Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko, että vastikään kuolleet käyvät jättämässä hyvästit?

Vierailija
21.01.2022 |

Tuli tosi spooky olo kun istuessani yksin odottelemassa autossa ja selatessani nettikukkakaupan surukimppujen kuvia syttyi yhtäkkiä sisävalo palamaan. Avaimet ei olleet paikoillaan edes

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Isäni siunaustilaisuuden jälkeisena aamuna olin miesystäväni luona, nukuin keittiössä, kun miesystäväni kuorsasi.

Kuulin aamulla vielä kuorsauksen puolitajuissani, mutta samalla tunsin jonkun laittavan jaloissani villasukkia paremmin.

Hymyilin enkä avannyt silmiäni, kun ajattelin, että miesystävänipä on suloinen. Avasin kuitenkin silmäni höpöttääkseni jotain, mutta ei siinä jalkopäässä ollutkaan ketään.

Miesystäväni nukkui, herätin hänet ja kysyin, kävitkö äsken laittamassa villasukkiani. Ei ollut käynyt, ihmetteli vaan pöpperöisenä.

Eilisenä päivänä siunaustilaisuudessa laitoimme siskoni kanssa isälle sukat jalkaan arkkuun.

Vierailija
102/105 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystäväni kuoli 6 vuotta sitten. Olohuoneessani on lasikaappi ja siellä kynttilä Iittalan kynttiläjalassa. Kun hänen kuolemasta oli kulunut 3 päivää kaapista kuului hirvittävä rysähdys. Kynttilänjalan oli hän ostanut aikanaan minulle lahjaksi. Kynttilä siis putosi jalastaan eikä mitään ollut mikä sen olisi aiheuttanut. En voinut olla ajattelematta että hän kävi heittämässä hyvästit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kuten en mihinkään muuhunkaan henkimaailman juttuun.

Vierailija
104/105 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
105/105 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odottanut isäni hyvästejä, menehtyi viime keväänä. Toivon, että pääsi nopeasti eteenpäin, johonkin rauhaan, kun ei ole näkynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan