Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
201/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muahhahaaaaa ukko luulee saavansa enemmän muualta! XD XD

Kyllä se puutteen routa miesporsaan kotiin ajaa, kun huomaa ettei olekaan enää niin kovaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla. Viimeistään kun se eron aiheuttanut tsirbula häipyykin. Sitten saat hätistellä sitä pois ovelta kun se mankuu että ottaisit takaisin, että olis seksiä edes vähän.

Ainakaan omassa ystäväpiirissä yksikään eronnut mies (40-55v) ei edes etsi parisuhdetta eron jälkeen. He ostavat seksiä silloin kun paineet on kovat. Tai välillä on joskus joitain yhden illan hoitoja. Ilman seksiä naisen kanssa ei yksikään ole ollut eron jälkeen.

Tosin yksikään heistä ei ole työtön, joten voivat näitä palveluksia ostaa.

No niinpä. Eli tällaiset väitteet ovat vain sumutusta ja huijausta: ”Seksinvähättelijät eivät ymmärrä, ettei kyse ole pelkästä seksistä. Seksi on myös läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.”

Olen eri, mutta anteeksi epäkohtelias kysymys, mutta oletko älyllisesti ihan normaali? Miten muutaman miehen toiminta voi sinusta todistaa jonkun toisen omasta seksuaalisuudestaan esittämät väitteet huijaukseksi? Koska Mikko haluaa vaan panna, niin siitä seuraa loogisesti että Pekkakin valehtelee väittäessään haluavansa seksistä läheisyyttä ja yhteyttä kumppaniin?

Minäkin ole eri, mutta tätä ihmettelen: Yhtään ei sinua kuitenkaan tunnu ihmetyttävän niiden älynlahjat, jotka väittävät naisten feikkaavan halukasta kunnes lapset on tehty ja sitten alkaa seksitön elämä. Tämä on mielestäsi ihan yleinen käytäntö, joten näihin ei ole tarvetta mennä ihmettelemään, miten muutamien naisten väitetty toimita voidaan yleistää kaikkien naisten tavaksi toimia?

Älä viitsi tunkea sanoja toisen suuhun ("tämä on mielestäsi" jne), se on pelkästään lapsellista ja typerää.

Toiseksi, jos siihen parin sivun takaiseen kommenttiin viittaat, niin eihän siinä edes puhuttu sukupuolista. Kyllä naisetkin kärsivät puutteesta ja eroavat seksittömistä suhteista.

Vierailija
202/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä teitä jotka olette pitkässä parisuhteessa, miten teitä jaksaa kiinnostaa sama mies. Ymmärrän että aluksi seksikin luonnollisesti kiinnostaa, mutta en saa mitään kiksejä omasta miehestä enää 8 vuoden jälkeen. Edelleen annan, mutta eipä tuo ukko enää varsinaisesti himoa nosta.

Tämä! Meillä takana pitkä liitto ja alkuvuosina oli tietenkin seksiä enemmän ja mahdollisuuksia siihen enemmän. Nyt se pitäisi ajoittaa tai laittaa kalenteriin ja muutenkin on niin tuttua ja turvallista, joten mistään himosta ja halusta on turha puhuakaan. Parhaimmillaan se on ihan mukavaa, mutta siinäpä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11598406 tämän mukaan suoranaisesta haluttomuudesta kärsii 10% miehistä. Tämän lisäksi on varmasti paljon suhteita kuten minun ja eksäni, jossa mies halusi kyllä, mutta huomattavan paljon harvemmin kuin minä ja muuhun kosketukseen ei sitten tuntenut sitääkään vähää tarvetta.

Hep! Tunnistan itseni kuvauksestasi.

Arvaas mitä? Haluaisin kyllä, mutta ehdotukseni eivät koskaan johta mihinkään. Ei siis koskaan. 20 vuotta ja 0 kertaa minun aloitteestani.

Voin sanoa että aloitteiden teko loppui. Voin sanoa että aikanaan kosketuksen tarve loppui, ja voin sanoa että kieltäytyminen vaimon aloitteisiin alkoi.

Eikä kostoksi, vaan ihan vain siitä syystä että on helpompaa olla kokonaan ilman kuin välissä saada sen takia että vaimo kokee että nyt pitäisi varmaan antaa että tuo ukko pysyy kurissa ja nuhteessa.

Uskotko, että hyvin monen haluttoman naisen takana on samansuuntainen kehityskulku? Mies tyydyttää itsensä naiseen ja nainen jää tyydyttämättä. Mies ei osaa, jaksa tai halua muuttaa tilannetta. Nainen lakkaa haluamasta, koska on helpompaa olla haluamatta kuin aina pettyä.

Vierailija
204/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Kyllä, tässä esitettiin tämä taas miehisestä näkökulmasta että meinaa oikein oksettaa. Jos nainen ei alistu panopuuksi silloi kun miehelle iskee halu, niin nainen saa lähteä! VMP!!

Toivottavasti kerrot jo suhteeseen alkaessasi, että sinun näkemyksesi seksistä on "panopuuksi alistumista", tuskin kovin seksuaalinen mies sinun kanssasi erehtyy juttua jatkamaan vaan etsii halukkaan naisen.

Vierailija
205/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ymmärrettävää. Ei ole mukava tunne, kun tulee aina torjutuksi. 

Vierailija
206/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Mikä on sinulle riittävä taso?

3-6x viikossa.

No niinpä. Voi olla vaikeaa löytää naista, joka haluaa ja jaksaa noin paljon. Ainakin, jos on pieniä lapsia ja jotain muutakin elämää kuin sängyssä vetelehtiminen. Vai hoiteletko homman aina parissa minuutissa, jolloin se ei vie kohtuuttomasti aikaa? Työssäkäyvillä perheellisillä ei ehkä riitä (lähes) päivittäin aikaa hyvään seksiin. Johonkin miehen kassientyhjennykseen ehkä, mutta ei siihen molemminpuoliseen, nautittavaan seksiin.

Ja kyllä, toki on poikkeuksia. On varmasti naisia, joilla riittää aikaa ja haluja. Mutta ei varmasti ihan joka oksalla sellaista kökötä.

Vierailija
207/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Len nyt lukenut vasta osan kommenteista, mutta on jälleen kerran surullista huomata kuinka niin hyvin eri tavoilla seksuaalisuutensa tai seksuaalisuuden ylipäänsä käsittävät ihmiset ilmeisesti ajautuvat parisuhteeseen. Kunpa he joille seksi on ”pissavehkeiden hinkkaamista toisiinsa” löytäisivät toisensa ja ne, joille seksuaalisuus on selkeä osa minuutta, itseilmaisua, merkittävää yhteyttä toiseen ja jopa jonkinlainen ylimaallinen kokemus, taas voisivat löytää toisensa. Sekä tietenkin kaikki variaatiot tästä väliltä.

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen ja useimmissa parisuhteissa joutunut ”jarruttelemaan”, vaikka ihan hyviä parisuhteita ovat muutoin olleetkin. Vasta nyt kun olen lähes viisikymppisenä löytänyt kumppanin, joka kokee seksuaalisuuden samoin kuin minä, on yhtä intensiivinen, on kuin puhkeaisi kukkaan! Olo on uskomattoman vapautunut, itsetuntoni on noussut, koen itseni vahvemmaksi ja tasapainoisemmaksi kuin koskaan. Saan vihdoinkin olla kokonaisvaltaisesti oma itseni ja kumppanini hyväksyy minut kokonaan. Samoin hän kokee nyt itsensä suhteen. Meillä on aivan mieletön yhteys. Se seksuaalinen energia kannattelee myös kaikissa arkipäivän asioissa. Tämä on mieletön voimavara, joka vahvistaa ja syventää rakkauttamme uudestaan ja uudestaan. Vaikka ilman sitä seksuaalista aktia itseään, koska se on läsnä jo pelkkänä ”energiana”. Mutta itse akti on pelkkää juhlaa, josta toivottavasti emme joudu luopumaan vielä pitkään pitkään aikaan.

N49

Vierailija
208/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://yle.fi/uutiset/3-11598406 tämän mukaan suoranaisesta haluttomuudesta kärsii 10% miehistä. Tämän lisäksi on varmasti paljon suhteita kuten minun ja eksäni, jossa mies halusi kyllä, mutta huomattavan paljon harvemmin kuin minä ja muuhun kosketukseen ei sitten tuntenut sitääkään vähää tarvetta.

Arvaas mitä? Haluaisin kyllä, mutta ehdotukseni eivät koskaan johta mihinkään. Ei siis koskaan. 20 vuotta ja 0 kertaa minun aloitteestani.

Voin sanoa että aloitteiden teko loppui. Voin sanoa että aikanaan kosketuksen tarve loppui, ja voin sanoa että kieltäytyminen vaimon aloitteisiin alkoi.

Eikä kostoksi, vaan ihan vain siitä syystä että on helpompaa olla kokonaan ilman kuin välissä saada sen takia että vaimo kokee että nyt pitäisi varmaan antaa että tuo ukko pysyy kurissa ja nuhteessa.

Uskotko, että hyvin monen haluttoman naisen takana on samansuuntainen kehityskulku? Mies tyydyttää itsensä naiseen ja nainen jää tyydyttämättä. Mies ei osaa, jaksa tai halua muuttaa tilannetta. Nainen lakkaa haluamasta, koska on helpompaa olla haluamatta kuin aina pettyä.

Miksi edes tyytyä tuollaiseen suhteeseen? Ja varmasti tällainenkin asia hoituisi keskustelemalla ja kertomalla omista tunteista seksin suhteen, mutta sen sijaan feikataan orgasmia, että mies hoitaisi asiansa mahdollisimman nopeasti. Kamalaa ettei seksi suju edes suhteen alkuvaiheessa. 

Vierailija
209/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Juuri näin.  Nainen määrittelee suhteessa kuinka paljon seksiä suhteessa on, ja minkälaisesta työsuoritteesta sitä on mahdollista vastikkeeksi saada. Mitä miehet oikein luulevat että parisuhde on pohjimmiltaan? Pelkää panemista ja champions-liigan katsomista? Naisen tulee ymmärtää, niin parisuhteessa kuin sinkkunakin, pimppinsä arvo. Jos sitä parisuhteessa jakelee kuin vaaliteltalla ilmapalloja, niin se kärsii inflaation. Seksin tulee olla miehelle juhlahetki, joka ei toistu kuin muutaman kerran vuodessa silloin kun mies on toiminut parisuhdetta eteenpäin vievällä tavalla vaimon toiveitten mukaisesti. Kun lapset on tehty, vaimo ei seksiä tarvitse. Mies tarvitsee, joten se on hänen ansaittava. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.

Tämä kommentti on kipeintä tekstiä mitä olen hetkeen lukenut.

Vierailija
210/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Juuri näin.  Nainen määrittelee suhteessa kuinka paljon seksiä suhteessa on, ja minkälaisesta työsuoritteesta sitä on mahdollista vastikkeeksi saada. Mitä miehet oikein luulevat että parisuhde on pohjimmiltaan? Pelkää panemista ja champions-liigan katsomista? Naisen tulee ymmärtää, niin parisuhteessa kuin sinkkunakin, pimppinsä arvo. Jos sitä parisuhteessa jakelee kuin vaaliteltalla ilmapalloja, niin se kärsii inflaation. Seksin tulee olla miehelle juhlahetki, joka ei toistu kuin muutaman kerran vuodessa silloin kun mies on toiminut parisuhdetta eteenpäin vievällä tavalla vaimon toiveitten mukaisesti. Kun lapset on tehty, vaimo ei seksiä tarvitse. Mies tarvitsee, joten se on hänen ansaittava. Ilmaisia lounaita ei ole olemassa.

Tämä kommentti on kipeintä tekstiä mitä olen hetkeen lukenut.

Mutta täyttä totta!

Vierailija
211/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksi on lopahtanut voi hyvin aikansa kuluksi myös miettiä syitä siihen ja ehkä jopa katsoa peiliin.

Miksi haluaisin ihmistä, jolle olen vain kuin äiti, ohjeistan kerta toisensa jälkeen kuinka satojen eurojen arvoisia kodinkoneita käytetään oikein, ohjaan kuin pientä lasta kaikessa? Joka ei ymmärrä vaikka ruoan ravintoarvoista mitään, eikä myöskään toisten huomioimisesta jne.

Jos ihminen alentaa itse itsensä lapseksi niin kyllä siinä seksihalutkin kokee kolauksen.

Tämän olen huomioinut pitkässä liitossa lapseksi taantuneen itsekkään miehen kanssa.

Vierailija
212/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä surkeaa! Varmaan kolmannes viesteistä poistettu tästä ketjusta

Vierailija
213/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat haluni saa hyrräämään aikuinen, normaali arjen asiat osaava ja niihin omatoimisesti osallistuva mies.

Harmi, että niitä on niin pirun harvassa. Suurin osa jäänyt vauvan asteelle noin henkiseltä kehitykseltään.

Vierailija
214/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on lopahtanut voi hyvin aikansa kuluksi myös miettiä syitä siihen ja ehkä jopa katsoa peiliin.

Miksi haluaisin ihmistä, jolle olen vain kuin äiti, ohjeistan kerta toisensa jälkeen kuinka satojen eurojen arvoisia kodinkoneita käytetään oikein, ohjaan kuin pientä lasta kaikessa? Joka ei ymmärrä vaikka ruoan ravintoarvoista mitään, eikä myöskään toisten huomioimisesta jne.

Jos ihminen alentaa itse itsensä lapseksi niin kyllä siinä seksihalutkin kokee kolauksen.

Tämän olen huomioinut pitkässä liitossa lapseksi taantuneen itsekkään miehen kanssa.

No oletko kertonut miltä tuntuu, vai oletatko että miehen pitää vain osata päätellä se seksittömyydestä? Ja jos et halua etkä edes arvosta miestäsi, miksi olette vielä yhdessä? Ihan näin naisena kysyn.

Vierailija
215/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän AP saanut jo vastauksensa tässä langassa, ja suosittelisin kaikkia nostamaan kädet näppikseltä: Mitään järkevää asiaa tähän ketjuun ei enää tule.

Vierailija
216/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastin exääni todella paljon 11vuotta kestäneessä suhteessamme. Teimme pariskuntana paljon kaikkea yhdessä, mutta exälle seksi ei ollut ensimmäisen kahden vuoden jälkeen tärkeää. Yritin keskustella asiasta, kävimme jopa vajaan vuoden parisuhde terapiassa ruotimassa aihetta. Mikään ei muuttunut. En enää lopulta kestänyt torjutuksi tulemista ja seksin puutetta ja otin eron. Nykyisen puolison kanssa yhdessä jo 5vuotta ja seksiä on vähintään 1-2kertaa viikossa ja kaikki muukin toimii.

T. Vaihtamalla paranee M43

Tää on niin jännä. Meillä on seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta mieheni mielestä sitä on liian vähän. En oikein jaksaisi enkä edes haluaisi pakottaa itseäni seksiin enemmän kuin omat halut riittävät, koska siinä on vaarana että menee ne ”vähätkin” halut. Jännä kuulla, että joku toinen mies on ihan onnessaan tuosta määrästä, joka mulle (pihtariksi haukutulle) on luontainen.

Vierailija
217/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmittaa mutta enpäs sanokkaan syytä! Murjotan vaan, siinäpä tulee paha mieli silleki kun miettii" = aikuismaista käytöstä. Näin on hyvä esimerkiksi kohdella pieniä lapsia, vanhemman esimerkki paras.

Vierailija
218/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyllä sille s*kselämän hiipumiselle on syynsä. Halut loppuivat siihen, kun ymmärsin mieheni olevan vielä napanuorallaan äidissään kiinni. Äidon sana on laki, vaimon yli voi kävellä mennen tullen, jos äiti jotain haluaa. Lisäksi äitinsä on palvellut miehen aina, joten kotityöt eivät hoidu oma-aloitteisesti juuri koskaan, lasten kanssa ei myöskään vietä juurikaan aikaa, että saisin joskus levätä. Seksi on kaavamaista ja minun pitäisi saada pelkällä panolla.

Vierailija
219/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes tyytyä tuollaiseen suhteeseen? Ja varmasti tällainenkin asia hoituisi keskustelemalla ja kertomalla omista tunteista seksin suhteen, mutta sen sijaan feikataan orgasmia, että mies hoitaisi asiansa mahdollisimman nopeasti. Kamalaa ettei seksi suju edes suhteen alkuvaiheessa. 

Etkö lukenut viestiä johon vastasit? ”Mies ei osaa, jaksa tai halua muuttaa tilannetta.” Tuosta voi kyllä ihan helposti päätellä, että tilanteelle on yritetty tehdä jotain.

-eri

Vierailija
220/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun näitä seksiongelmia ei meidän, hmmm..., tummempien miesten kanssa avioituneilla. Seksi luistaa ja mies kohtelee minua kuin prinsessaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan