Oudointa mitä edellinen asukas on vienyt mukanaan
Tai jättänyt jälkeensä.
Tiedän perheen joka vei hiekkalaatikosta hiekat ja kasvimaalta mullat. Kuopat jättivät jälkeensä.
Kommentit (83)
Meidän makkarin verhotanko lähti vuokralaisten mukaan, kuten myös terassikalusto. Että silleen
Meille oli jätetty postilaatikollinen ulosotto- sekä käräjäoikeuden kirjeitä :) ilmoitin facessa, mutta eipä herraa enää kiinnostanut
Vattupensaat kasvimaalta. Ilmestyivät VUOSIEN päästä kasvimaallemme omin luvin tonkimaan vattuja ylös. Mitään sanomatta tai kysymättä. Jatkoivat kaivamista vielä poliisien saavuttua.
Vessan peilikaappi oli revitty mukaan. Kyseessä oli siis vuokrakämppä eikä edelliset asukkaat sitä kaappia olleet ostaneet.
Äiti otti karviaismarjapensaansa mukaan, kun muutti. Tai no, minä ja mies muutettiin se pensas. Iso oli, oli aikamoinen homma.
Yhteensä 16 komerosta elfa-korit. Myyntiesitteessä vielä erikseen luki, että kaikissa vaatehuoneen ja eteisen komeroissa ne on, mutta entiset omistajat vei ne muutossa mennessään. Siinä vaiheessa kiinteistövälittäjää asia ei enää kiinnostanut, hän oli saanut maksunsa. Poliisilla piti uhkailla, ennen kuin ne korit saatiin takaisin ja komeroihin sisään asennettuna.
Meillä oli viety vaatehuoneesta säilytysjärjestelmä. Vessasta vessapaperiteline ja pyyhekoukut. Soittivat vielä perään unohtuneista samantyyppisistä asioista. Ei voinut kuin nauraa.
Vessan kaappiin oli jäänyt jalkasienivoide. Jynssäsin lattiat tavallista perusteellisemmin :D
Keittiön kaapeista ja väliovista oli viety kahvat.
Toisessa asunnossa kuukausia muuton jälkeen asunnon edellinen asukas tuli vaatimaan kylppärin suihkupäätä ja rullaverhoja itselleen.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:07"]Meille oli jätetty verhot ikkunoihin
[/quote]
Siis pölyiset harsoverhot jotka lensi suoraan roskiin
Vuorenkilvet taloyhtiön kukkapenkistä
Mun nykyseen kämppään edellinen jätti suht hienon lipaston, peilin, pyykinpesuainetta, imurin pölypusseja, keittiön apupöydän. Ai niin sekä lattian ja ikkunan pesuvälineet, bioroskiksen ja saunaan löylyastian ja kauhan plus eukalyptys-tuoksun. Sen postitkin tulee vielä joskus mulle vaikka monta vuotta oon kämpässä asunut :D
Hiton ruma koiran vinkulelu oli kaapin päällä, jotain kynttiläkippoja oli kanssa yksi kaappi täynnä :D
Keittiön kaapista löytyi bongi. Oli sen verran elämää nähnyt että ymmärrän miksi edellinen asukas ei ottanut sitä mukaan. Lieneekö bongilla kuitenkin ollut tunnearvoa vai miksiköhän se jätettiin minun poisheitettäväksi...
Edellinen asunnon omistaja vei satavuotiaan kerrostalon ikkunoista messinginväriset kahvat, joilla ikkunat saadaan auki, kun ne pestään. Talon ikkunoissa on siis kaikki metalliosat saranoista alkaen messinginväriset. Kahvat olivat paikoillaan myyntiesittelyssä, mutta muuton jälkeen hän oli laittanut tilalle tavalliset kromatut, joita saa jokaisesta rautakaupasta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:10"]Vattupensaat kasvimaalta. Ilmestyivät VUOSIEN päästä kasvimaallemme omin luvin tonkimaan vattuja ylös. Mitään sanomatta tai kysymättä. Jatkoivat kaivamista vielä poliisien saavuttua.
[/quote]
Voi ei, tämä on paras! :Ddd joillakin sitä vaan todellisuuden taju hämärtyy..
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 21:07"]No meillä oli kaapissa helvetinmoinen dildo.oli kiva siivota...
[/quote]
Hahahahaa