Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teet kun muistat jonkun nolon jutun?

Vierailija
22.05.2015 |

Minä
-Kutsun jotain lapsista nimeltä
-Alan laulaa jotain typerää renkutusta, yleensä lastenlaulua
-Lyön kädellä otsaa ja sanon paska minä, voi että oon huono
-Sanon lapselle että Matti äiti rakastaa sua tms.
-Alan paasaamaan itekseen jotain tyhjänpäiväistä, ääneen tietty

Mitä te? Oonko ainoa outo?

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntelen jotain ahdistuneen tuskaista.

Vierailija
82/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kallistuu aina pää ja saatan ähkäistä jotain, ihan huomaamatta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo Outo

Vierailija
84/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua nolota enää... Ei noin tapahdu.

Vierailija
85/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään noloa tapahtunut.

Vierailija
86/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Mulla sama. Just toi että rakastan sua eevi:D
Mutta mulla auttaa, kun sanon ääneen "en halua ajatella", niin menee ohi.
Mua nolottaa niin monet asiat. Onneks ei enää niin pahana kuin nuorempana. Nykyään joillekki asioille voi jopa nauraa. Ehkäpä kukaan ei oikeasti kiinnittänyt johonkin sanomiseen esim. Huomiota, vaikka mun koko maailma kaatui häpeään.

Vierailija
87/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen vaan mielessä oon nolonlonolonolo ja punastun joskus hikoilen

Vierailija
88/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raavin käsiäni tai viillän jollain. Jos oikeasti hävettää siis joku asia..

Vierailija
89/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee silmät kiinni noloudests. Sitten mä totean itselleni hiljaa mielessäni että olenpas ollut hölmö ja sitten nauran itselleni.

Nykyään ei enää jaksa nolostua niin paljoa kuin vaikka kymmenen vuotta sitten.

Vierailija
90/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee spontaanisti joku "ÄHG" "HNGGGNNN"-tyyppinen ääni jota usein seuraa otsan läpsintä. Asun yksin.

Vierailija
91/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen lusikan ja kaivan silmäni ulos päästä.

Vierailija
92/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, ap!

Mä teen ihan samoja juttuja. Varsinkin alan hokea lasteni nimeä ja kutsua kovalla äänellä, myös miestäni. "Mattiiii!" Ja sen jälkeen jos epäilen, että joku kuulee (esim. naapuri parvekkeella), olen kuin puhuisin kännykässä. Apua... ;D

Vierailija
93/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran.

Vierailija
94/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:48"]

Pääsee spontaanisti joku "ÄHG" "HNGGGNNN"-tyyppinen ääni jota usein seuraa otsan läpsintä. Asun yksin.

[/quote]

Sama :'D

Vierailija
95/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulla, yritän heti viedä ajatukset pois nolosta jutusta keksimällä jotain oheistoimintaa. Pomppaan ylös penkistä ja lähden johonkin ja rallattelen mennessäni just jotain älytöntä. Olen ihan kamala ruoskimaan itseäni ja haukun itseäni todella pahoilla sanoilla, kun olen mokannut. Haukun itseäni "vitun idiootiksi" ja "saatanan tyhmäksi" ihmiseksi, enkä pääse joistakin mokista eroon vaan kärsin niistä vuosikausia. En tietenkään mieti niitä päivittäin, mutta kun ne tulevat mieleen, tunne on edelleen yhtä kamala. 

Ehkä terapia auttaisi...

Vierailija
96/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 16:52"]

Ihan sama mulla, yritän heti viedä ajatukset pois nolosta jutusta keksimällä jotain oheistoimintaa. Pomppaan ylös penkistä ja lähden johonkin ja rallattelen mennessäni just jotain älytöntä. Olen ihan kamala ruoskimaan itseäni ja haukun itseäni todella pahoilla sanoilla, kun olen mokannut. Haukun itseäni "vitun idiootiksi" ja "saatanan tyhmäksi" ihmiseksi, enkä pääse joistakin mokista eroon vaan kärsin niistä vuosikausia. En tietenkään mieti niitä päivittäin, mutta kun ne tulevat mieleen, tunne on edelleen yhtä kamala. 

Ehkä terapia auttaisi...

[/quote]

Mä muistan mokiani jopa vuosikymmenten takaa. Ja kun uusia on tullut kuitenkin aika paljon, muistan itse asiassa ihan hirveästi mokia ja joskus niiden muisteleminen on aika musertavaa. Esim. kerran varmaan 20 vuotta sitten yksi kauppa oli auki vain tiistaisin. Menin sen ohi ja se olikin auki vaikka oli keskiviikko. Avasin oven ja aloin pälpättää, että onko teillä aukioloaika muuttunut, onko se nyt aina keskiviikkonakin auki vai tiistaina ja keskiviikkona vai vain keskiviikkona ja päläpälä. Myyjä katsoin minuun ja sanoi: "Nyt on tiistai." En koskaan mennyt sinne enää, mutta häpeän tuota asiaa vieläkin.

Vierailija
97/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnistan tuon tuskankarjahduksen, häpeäntunteen ja jopa mahdollisen punastumisen, ja sen jälkeen alan puhua itselleni (välillä jopa ääneen) että "nyt et lähde ajattelemaan tuota, se ei ollut mikään kuolemanvakava tapaus, unohda koko juttu, mokaa ne muutkin" jne... Onneksi asun yksin :D

Vierailija
98/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua oon nauranut näitä niin että mahaan sattuu. Ihania. 

Mä menen tuskaisen näköiseksi ja vinkaisen tai ähkäisen. Maansa menettäneen näköisenä ajattelen, että oon huono, tyhmä enkä ikinä opi. 

Hassuja noi teidän rakkauden huutelut ja muut :D Itellä ei oo koskaan tuota ollut. Miten voi olla niin monella just samaa. 

Vierailija
99/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaisevin ketju ikinä, en tiennyt että tällaistakin on. :D

(Jos itse muistan jonkun nolon tapauksen, en tee yhtään mitään. En edes kohauta olkiani.)

Vierailija
100/126 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistän ja hoen ääneen: "Voi vittujen kevät... voi vittujen kevät..." Pahin asia, mitä häpeän, on teakin pääsykokeisiin osallistuminen. Niitä pääsykokeita varten piti tehdä oma biisi ja siihen koreografia ja esittää se valitsijoiden edessä. En oo tippaakaan musikaalinen saati ymmärrä tanssista mitään. Silti menin ja esitin lapsellisen nolon biisini. Toisinaan (myös tätä kirjoitettaessa ) ko. biisi pärähtää soimaan päässäni ja oikein tunnen häpeän aaltojen menevän ylitseni ja mahassa muljahtaa ikävästi. Aaargh... No eipä musta olisi sinne opiskelemaan ollutkaan, kun olen niin nolostelevaa sorttia. Se oli vain sellainen asia, mitä oli pakko edes kokeilla. Siis niitä pääsykokeita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän