Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudotus on paskaa!! Miten VOI pari palaa

Vierailija
17.05.2015 |

rockyroadia tuoda 2 kg lisää??!!
Olen puoli vuotta pudottanut painoa ja viime viikolla iloitsin kun vihdoin pääsin alittamaan yhden kymmenluvun. Sitten söin 2 maltillista palaa rockyroadia ja viisi vaahtokarkkia.
Aamupaino oli 2 kg enemmän kuin viime viikolla.
MITÄ VITTUA???!

Tätäkö tämä tulee loppuelämä olemaan? Jokaisen karkkipäivän jälkeen paino nousee 2 kiloa??!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden rasvakilon kertymiseen tarvitaan n. 14000 ylimääräistä kaloria. Aika isoja rocky roadeja ja vaahtokarkkeja sulla on täytynyt olla, jos olet niistä 2kg rasvaa kerryttänyt. Eiköhän se selitys 2kg korkeampaan vaakalukemaan löydy jostain ihan mualta kuin rasvan kertymisestä.

AP:nkin järjenjuoksusta päätellen laihduttajien pitäisi ajaa laihisajokortti, ennenkuin saavat ruveta laihduttamaan... Vai esittikö AP vain tyhmää?

Vierailija
2/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:03"]

Kahden rasvakilon kertymiseen tarvitaan n. 14000 ylimääräistä kaloria. Aika isoja rocky roadeja ja vaahtokarkkeja sulla on täytynyt olla, jos olet niistä 2kg rasvaa kerryttänyt. Eiköhän se selitys 2kg korkeampaan vaakalukemaan löydy jostain ihan mualta kuin rasvan kertymisestä.

AP:nkin järjenjuoksusta päätellen laihduttajien pitäisi ajaa laihisajokortti, ennenkuin saavat ruveta laihduttamaan... Vai esittikö AP vain tyhmää?

[/quote]

Korjaan, kilokaloria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suht kurinalaisesti joka päivä ja punnitsen ruokani. Ihmettelen miten voi tulla 2KILOA aamupainoon lisää jos yhden kerran ottaa makeaa!!?

Ap

Vierailija
4/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia????

Vierailija
5/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotain nestekertymää vaan.

Vierailija
6/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia????
[/quote]
Uskon että tämä on syy tosi monelle miksi hyvin alkanut painonpudotus menee perseelleen. Teet kaikki ohjekirjan mukaan ha sitten yhden kerran poikkeat säännöstä niin vittu kaks kiloa tulee takaisin ennen kuin kerkeet kissaa sanoa. Vitunvitunvittu.

Ap

Vierailija
7/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia???? [/quote] Uskon että tämä on syy tosi monelle miksi hyvin alkanut painonpudotus menee perseelleen. Teet kaikki ohjekirjan mukaan ha sitten yhden kerran poikkeat säännöstä niin vittu kaks kiloa tulee takaisin ennen kuin kerkeet kissaa sanoa. Vitunvitunvittu. Ap

[/quote]

Uskotko sä AP ihan oikeasti, että ne 2kg on nyt pysyvästi tullut sinulle lisää niistä kahdesta rocky roadista? Järkeäkin laihdutuksessa saa käyttää.

Vierailija
8/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla perjantain ja maanantain punnituksissa voi olla jopa 3 kiloa eroa. Syynä viikonlopun mässäilyt.

Sitten arjen alkaessa, syömisiä tarkkaillessa ja lenkkeilyn, vedenjuomisen ja salitreenin jälkeen perjantaina paino on taas se sama..

Läskiä ei tule 2-3 kg viikossa mitenkään. Tosiaan YLIMÄÄRÄISET 7000kcal tuo sen yhden kilon lisää kroppaan. Kahteen kiloon pitäisi vetää YLIMÄÄRÄISTÄ 14000 kcal ja siihen en pystyisi minäkään, vaikka ruoka viikonloppuisin maistuukin..=) 

Juo paljon vettä ja älä hirveästi stressaa niistä kiloista.

Vierailija
9/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pikainen muutamissa päivissä tuleva painonnousu on nestettä, ei rasvaa.

Vierailija
10/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]

Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia????

[/quote]

Kai nämä jutut on vitsejä? Vai ovatko ihmiset näin ulalla laihduttamisesta, vähäisen kalorimäärän ja rankan liikunnan yhdistämisen vaikutuksista, siitä miten kalorit ja hormonit vaikuttavat rasvan kertymiseen, ja siitä mitä nesteturvotus on... Ja mitä kropassa tapahtuu kun kiduttaa itseään kuukauden ja sitten vihdoinkin syö normaalisti?

Vierailija
11/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:12"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia???? [/quote] Uskon että tämä on syy tosi monelle miksi hyvin alkanut painonpudotus menee perseelleen. Teet kaikki ohjekirjan mukaan ha sitten yhden kerran poikkeat säännöstä niin vittu kaks kiloa tulee takaisin ennen kuin kerkeet kissaa sanoa. Vitunvitunvittu. Ap

[/quote]

Uskotko sä AP ihan oikeasti, että ne 2kg on nyt pysyvästi tullut sinulle lisää niistä kahdesta rocky roadista? Järkeäkin laihdutuksessa saa käyttää.

[/quote]

En ole ap, mutta kyllä mulle ainakin tuli vapusta muutama kilo ja ilmeisen pysyvästi. Reilut 10 kg olen pudottanut tiukalla (täysin herkuttomalla) ruokavaliolla ja liikunnalla puolessa vuodessa ja vappuna sitten tuli YHTENÄ päivänä syötyä niitä nakkeja ja perunasalaattia sekä muutama kourallinen sipseja. Makeat herkut jo jätin syömättä ja niin olisi jäänyt nämäkin, jos tämän tiennyt. Mä lihoin siis yhdessä illassa neljäsosan siitä mitä puolessa vuodessa sain pois. Ja tähän tämä paino nyt sit jymähtikin, vapusta on kohta 3 viikkoa.

Vierailija
12/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia????
[/quote]
Tuttu juttu. Näin se vaan tuntuu menevän :( Ensin sitä kituuttaa viikon nälissään ja viikonloppuna kävin sukujuhlissa ja lopputulos: vaaka näyttää taas samaa kuin ennen viikon diettiä :( Elimistö on vissiin päättänyt pitää kiinni tuosta vakiopainosta...

Vierailija
13/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="ExoPol" time="17.05.2015 klo 22:18"]Mulla perjantain ja maanantain punnituksissa voi olla jopa 3 kiloa eroa. Syynä viikonlopun mässäilyt.

Sitten arjen alkaessa, syömisiä tarkkaillessa ja lenkkeilyn, vedenjuomisen ja salitreenin jälkeen perjantaina paino on taas se sama..

Läskiä ei tule 2-3 kg viikossa mitenkään. Tosiaan YLIMÄÄRÄISET 7000kcal tuo sen yhden kilon lisää kroppaan. Kahteen kiloon pitäisi vetää YLIMÄÄRÄISTÄ 14000 kcal ja siihen en pystyisi minäkään, vaikka ruoka viikonloppuisin maistuukin..=) 

Juo paljon vettä ja älä hirveästi stressaa niistä kiloista.
[/quote]
Tuo on teoriaa, mistä olet tuon teorian etsinyt? Elimistö on paljon ihmeellisempi kuin uskotaan. Mä voin vahvistaa ap:n havainnon ihan täysin. Itselleni käynyt usein juuri samoin. Ja ei, ne 2 kiloa ei lähde vedenjuonnilla tai odottelemalla.

Vierailija
14/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka jättäisit punnitsematta itsesi tuollaisen päivän jälkeen, niin ei tarvitse ahdistua. Odota ainakin viikko.

Vierailija
15/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät ihmiset punnitko itseänne joka helkutin päivä!! kyllä kerta kk riittää.

Vierailija
16/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:40"]

[quote author="ExoPol" time="17.05.2015 klo 22:18"]Mulla perjantain ja maanantain punnituksissa voi olla jopa 3 kiloa eroa. Syynä viikonlopun mässäilyt. Sitten arjen alkaessa, syömisiä tarkkaillessa ja lenkkeilyn, vedenjuomisen ja salitreenin jälkeen perjantaina paino on taas se sama.. Läskiä ei tule 2-3 kg viikossa mitenkään. Tosiaan YLIMÄÄRÄISET 7000kcal tuo sen yhden kilon lisää kroppaan. Kahteen kiloon pitäisi vetää YLIMÄÄRÄISTÄ 14000 kcal ja siihen en pystyisi minäkään, vaikka ruoka viikonloppuisin maistuukin..=)  Juo paljon vettä ja älä hirveästi stressaa niistä kiloista. [/quote] Tuo on teoriaa, mistä olet tuon teorian etsinyt? Elimistö on paljon ihmeellisempi kuin uskotaan. Mä voin vahvistaa ap:n havainnon ihan täysin. Itselleni käynyt usein juuri samoin. Ja ei, ne 2 kiloa ei lähde vedenjuonnilla tai odottelemalla.

[/quote]

No ei toki lähdekään vain vedenjuonnilla ja odottelemalla..=))) Ne 2 kiloa eivät tule yhdessä viikonlopussa, mutta toisaalta 2 kiloa ei lähdekään vettä juomalla ja odottelemalla..=))

Vierailija
17/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruokapäiväkirjaa. Esim fooddiary.fi. Ei sitä välttämättä tiedä mitä suuhunsa laittaa ennen kuin oikeasti seuraa...

Vierailija
18/19 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 22:06"]Joo ihan hanurista. Mä kans syöny aivan naurettavan vähän kuukauden. Eli 1000-1300 kcl. Käyny miltei joka päivä kuntosalil ja juoksemas. Paino putos 2 kiloa. Nyt lauantaina olin kylässä ja tuli n.2200 kcl, kun herkkujen lisäksi halusin syödä myös kunnon ruokaa. Tulos su.aamuna + 2 kiloa. Yhden vit..un päivän takia???? [/quote] Tuttu juttu. Näin se vaan tuntuu menevän :( Ensin sitä kituuttaa viikon nälissään ja viikonloppuna kävin sukujuhlissa ja lopputulos: vaaka näyttää taas samaa kuin ennen viikon diettiä :( Elimistö on vissiin päättänyt pitää kiinni tuosta vakiopainosta...

[/quote]Elkää kituuttako. Laihtuakseen tarvitsee syödä. Kitukuurilla saa hätätapauksessa ehkä vähän nesteitä pois, jotka tulee heti takas. 

Vierailija
19/19 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kitudieetit kannattaa unohtaa. Paino ei ole hetkessä kertynyt eikä hetkessä lähde. Kitudieetti ei ole nopein tapa pudottaa painoa eikä ainakaan pysyvin. Kituuttamalla keho pitää entistä lujemmin kiinni rasvavarastoista ja pahimmassa tapauksessa keho alkaa käyttää ravinnoksi lihaksia. Järkevää? No ei ole. Ja jos päivässä lihot useamman kilon, se on nestettä. Varsinkin jos syöt suolaista ruokaa, niin turpoaa kuin ilmapallo. Yksi teelusikka suolaa sitoo litran nestettä kehoon. Eli ei se määrä, vaan ruuan laatu myös. Ja jos oikeasti haluatte pysyviä tuloksia, niin se on elämäntapa muutos eikä kitukuuri. Kitukuurilla jos pääsee tavoitteeseen, niin useimmat toteaa että olisi aika palata normaali ruokavalioon. No kappas, sitten ne kilot tulee takaisin kun ruokavalio heittää luultavasti taas härän pyllyä. Ja jos ylipainoa on ollut vuosia, keho on tottunut kyseiseen painoon. Joten laihdutus on hankalaa. Mutta miettikää oikeasti haluatteko pysyviä tuloksia vai pelkän bikinikunnon kesäksi. Ei se ole terveellistä jojoillakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän