Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
221/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä surkeaa! Varmaan kolmannes viesteistä poistettu tästä ketjusta

Vain moderaattorin perverssi seksuaalisuus on Oikeaa Seksuaalisuutta.

Vierailija
222/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi on lopahtanut voi hyvin aikansa kuluksi myös miettiä syitä siihen ja ehkä jopa katsoa peiliin.

Miksi haluaisin ihmistä, jolle olen vain kuin äiti, ohjeistan kerta toisensa jälkeen kuinka satojen eurojen arvoisia kodinkoneita käytetään oikein, ohjaan kuin pientä lasta kaikessa? Joka ei ymmärrä vaikka ruoan ravintoarvoista mitään, eikä myöskään toisten huomioimisesta jne.

Jos ihminen alentaa itse itsensä lapseksi niin kyllä siinä seksihalutkin kokee kolauksen.

Tämän olen huomioinut pitkässä liitossa lapseksi taantuneen itsekkään miehen kanssa.

Jos näin on, niin kerro nyt ihmeessä, että miksi olet moisessa suhteessa "mieslapsen"kanssa?

Kerro. Vai etkö uskalla sanoa ääneen omia itsekkäitä syitäsi roikkua mukana. Eihän vain ole jotain sellaista jota täällä on stereotyyppisesti huudeltu ja sovinistisina alapeukutettu. Esim. kaikki elintasoon liittyvät.

Jätä se sika. Kyllä Kela auttaa, jos on vaikeaa.

Tai hanki itsellesi nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Kyllä, tässä esitettiin tämä taas miehisestä näkökulmasta että meinaa oikein oksettaa. Jos nainen ei alistu panopuuksi silloi kun miehelle iskee halu, niin nainen saa lähteä! VMP!!

Miehenkö pitäisi olla loppuelämänsä puutteessa, koska vaimoa ei kiinnosta? VMP!!

Vierailija
224/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Mikä on sinulle riittävä taso?

3-6x viikossa.

No niinpä. Voi olla vaikeaa löytää naista, joka haluaa ja jaksaa noin paljon. Ainakin, jos on pieniä lapsia ja jotain muutakin elämää kuin sängyssä vetelehtiminen. Vai hoiteletko homman aina parissa minuutissa, jolloin se ei vie kohtuuttomasti aikaa? Työssäkäyvillä perheellisillä ei ehkä riitä (lähes) päivittäin aikaa hyvään seksiin. Johonkin miehen kassientyhjennykseen ehkä, mutta ei siihen molemminpuoliseen, nautittavaan seksiin.

Ja kyllä, toki on poikkeuksia. On varmasti naisia, joilla riittää aikaa ja haluja. Mutta ei varmasti ihan joka oksalla sellaista kökötä.

Juu.

Luulen, että tähän liittyy ainakin seuraavat asiat:

-ihmisten sisäiset käsikirjoitukset sen suhteen, mitä seksi on

-sisäinen käsikirjoitus 'hyvän seksin' suhteen

-sisäinen skripti aloitteiden, keskikohdan ja lopetuksen suhteen tai 'seksin tarina'

Yleensä mies on kaikissa suhteissa altavastaajana. Murrosiässä tytöt kompensoivat fyysisen voiman puutetta luomalla näkymättömiä aitoja poikien ja itsensä väliin sanallisilla ja psykologisilla konsteilla; pervoksi haukkuminen, irvistely, itkeminen, huutaminen ja oikean seksuaalisuuden sanoittaminen pojille ja miehille ovat tapoja, joilla tytöt ja naiset suojelevat itseään miehiltä, joita eivät pidä viehättävinä tai sitten säännöstelevät hellyyden määrää, kun heillä on valta suhteessa. Itselleni on jäänyt mieleen kokemus 00-luvulta, kun samanikäinen aikuinen tyttö pisti itkuksi puhelimessa, kun olin aikaisemmin MSN Messengerissä kertonut olevani kosketuksen puutteessa. Hänelle tuli siitä "pervot" mieleen. 

Tämä sanoittaminen luo miehen mielessä mentaalisen mallin siitä, mikä on oikeanlaista halua, oikeanlaista koskettamista, oikeaa puhetta jne. Osa tästä voi olla harmoniassa miehen omien sisäisten taipumusten kanssa ja osa ei. Näin ollen miehen sisäinen puhe, fantasiat ja taipumukset käyvät neuvottelua ns.'yhteiskunnan' tai naisten hänelle sanoittamien sääntöjen kanssa.

