Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero seksin takia!

Vierailija
22.01.2022 |

Ei voi olla totta! Mies täräytti kunnon lauantaipommin pikkupäissään! Sanoi että laitetaan lusikat jakoon ja syy se ettei ole riittävästi seksiä! Toki tiedän että mies haluaa enemmän kuin minä ja tunnustan etten oikeastaan välitä enää koko seksistä, mutta kyllä minä ukolle olen yrittänyt välillä antaa vaikka homma maistuu puulle.

Voiko jollekin oikeasti seksi olla niin määräävässä asemassa parisuhteessa että se antaa syyn erota?? Meillä on oikeasti mielestäni hyvä parisuhde, eikä taloudellisestikkaan mene huonosti. Nämä ei tunnu vaikuttavan yhtään mitään jos ei pääse viikottain panemaan.

Kommentit (1009)

Vierailija
181/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Ihan oikein! Nainen määrittää mikä on seksin oikea määrä, ja mies pitäköön kitansa kiinni! Mitä se seksin määrä miehelle kuuluu!

Kyllä siinä itku pääsee mammaltam kun mies hakee sen seksin sitten sugarbabylta.

mies53v

Miten se olikaan: ”Miehille seksi on tapa osoittaa rakkautta ja kumppanuutta. Siksi tuntuu niin pahalta jos kumppani ei halua aina kun minä haluan. Molemminpuolinen halu on nimenomaan se, mitä pitää olla.”

Sugarbabylta tai joltain muulta maksulliselta siis saa sitä molemminpuolista halua ja rakkautta? On teillä unelmat.

Olen nainen, mutta nämä taitaa olla seksuaalisuuden eri aspekteja. Toiselle seksi edustaa rakkautta, hellyyttä, hyväksyntää, kumppanuutta jne. Toiselle seksi on enemmänkin fyysinen tarve. Ja samalla ihmiselläkin voi olla nämä molemmat tarpeet. Mikäli se ensimmäinen, eroottisen rakkauden tarve jää täyttymättä, niin joillekin fyysisen tarpeen purkaminen voi olla parempi kuin olla kokonaan ilman. Harvalla ne maksulliset/pettäminen/himoton velvollisuusseksi on mitään ykkösvaihtoehtoja. Ykköstoive olisi toimiva seksielämä halukkaan puolison kanssa.

Vierailija
182/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on alunperin pääsyy mennä parisuhteeseen, kaiken muun voi tehdä kaverien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en ole parisuhteessa. Jotenkin tuo, että pitää olla x määrä seksiä viikossa kammottaa itseäni. Eikö sillä seksiä haluavallakin tule huono omatunto siitä, että kumppani on haluttomampi ja seksi maistuu puulta, kun sitä on niin usein? Miksei halullisempi voi vaikka vetää käteen yms. ja sitten touhuaa keskenään silloin, kun toistakin kiinnostaa? 

Niinhän se parhaimmillaan meneekin, että seksiä on, mutta määrät ei vaan kohtaa ja silloin toinen vetää käteen.

Seksittömässä parisuhteessa toinen tekee yksipuolisen päätöksen, ettei seksiä ole ja sitä ei välttämättä tule, koska se ei ole hänelle tärkeää. Käytännössä hän pakottaa siten toisen olemaan ilman seksiä toisen ihmisen kanssa, jos hän ei myönnä suhteen ulkopuolisia seksi suhteita. Mielestäni se on itsekästä, jos siitä ei edes keskustella ja automaattisesti halukkaampi on väärässä, vaikka seksuaalisuus on ihmistä. Mielestäni on aiheellista antaa toisen päättää itse, että jääkö seksittömään parisuhteeseen vai ei. Se ei ole haluttoman päätös.

Miten ihan joka ikiseen keskusteluun, jossa ketjun ap kertoo, että SEKSIÄ ON, mutta sen määrä ei riitä toiselle, tulee porukkaa vaahtoamaan seksittömistä suhteista? Ihan joka kerta. Onko seksiorientoituneilla ihmisillä järjestään paha lukihäiriö vai mistä on kyse?

Vierailija
184/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muahhahaaaaa ukko luulee saavansa enemmän muualta! XD XD

Kyllä se puutteen routa miesporsaan kotiin ajaa, kun huomaa ettei olekaan enää niin kovaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla. Viimeistään kun se eron aiheuttanut tsirbula häipyykin. Sitten saat hätistellä sitä pois ovelta kun se mankuu että ottaisit takaisin, että olis seksiä edes vähän.

Ainakaan omassa ystäväpiirissä yksikään eronnut mies (40-55v) ei edes etsi parisuhdetta eron jälkeen. He ostavat seksiä silloin kun paineet on kovat. Tai välillä on joskus joitain yhden illan hoitoja. Ilman seksiä naisen kanssa ei yksikään ole ollut eron jälkeen.

