Oudointa mitä edellinen asukas on vienyt mukanaan
Tai jättänyt jälkeensä.
Tiedän perheen joka vei hiekkalaatikosta hiekat ja kasvimaalta mullat. Kuopat jättivät jälkeensä.
Kommentit (83)
Löysin vihkisormuksen. Vuokraisäntä oli sitä enne jo kertonut parin eronneen naisen petollisuude takia :D
Sain sormuksesta 100e :)
Uunipellit ja -ritilät ja jääkaapin lokerot. Saatiin onneksi heti uudet.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]Miten muka verhonipsut pitäisi jättää asuntoon?
Olen muuttanut monet kerrat eikä kyllä koskaan ole nipsuja ollut, miksi olisikaan kun irrotan verhot nipsuineen päivineen (jotka olen itse ostanut) ja isken seuraavassa asunnossa samoin tein ikkunaan.
Miksi siis irrottaisin vanhassa asunnossa verhot ja nipsut, jättäisin kaiken huipuksi vanhaan asuntoon ne nipsut ja menisin kauppaan ostamaan uudet?!
Ei tajua ei.
[/quote]
Oon kanssasi täysin samaa mieltä!
Lattialistat oli irroitettu makkarissa
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:07"]
No meillä oli kaapissa helvetinmoinen dildo.oli kiva siivota...
[/quote]
Pesitkö edes ennen kuin meni kivaksi?
Kiinteistä vaatekaapeista hyllyt. Jouduin teettämään kaikkiin uudet hyllyt (3 makuuhuoneen kaapit). Onneksi ei valkoiset lastulevyhyllyt kovin kaalliiksi tulleet.
Samat veivät myös uunipellit.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]
Miten muka verhonipsut pitäisi jättää asuntoon?
Olen muuttanut monet kerrat eikä kyllä koskaan ole nipsuja ollut, miksi olisikaan kun irrotan verhot nipsuineen päivineen (jotka olen itse ostanut) ja isken seuraavassa asunnossa samoin tein ikkunaan.
Miksi siis irrottaisin vanhassa asunnossa verhot ja nipsut, jättäisin kaiken huipuksi vanhaan asuntoon ne nipsut ja menisin kauppaan ostamaan uudet?!
Ei tajua ei.
[/quote]
Kyllä ne verhonipusut ovat olleet asunnossa kun asunto on vuokrattu ensimmäisen kerran. VVO:lla luki vuokrasopimuksessakin että nipsut tulee olla paikoillaan pois muuttaessa, vaan eipä ollut, joten isännöitsijä kävi niitä tuomassa.
Ihmettyttää vaan että mihin ne katoaa kun moni niitä haluaa viedä mukanaan.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:10"]
Vattupensaat kasvimaalta. Ilmestyivät VUOSIEN päästä kasvimaallemme omin luvin tonkimaan vattuja ylös. Mitään sanomatta tai kysymättä. Jatkoivat kaivamista vielä poliisien saavuttua.
[/quote]Tää tais olla ainoa kaikista av:n kommenteista jolle nauroin ääneen tänään, enkä edes sarkastisesti. Vaan hauska!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:41"]Kiinteistä vaatekaapeista hyllyt. Jouduin teettämään kaikkiin uudet hyllyt (3 makuuhuoneen kaapit). Onneksi ei valkoiset lastulevyhyllyt kovin kaalliiksi tulleet.
Samat veivät myös uunipellit.
[/quote]
Miksi alistutte tällaiseen, että kohautatte olkianne ja ostatte itse uudet? Varsinkin vuokra-asunnoissa. Ja omistusasunnoissakin niiden kiinteiden kalustojen sisusteiden tulee kuulua kauppaan, jos koko kaappi kuuluu ja asiasta ei erikseen mainita. Uskomatonta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:43"]
Ei tajua ei.
[/quote]
Kyllä ne verhonipusut ovat olleet asunnossa kun asunto on vuokrattu ensimmäisen kerran. VVO:lla luki vuokrasopimuksessakin että nipsut tulee olla paikoillaan pois muuttaessa, vaan eipä ollut, joten isännöitsijä kävi niitä tuomassa.
[/quote]
Me ostettiin uusi rivitaloasunto neljä vuotta sitten, eikä ne nipsut täällä valmiina olleet (vrt. kiukaan kivet, astianpesukone, jääkaappi+pakastin...). Eli voisin kyllä ottaa nuo itse ostamani mukaan, jos myisimme tämän asunnon.
Mun mielestä oli törkeätä viedä jääkaapin kananmunateline:(
Sokeripaloja myöten oli meilläkin tyhjennetty, jopa ovikello oli kelvannut mukaan. Siis ostimme asunnon. Kaapit osoittautuivat hyllyttömiksi. Oliko niissä koskaan ollut edes hyllyjä, jää mysteeriksi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:43"]
Ei tajua ei.
[/quote]
[/quote]
Me ostettiin uusi rivitaloasunto neljä vuotta sitten, eikä ne nipsut täällä valmiina olleet (vrt. kiukaan kivet, astianpesukone, jääkaappi+pakastin...). Eli voisin kyllä ottaa nuo itse ostamani mukaan, jos myisimme tämän asunnon.
[/quote]
Koska ostimme asunnon myyjiltä, jotka muuttivat ulkomaille. Hankalaa olisi ollut alkaa setvimään hyllyjä ja vaatimaan niiden takaisin lähettämistä. Näimme muutaman kympin menetyksen pienemmän riesan tieksi. Elämässä on muutakin kuin tapella kympeista vaikka idiootteina pidimmekin edellisiä asukkaita.
Omastakin asunnosta oli viety uuninpellit.. kiva vaan kun uuni on jotain todella harvinaista leveyttä ja oikean kokoisia uusia ei löydy mistään :D vuosi kohta menty vasaran kanssa venytetyllä sentin liian kapealla ritilällä, alkaa vähitellen riittää..
Sorry, jostain syystä "joku" nappasi väärän kohdan kommenttini lainaukseksi. Asiani koski siis hyllykeskustelua.
t. 44
Muovinen vessapaperiteline oli ruuvattu ja viety. Samoin verhotangot ja pidikkeet. Keittiön tiskialtaan tulppa. Palohälytin.
Ostimme kahdessa tasossa olleen asunnon, edellinen omistaja oli remontoinut yläkerran vintistä asuttavaan kuntoon. He aikoivat muuttaessaan purkaa portaikon pois ja viedä mennessään. Onneksi välittäjä kuuli tästä ja sai estettyä touhun. He kyllä veivät mm. sälekaihtimet ja kaappien henkaritangot. En ymmärrä miksi, tuskin ne uuden asunnon kaappeihin ja ikkunoihin kuitenkaan oli sopivat.
Rakkauskirje löytyi hyllyn perältä.
Ei tajua ei.