Se, mistä nainen puhuu "kassien tyhjentämisseksinä" voi viitata sellaiseen tilanteeseen, jossa mies tekee aloitteen ja neuvottelee omien taipumustensa ja naisen asettamien sääntöjen välillä; mies hyväksyy osan naisten hänelle hänen koko elämänsä opettamista hyvän seksuaalisuuden säännöistä, mutta jollain tavalla nopeuttaa performanssia ja/tai korvaa joitakin osia vaihtoehtoisilla varaosilla ja tämä ei ole naiselle mieleen.

Käsitys siitä, että tässä olisi kuitenkin kyse vain miehen itsekkäästä käytöksestä ei siis mitenkään pidä paikkaansa; mies yrittää edelleen myötäillä naista ja tekee ainoastaan joitakin muutoksia skriptiin, mutta koska kaikki naisen sanoittamat palaset eivät ole paikallaan, naisen mielessä tämä sanoittuu vulgaaristi. 

Vierailija
225/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi vau.

Vierailija
226/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on vain vahvistanut käsitystäni miesten kyvyttömyydestä ymmärtää parisuhteesta yhtään mitään. "Hormoonien ohjaama miesvauva" kuvaa asiaa varsin hyvin.

Vierailija
227/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Seksittömyys oli yksi syy eroon.

Ei ole suurimmalle osalle ihmiskunnasta. Jos on, niin jossain on vikaa ja kannattaa työstää ongelmiaan vaikka terapiassa.

Kumpikohan tuossa terapiaa kaipaa. Miehen on parasta katkaista tuollainen suhde. Vaimo etsiköön seksittömän partnerin.

Vierailija
228/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on vain vahvistanut käsitystäni miesten kyvyttömyydestä ymmärtää parisuhteesta yhtään mitään. "Hormoonien ohjaama miesvauva" kuvaa asiaa varsin hyvin.

Pihtarinaisella on vain pää sekaisin

Vierailija
229/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Että muutoin suhteessa voi olla kaikki hyvin, mutta jos pissavehkeitä ei läpsytellä jatkuvasti yhteen niin täytyy erota. Anna mun kaikki kestää. Hellyyttä voi osoittaa muutoinkin.

Hellyys muutenkin on oikein hieno juttu, mutta ei se silti kahden ihmisen välisiä orgasmeja korvaa. Molemmat yhdistettynä on se paras vaihtoehto.

Vierailija
230/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olla suhteessa jos seksi ei maistu. Nainen voi aloittaa uuden suhteen vaikka kottikärryn kanssa.

Vierailija
231/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä puolueellesi ja itsellesi tämän päivän vaaleissa, Iiris

Vierailija
232/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä erikoisia mielipiteitä. Ja erikoisia suhteita. Pelkkkää kassientyhjennystä sun muuta. No , suhteita on erilaisia sitten kai ?

Vierailija
233/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se seksi ei tosiaan ole tärkeää, niin miksi ei sitten anneta käydä vieraissa ihan luvalla, kun eihän se seksi merkitse mitään? 

Vierailija
234/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3-6x viikossa.

No niinpä. Voi olla vaikeaa löytää naista, joka haluaa ja jaksaa noin paljon. Ainakin, jos on pieniä lapsia ja jotain muutakin elämää kuin sängyssä vetelehtiminen. Vai hoiteletko homman aina parissa minuutissa, jolloin se ei vie kohtuuttomasti aikaa? Työssäkäyvillä perheellisillä ei ehkä riitä (lähes) päivittäin aikaa hyvään seksiin. Johonkin miehen kassientyhjennykseen ehkä, mutta ei siihen molemminpuoliseen, nautittavaan seksiin.

Ja kyllä, toki on poikkeuksia. On varmasti naisia, joilla riittää aikaa ja haluja. Mutta ei varmasti ihan joka oksalla sellaista kökötä.

Juu.

-sisäinen skripti aloitteiden, keskikohdan ja lopetuksen suhteen tai 'seksin tarina'

Yleensä mies on kaikissa suhteissa altavastaajana. Murrosiässä tytöt kompensoivat fyysisen voiman puutetta luomalla näkymättömiä aitoja poikien ja itsensä väliin sanallisilla ja psykologisilla konsteilla; pervoksi haukkuminen, irvistely, itkeminen, huutaminen ja oikean seksuaalisuuden sanoittaminen pojille ja miehille ovat tapoja, joilla tytöt ja naiset suojelevat itseään miehiltä, joita eivät pidä viehättävinä tai sitten säännöstelevät hellyyden määrää, kun heillä on valta suhteessa. Itselleni on jäänyt mieleen kokemus 00-luvulta, kun samanikäinen aikuinen tyttö pisti itkuksi puhelimessa, kun olin aikaisemmin MSN Messengerissä kertonut olevani kosketuksen puutteessa. Hänelle tuli siitä "pervot" mieleen. 

