Ärsyttää kun ystävä kehuskelee seksielämällään
Okei, oli juuri pari vuotta ilman ja nyt on löytänyt uuden rakkauden, mutta liika on liikaa! Ehkä suurin osa ärsytyksestä tulee mulla siitä etten itse saa (mies ulkomaankomennuksella), mutta toivoisin itse olevani sen verran herkkätunteinen vastaavassa tilanteessa ette hieroisi seksisessioitani toisen naamaan vaan nauttisin niistä ihan privaatisti
Kommentit (12)
Kaikesta sitä jaksaakin ihminen loukkaantua. Ymmärtäisin pahan mielesi jos miehesi olisi ollut kuukausitolkulla haluton, mutta ulkomaankomennus on vähän pakkorako olla ilman. Ja mikäli ystäväsi on ollut pitkään ilman ja nyt on löytänyt jonkun jonka kanssa touhu toimii niin olisit tyytyväinen hänen puolestaan.
T. katkera ämmä, jonka mies panee vissiin kaikkia muita kuin minua
Ei paljoa miestä nainen kiinnosta, jos lähtee jonnekin ulkomaankomennukselle.
No mitä iloa kyrvänsaannista on jossei vähän saa leveillä kavereille?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:25"]
[/quote]
Mä luulin että vaan nuoret miehet hevostelee näillä jutuilla. Jaa hetkinen, mitäs sukupuolta ap:n henkilöt ovatkaan...?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:25"]
[/quote]
Ei vissiin mitään, jos kavereille kehuskelu on koko homman pointti.
Mä en halua kuulla kenenkään seksi asioita ja tarpeen tullen sanon sen suoraan. Joko hyvällä tai pahalla. Toki saa puhua niille jotka haluaa niistä kuulla, muuten ei.
Siis ainahan naiset keskustelevat tyttöporukassa, että oliko iso ja saiko se tyydytettyä mut sängyssä yms
Minulla oli sellainen ystävä joka antoi persettään ihan kaikille ja mesosi asiasta aivan kohtuuttomasti. Hän käyttää aineita ja omaa todella huonon itsetunnon.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2015 klo 19:39"]
Siis ainahan naiset keskustelevat tyttöporukassa, että oliko iso ja saiko se tyydytettyä mut sängyssä yms
[/quote]
Aina? Onneksi ei ole koskaan tullut kohdalle.
En ymmärrä miksi kukaan keskustelisi seksielämästään kavereiden kanssa.