itsestäni että jaksoin, varsinkin yo-kokeisiin lukeminen oli rankkaa. Nyt keväällä valmistun ylioppilaaksi ja jatkan taas syksyllä opiskeluja!

Vierailija
42/45 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 15:26"]Pelkästään jo ylioppilaskirjoitukset ovat niin suuri ponnistus, että hyvä vain kun ylioppilaille annetaan palstatilaa :)
Hyvä ap-amislainen, mene lukioon jos kaipaat noin kovasti arvostusta. Vai eikö rahkeet riitä?
[/quote]
Mä olen käynyt molemmat, enkä kyllä ymmärrä millä tavalla nuo kirjoitukset on kauhea rutistus. tai koko lukio ylipäätään. Enemmän mä vaivaa näin amispapereideni eteen. ja töissä olin minäkin kolmoistutkinnon ohella.
[/quote]

Höpö höpö. Kuulostat katkeralta amikselta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiin valmistuneiden nimet julkaistaan ainakin meillä sanomalehdessä. Olisiko se silti jotenkin ylioppilailta pois, jos ammattiin valmistuneista julkaistaisiin esim. samanlaiset ip-lehtien liitteet kuin ylioppilaista?

Surullista, että niin usein nämä hyvässä tarkoituksessa aloitetut ketjut kääntyvät typeräksi nokitteluksi, molemmin puolin. Kaivertaako se niin helvetisti teidän itsetuntoa myöntää, että molemmat, niin amikset kuin ylioppilaat, ansaitsisivat positiivista huomiota kovan urakkansa päätteeksi?

Vierailija
44/45 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heitä ei tarvitse, eivät ole sen arvoisia. Ylioppilaat sen sijaan ovat.

Vierailija
45/45 |
25.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 18:43"]

Ärsyttää täällä nää tyypit jotka hokee ettei amiksena oleminen ole mikään saavutus. Katsotaanpa millaisessa kusessa suomi olisi jos kukaan ei enään opiskelisi amiksessa

[/quote]

Niinpä. Jos kukaan ei opiskelisi amiksessa, ei olisi raksalla suomalaisia raksamiehiä. Eikun hetkinen, ei niitä ole nytkään kun ottavat mieluummin virolaisia