Tosin yksikään heistä ei ole työtön, joten voivat näitä palveluksia ostaa.

No niinpä. Eli tällaiset väitteet ovat vain sumutusta ja huijausta: ”Seksinvähättelijät eivät ymmärrä, ettei kyse ole pelkästä seksistä. Seksi on myös läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.”

Olen eri, mutta anteeksi epäkohtelias kysymys, mutta oletko älyllisesti ihan normaali? Miten muutaman miehen toiminta voi sinusta todistaa jonkun toisen omasta seksuaalisuudestaan esittämät väitteet huijaukseksi? Koska Mikko haluaa vaan panna, niin siitä seuraa loogisesti että Pekkakin valehtelee väittäessään haluavansa seksistä läheisyyttä ja yhteyttä kumppaniin?

Vierailija
185/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiin on monta hyvää syytä. Ei vain orkun saaminen.

Haluaisinpa nähdä sen miehen, joka vuosi toisensa perään tyydyttää naisen ilman että itse ehtii päästä huipulle juuri koskaan.

Onpa muuten ignorantti kommentti. Miehillälin on orgasmi- ja ejakulaatiovaikeuksia, eikä läheskään kaikki näistä miehistä kärsi haluttomuudesta.

Terv. Yhden tällaisen miehen vaimo

Silti teillä on seksiä ihan joka kerta kun sinua haluttaa, riippumatta siitä haluaako miehesi?

Vierailija
186/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehille seksi on parisuhteessa melkein ainoa asia jolla merkitystä, niin miksi äijät ei pariudu keskenään? Saisivat homostella ihan sielunsa kyllyydestä ja seksiä riittäisi.

Höpöhöpö. Miehissä on halukkaita ja haluttomia ja naisissa on halukkaita ja haluttomia. Parasta olisi, jos nämä halukkaat löytäisivät toisensa ja haluttomat toisensa. Valitettavasti vain halukkaat ovat yleensä alusta asti avoimia toiveistaan. Haluttomat taas larppaavat halukasta kunnes on sormukset ja talolainat ja pari lasta pyöräytetty, ja siinä vaiheessa ilmoitetaan ettei seksi kiinnostakaan. Tässä voisi ottaa vähän enemmän vastuuta parinvalinnasta. Jos oma ajatusmaailma on se, että "tietysti" seksi loppuu muutamassa vuodessa ja eihän se seksi nyt ylipäänsä kovin tärkeää ole, niin pitäisi etsiä kumppani joka ajattelee samoin.

Jep. Toisella kierroksella mm tämän vuoksi olevina aika aikaiseen käytiin keskustelu seksin tärkeydestä suhteessa. Luonnollisesti seksiä oli pian (mikä on minulle oikein hyvä merkki, moralistit pitäkööt jalkansa ristissä jos tahtovat mutta itse en aio) ja muukin suhtautuminen on nopeasti osoittanut että ollaan samalla sivulla. Esim. Avoin suhde ei ole toiveena eikä tarpeen, mutta jos toisen terveydentila muuttuisi olennaisesti, ei ole myöskään kategorisesti suljettu vaihtoehto.

Edellisessä suhteessa olisi pitänyt juosta heti, niin pitkään nautin "kunnioitusta", ja alkuhuuman jälkeen varovaista karttelua. Älkää huijatko alkuhuumissanne haluja jos tiedätte niiden laskevan heti kuitenkin! Kaikille ei niin käy.

Vierailija
187/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Vierailija
188/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehille seksi on parisuhteessa melkein ainoa asia jolla merkitystä, niin miksi äijät ei pariudu keskenään? Saisivat homostella ihan sielunsa kyllyydestä ja seksiä riittäisi.

Höpöhöpö. Miehissä on halukkaita ja haluttomia ja naisissa on halukkaita ja haluttomia. Parasta olisi, jos nämä halukkaat löytäisivät toisensa ja haluttomat toisensa. Valitettavasti vain halukkaat ovat yleensä alusta asti avoimia toiveistaan. Haluttomat taas larppaavat halukasta kunnes on sormukset ja talolainat ja pari lasta pyöräytetty, ja siinä vaiheessa ilmoitetaan ettei seksi kiinnostakaan. Tässä voisi ottaa vähän enemmän vastuuta parinvalinnasta. Jos oma ajatusmaailma on se, että "tietysti" seksi loppuu muutamassa vuodessa ja eihän se seksi nyt ylipäänsä kovin tärkeää ole, niin pitäisi etsiä kumppani joka ajattelee samoin.

Ja tästä syystä olenkin yksin. N39 eikä ikinä ole ollut seurustelukumppania. Olen 90% aseksuaali: voisin harrastaa seksiä puolison toiveesta mutta niin ettei minun varsinaisesti tarvitsisi tehdä mitään. Olisin läsnä (enkä missään muissa maailmoissa) mutta en pysty suorittamaan mitään temppuja. Eli mulle olisi täydellinen se mies joka vaan tyydyttäisi itsensä parissa minuutissa.

Sellaista ei ole löytynyt eikä kukaan ole hyväksynyt minua tällaisena. Todella monet itkut olen tämän takia itkenyt, koska kaipuu romanttiseen kumppaniin on välillä raastava. Tietenkin olen tyytyväinen valintaani olla asiasta raa'an rehellinen, mutta kyllä se hinta jonka siitä maksan (loputon yksinäisyys) on kova.

Eli mistä löytäisin sen kokonaan haluttoman tai 2 minuutin miehen? Jonka kanssa henkisesti synkkaisi?

Vierailija
189/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Että muutoin suhteessa voi olla kaikki hyvin, mutta jos pissavehkeitä ei läpsytellä jatkuvasti yhteen niin täytyy erota. Anna mun kaikki kestää. Hellyyttä voi osoittaa muutoinkin.

Jos tää on teidän ajatus seksistä niin eipä ihme ettei innosta. Seksi on ihana ja kaunis asia. Miten joku voikaan kuvailla sitä noin inhottavasti....? Kyseessä on kuitenkin ihan luonnollinen asia.

En voisi elää seksittömässä suhteessa. 

N30

Vierailija
190/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en ole parisuhteessa. Jotenkin tuo, että pitää olla x määrä seksiä viikossa kammottaa itseäni. Eikö sillä seksiä haluavallakin tule huono omatunto siitä, että kumppani on haluttomampi ja seksi maistuu puulta, kun sitä on niin usein? Miksei halullisempi voi vaikka vetää käteen yms. ja sitten touhuaa keskenään silloin, kun toistakin kiinnostaa? 

Niinhän se parhaimmillaan meneekin, että seksiä on, mutta määrät ei vaan kohtaa ja silloin toinen vetää käteen.

Seksittömässä parisuhteessa toinen tekee yksipuolisen päätöksen, ettei seksiä ole ja sitä ei välttämättä tule, koska se ei ole hänelle tärkeää. Käytännössä hän pakottaa siten toisen olemaan ilman seksiä toisen ihmisen kanssa, jos hän ei myönnä suhteen ulkopuolisia seksi suhteita. Mielestäni se on itsekästä, jos siitä ei edes keskustella ja automaattisesti halukkaampi on väärässä, vaikka seksuaalisuus on ihmistä. Mielestäni on aiheellista antaa toisen päättää itse, että jääkö seksittömään parisuhteeseen vai ei. Se ei ole haluttoman päätös.

Miten ihan joka ikiseen keskusteluun, jossa ketjun ap kertoo, että SEKSIÄ ON, mutta sen määrä ei riitä toiselle, tulee porukkaa vaahtoamaan seksittömistä suhteista? Ihan joka kerta. Onko seksiorientoituneilla ihmisillä järjestään paha lukihäiriö vai mistä on kyse?

Ei se raja ole aina edes niin selvä. Olen ollut suhteessa jossa seksiä oli 1-3 kertaa vuodessa ja kyllä se minusta on käytännössä aika sama kuin ei ollenkaan. Ap:n mielestä kerran viikossa on aivan liikaa, en tiedä mikä hänen mielestään olisi sopiva määrä. Kerran kuussa? Pari kertaa vuodessa? Vielä harvemmin?

Vierailija
191/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuukaudessa on ihan tavallinen seksitahti, jopa normaalia enemmän ja aika harvat pidemmässä parisuhteessa harrastaa enemmän. Yleensä vähemmän. Jos tuollainen määrä ei miehelle riitä, niin ihmettelen kovasti. Kyllä meilläkin on ollut yli puolen vuoden katkoja, eikä mies ole ollut mihinkään lähdössä.

Meillä tämä 'normaali' olisi kyllä jo hiljainen kausi, ollaan oltu vajaa 20v yhdessä, lapset ja ruuhkavuodet ja kaikki. Silti tahti on se pari kertaa viikko keskimäärin. Synnytysten jälkeen pisimmät kuivat kaudet olleet luonnollisesti, noin sen kuukauden ajan mikä menee toipuessa. Toki välillä kiinnostaa vähemmän ja välillä enemmän, mutta siihen vaikuttaa jo niin paljon ulkoiset asiat, kiire ja stressi.

Laitoit normaalin lainausmerkkeihini, vaikka teillä itsellä harrastetaan seksiä epänormaalin usein.

Vierailija
192/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla lähtis vaimo vaihtoon, jos seksi vähentyisi pysyvästi riittämättömäkle tasolle. Toki ymmärrän silloin tällöin ilmenevää haluttomuutta. Kyllä mulle seksi on tosi tärkeä asia suhteessa ja väitän, että sitä se on suurimmalle osalle miehistä.

Kyllä, tässä esitettiin tämä taas miehisestä näkökulmasta että meinaa oikein oksettaa. Jos nainen ei alistu panopuuksi silloi kun miehelle iskee halu, niin nainen saa lähteä! VMP!!

Vierailija
193/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muahhahaaaaa ukko luulee saavansa enemmän muualta! XD XD

Kyllä se puutteen routa miesporsaan kotiin ajaa, kun huomaa ettei olekaan enää niin kovaa valuuttaa sinkkumarkkinoilla. Viimeistään kun se eron aiheuttanut tsirbula häipyykin. Sitten saat hätistellä sitä pois ovelta kun se mankuu että ottaisit takaisin, että olis seksiä edes vähän.

Ainakaan omassa ystäväpiirissä yksikään eronnut mies (40-55v) ei edes etsi parisuhdetta eron jälkeen. He ostavat seksiä silloin kun paineet on kovat. Tai välillä on joskus joitain yhden illan hoitoja. Ilman seksiä naisen kanssa ei yksikään ole ollut eron jälkeen.

Tosin yksikään heistä ei ole työtön, joten voivat näitä palveluksia ostaa.

No niinpä. Eli tällaiset väitteet ovat vain sumutusta ja huijausta: ”Seksinvähättelijät eivät ymmärrä, ettei kyse ole pelkästä seksistä. Seksi on myös läheisyyttä ja yhteenkuuluvuuden tunnetta.”

Olen eri, mutta anteeksi epäkohtelias kysymys, mutta oletko älyllisesti ihan normaali? Miten muutaman miehen toiminta voi sinusta todistaa jonkun toisen omasta seksuaalisuudestaan esittämät väitteet huijaukseksi? Koska Mikko haluaa vaan panna, niin siitä seuraa loogisesti että Pekkakin valehtelee väittäessään haluavansa seksistä läheisyyttä ja yhteyttä kumppaniin?

Minäkin ole eri, mutta tätä ihmettelen: Yhtään ei sinua kuitenkaan tunnu ihmetyttävän niiden älynlahjat, jotka väittävät naisten feikkaavan halukasta kunnes lapset on tehty ja sitten alkaa seksitön elämä. Tämä on mielestäsi ihan yleinen käytäntö, joten näihin ei ole tarvetta mennä ihmettelemään, miten muutamien naisten väitetty toimita voidaan yleistää kaikkien naisten tavaksi toimia?

Vierailija
194/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se kerran viikossa tarkoittaa? Ap ei itse saa orgasmia? Ei edes halua orgasmia? Mies vaan tyhjentää kassit häneen?

Vierailija
195/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tässä esitettiin tämä taas miehisestä näkökulmasta että meinaa oikein oksettaa. Jos nainen ei alistu panopuuksi silloi kun miehelle iskee halu, niin nainen saa lähteä! VMP!!

"Seksi vähentyy pysyvästi riittämättömälle tasolle" = "nainen ei alistu panopuuksi silloin kun miehelle iskee halu"???

Vierailija
196/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle riittävä taso?

Vierailija
197/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seksi vähentyy pysyvästi riittämättömälle tasolle" = "nainen ei alistu panopuuksi silloin kun miehelle iskee halu"???

Postaaja on tämmöinen perusfemakko joka ei edes halua ymmärtää, juuri näitä naisia jotka pihtaa periaatteestakin, lukee kaiken juuri kuten sanoit. Ei näiden kanssa kannata yrittää keskustella, eikä eritotenkaan erehtyä suhteeseen. 

Vierailija
198/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viestejä katoilee....

Vierailija
199/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatte ilmeisen surkeaa seksiä. Mua ei yhtään haittaa harrastaa seksiä myös silloin kun se ei ole varsinaisesti itsellä ollut mielessä. Kannattaa valita mies joka saa syttymään vaikka itse olisi väsynyt tms.

Luule,n että varmaan aika suuri osa naisten haluttomuudesta johtuu siitä, että mies on surkea sängyssä. Tai kommunikointi ei toimi.

Sellaiset henkilöt taas, joiden mielestä seksi on paikallaan silmät kiinni makaamista, voisivat seurustella toistensa kanssa. Jos ei halua seksiä niin miksi olla parisuhteessa? 

Vierailija
200/1009 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinulle riittävä taso?

3-6x viikossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme