Asun Viitasaarella. Kateellisuutesi asteikolla 0-10
Kommentit (38)
9. Äitini suku on sieltä kotoisin. :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:32"]9. Äitini suku on sieltä kotoisin. :)
[/quote]
Sama! :)
En ole kateellinen kenellekään Suomessa asuvalle asuinpaikan vuoksi.
T: ulkosuomalainen
Hei, itse olen syntyisin Konginkankaalta siitä vierestä. Kesällä taas sinnepäin käymään. En ole kade.
Jos tunnet Hakkaraisen Teuvon niin 10. Tunnetko?
About 6,8.
Toisessa sukupolvessa stadilainen. Mielellani muuttaisin maalle jos löytyis töitä! Mun kerrostalo kolmion hinnalla sais omakoti talon saunalla, ja ehkä jopa jonkun lätäkön siihe kylkeen. Itse muuttaisin kyllä itäsuomeen ja järvisuomeen, Paremmat ukkoset ja rennopaa meininkiä. Pönde kiinnostaa, Siis Viitasaarikin parempi :D
En edes tiedä missä. Veikkaan et keski-suomessa.
Riippuu sittä, onko sinulla pysyvä työ ja asutko omakotitalossa. Jos kyllä, niin 8.
10. Jos asut Teukan naapurissa tai sen Sahan vieressä, niin 11.
0
Olen asunut siellä 3 vuotta, jotka olivat elämäni kurjinta aikaa. Pikkasen sisäänpäin lämpiävää porukkaa! Muualta tulleen on käytännössä mahdotonta sulautua joukkoon.
En ole kade mistään kenellekään, mutta Viitasaari on kyllä kaunista seutua!
0 .miksi mun pitää olla kateellinen. Ihan sama miten sinä eläät ei tule vaikuttamaan mun elämään. Olet tuntematon .asuisit vaikka palatsissa en sää sulta hyvää eikä pahaa. Ja sitä paitsi vaikka mulla taloudellisesti tiukka tilanne silti olen onnellinen .mulla on terveyttä ja perheeni rakkaus. Onko sulla näitä?
~8