Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudointa mitä edellinen asukas on vienyt mukanaan

Vierailija
22.05.2015 |

Tai jättänyt jälkeensä.
Tiedän perheen joka vei hiekkalaatikosta hiekat ja kasvimaalta mullat. Kuopat jättivät jälkeensä.

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisestä vuokra-asunnosta oli viety vuokranantajan ostama palovaroitin ja kaikista kattolampunpaikoista ne hommelit mihin lamput laitetaan kiinni.

Vierailija
82/83 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:36"]

Miten muka verhonipsut pitäisi jättää asuntoon?

Olen muuttanut monet kerrat eikä kyllä koskaan ole nipsuja ollut, miksi olisikaan kun irrotan verhot nipsuineen päivineen (jotka olen itse ostanut) ja isken seuraavassa asunnossa samoin tein ikkunaan.

Miksi siis irrottaisin vanhassa asunnossa verhot ja nipsut, jättäisin kaiken huipuksi vanhaan asuntoon ne nipsut ja menisin kauppaan ostamaan uudet?!

Ei tajua ei.

[/quote]

Kyllä ne verhonipusut ovat olleet asunnossa kun asunto on vuokrattu ensimmäisen kerran. VVO:lla luki vuokrasopimuksessakin että nipsut tulee olla paikoillaan pois muuttaessa, vaan eipä ollut, joten isännöitsijä kävi niitä tuomassa.

Ihmettyttää vaan että mihin ne katoaa kun moni niitä haluaa viedä mukanaan.
[/quote]
Haha.

Muutin uusiokohteeseen viime syksynä, eikä kyllä paljon verhonipsuja ole näkynyt. Itsestään selvä asia, että jokaisen oma hoidettava.
Paitsi ehkä vvo:n kaltaisissa....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen vuokra-asunto mihin muutin nuorena, niin aikaisempi vuokralainen oli ottanut mukaansa hehkulamput ja loisteputket. Nämä siis keittiön ja vessaan kiinteistä valaisimista. Säästöä ja kaikki kotiinpäin:)