Tämä sanoittaminen luo miehen mielessä mentaalisen mallin siitä, mikä on oikeanlaista halua, oikeanlaista koskettamista, oikeaa puhetta jne. Osa tästä voi olla harmoniassa miehen omien sisäisten taipumusten kanssa ja osa ei. Näin ollen miehen sisäinen puhe, fantasiat ja taipumukset käyvät neuvottelua ns.'yhteiskunnan' tai naisten hänelle sanoittamien sääntöjen kanssa.

Se, mistä nainen puhuu "kassien tyhjentämisseksinä" voi viitata sellaiseen tilanteeseen, jossa mies tekee aloitteen ja neuvottelee omien taipumustensa ja naisen asettamien sääntöjen välillä; mies hyväksyy osan naisten hänelle hänen koko elämänsä opettamista hyvän seksuaalisuuden säännöistä, mutta jollain tavalla nopeuttaa performanssia ja/tai korvaa joitakin osia vaihtoehtoisilla varaosilla ja tämä ei ole naiselle mieleen.

Käsitys siitä, että tässä olisi kuitenkin kyse vain miehen itsekkäästä käytöksestä ei siis mitenkään pidä paikkaansa; mies yrittää edelleen myötäillä naista ja tekee ainoastaan joitakin muutoksia skriptiin, mutta koska kaikki naisen sanoittamat palaset eivät ole paikallaan, naisen mielessä tämä sanoittuu vulgaaristi. 

Tulee aina niin romanttinen olo, kun joku vertaa ihmisen seksikäyttäytymistä skripteihin. Siis pitää ihmistä ohjelmoituna olentona ilman omaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa.

Vierailija
235/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

3-6x viikossa.

Juu.

Tulee aina niin romanttinen olo, kun joku vertaa ihmisen seksikäyttäytymistä skripteihin. Siis pitää ihmistä ohjelmoituna olentona ilman omaa päätäntävaltaa omiin asioihinsa.

Ihan psykologiassa, sosiologiassa sun muissa käytetään noita sanoja. Ei se tarkoita sitä, mitä ilmeisesti tulkitset sen tarkoittavan. 

Vierailija
236/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättikö se mies vai onko vielä kännissä?

Vierailija
237/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se seksi ei tosiaan ole tärkeää, niin miksi ei sitten anneta käydä vieraissa ihan luvalla, kun eihän se seksi merkitse mitään? 

Tätä minä olen joka kerta näissä keskusteluissa ihmetellyt ja koskaan en ole järkevää vastausta saanut. Jos ei seksi ole haluttomalle tärkeää, niin miksi kumppanin seksuaalisuuden alistaminen oman määräysvallan alle on kuitenkin niin hemmetin tärkeää ettei siitä sovi edes neuvotella?

Vierailija
238/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän löytyy syitä olla seksittömässä suhteessa. Lapsien takia varmaan ainut syy? Ei ne jaetut huoltajuudet ole huonosti toimivia ollenkaan. Mitä te naiset teette miehienne kanssa jos teillä on tyyliin pari kertaa vuodessa seksiä? Onko oikeasti yhteisiä harrastuksia ja mielenkiinnon kohteita? Vai onko vaan et käydään töissä, kaupassa, hoidetaan lapsia, ruoka ja illalla katotaan yhdessä tvtä. Puhutaan vähän päivästä jne muttei mitään romantiikan tapaistakaan.

En ymmärrä miten tuollainen voisi kestää. Pitäisikö edes kestää? Joskus sotien jälkeen sosiaalisen paineen takia ei erottu mutta nyt ei ole mikään tabu enää…

Vierailija
239/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se pihtaaminen on näille rangaistus ja vallankäytön väline. Ajatellaan, että kumppanin sietääkin jäädä ilman koska tekee liian vähän kotitöitä ja tuo liian harvoin kukkia. Vai mikä se rikos nyt sitten onkaan josta seksittömyydellä halutaan rangaista.

Vierailija
240/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhaksipiiaksiko meinaat alkaa vai mihin sitä rasiaas säästät. Siihen tarkoitukseen se on luotu.