Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisen vauvan merestä sukeltaneen sankarimiehen pizzeria

Vierailija
21.05.2015 |

Missä kaivopuiston lähellä on tämän sankarin pizzeria? Tekisin siitä vakipaikkani ihan kiitollisuudesta nopeasta toiminnasta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432133954430.html

Kommentit (132)

Vierailija
1/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin pezzeria? Miten Bangladesh ja pizza linkittyvät mielessäsi? Vai ajatteletko olevasi hauska?

Vierailija
2/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen perusteella löytyi ainakin tälläinen

http://www.eiraplaza.com/index.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä bangladeshilainen ansaitsisi hengenpelastusmitalin!

Vierailija
4/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:53"]Miten niin pezzeria? Miten Bangladesh ja pizza linkittyvät mielessäsi? Vai ajatteletko olevasi hauska?
[/quote]

Ootpa tyhmä. Mies itse sanoo uutisessa että hänellä on pizzeria.

Vierailija
5/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä ainakin luki, että mies oli maininnut menneensä vaihtamaan märät vaatteensa pikaisesti tapahtuman jälkeen lähistöllä sijaitsevaan pizzeriaansa. Ehkä ap veti tästä johtopäätöksensä...

Vierailija
6/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas, olin tekemässä TÄYSIN saman aloituksen!! Kukkia tolle pitäis lähettää.Ja jos pizzaa tekee mieli niin 100% koukkaa pidemmän matkan ja käyn hänen raflassaan.

2: Kertoi toisessa haastattelussa, että on pizzeria.

Niin ihana tapaus, tuli hyvä mieli kun luin. Ei riitä sanat kuvailemaan. Fantastinen ihminen, esimerkki koko Suomelle. Ja kaiken lisäksi kaunis vaimo hällä :)

Vierailija
7/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tuuli viedä lastenvaunut eikä vanhemmat huomaa mitään? Noh, sattuuhan sitä. Olisikin ollut erikoinen tilanne jos sivustakatsojat eivät olisi huomanneet vaunujen menevän veteen. Hetken päästä vanhemmat olisivat alkaneet kaipailla vauvaansa eikä mitään näkyisi missään! Nyt olisi lehdissä kauheat lööpit miten vauva kaapattiin vanhemmiltaan.

Vierailija
8/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mies!

Vierailija
9/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, I stand corrected

t 2

Vierailija
10/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:58"]Miten voi tuuli viedä lastenvaunut eikä vanhemmat huomaa mitään? Noh, sattuuhan sitä. Olisikin ollut erikoinen tilanne jos sivustakatsojat eivät olisi huomanneet vaunujen menevän veteen. Hetken päästä vanhemmat olisivat alkaneet kaipailla vauvaansa eikä mitään näkyisi missään! Nyt olisi lehdissä kauheat lööpit miten vauva kaapattiin vanhemmiltaan.
[/quote]

Aggressiivisia lokkeja tullut vanhempien "päälle" ja niitä huitoneet pois. Tollaset käy niin äkkiä!

Vierailija
11/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä uusi kantapaikka tuli tuosta.

ap

Vierailija
12/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavsti rasistit ei käy moikkaamassa häntä kun paikkaa näin mainostetaan. Kaavoihin sopimaton mamu on rasistille kuin punainen vaate.

Vierailija
13/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:15"]Selvä uusi kantapaikka tuli tuosta.

ap
[/quote]
Mullekin!

Vierailija
14/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä.

Vierailija
15/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vanhemmista on tehty lastensuojeluilmoitus? Miten kukaan on niin typerä, että ei lukitse niitä vaunuja, ei ne ihan helposti tuulen matkassa silloin liikkeelle lähde vaan kaatuu.

Vierailija
16/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En miettinyt sekuntiakaan, vaan hyppäsin vaunujen perässä mereen. Vain muutama sekunti sen jälkeen myös vauvan äiti näki tapahtuman ja hyppäsi perässäni, Chisty kertoo.

Chistyllä oli onnea, sillä hän hyppäsi vaunujen sille puolelle, jossa lapsi oli.

-Näin kuinka lapsi alkoi vajota syvemmälle mustaan veteen, mutta onnistuin tarttumaan häneen. Se oli kahdesta sekunnista kiinni, muuten tilanteesta olisi tullut täydellinen katastrofi."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052119727712_uu.shtml

Vierailija
17/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"]

Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä.

[/quote]

Täysin selvästi.

Hieno teko mieheltä, mutta mamutuksella ratsastaminen tekee tästä kuvottavan tapauksen.

Vierailija
18/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:56"]

Nimen perusteella löytyi ainakin tälläinen

http://www.eiraplaza.com/index.html

[/quote]

Tämä se on, olen käynyt tuolla ja nähnyt lehtiartikkelin miehen siellä. On tosi hyvät pizzatkin heillä.

Vierailija
19/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Chisty nosti lapsen vedenpinnan yläpuolelle ja kuuli hänen parkaisevan.

- Olin niin helpottunut. Minä ja lapsen äiti ojensimme vauvan vaimolleni, joka antoi pienokaisen isälle. Meillä ei ollut aikaa vaihtaa vanhempien kanssa sanaakaan, sillä minäkin olin aivan läpimärkä ja kylmästä kankeana. Kiiruhdimme muutaman sadan metrin päässä olevalle työpaikalleni vaihtamaan minulle kuivat vaatteet ja kengät.

Chisty kertoo tärisseensä koko loppupäivän ja miettineensä, mitä lapselle tapahtui.

- Emme ehtineet vaihtaa vanhempien kanssa nimiä emmekä osoitteita. Ajattelin, että jos tämä olisi elokuvaa, me kohtaisimme vielä.

- Se oli kuin auto-onnettomuus, ei siihen voinut varautua etukäteen tai juurikaan miettiä. Minulla on tapahtumista hyvin hatarat muistikuvat, sillä kaikki tapahtui muutamassa sekunnissa. Onneksi tapahtumilla oli onnellinen loppu, muuten asia olisi jäänyt vaivaamaan hirvittävällä tavalla."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052119727712_uu.shtml

Vierailija
20/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"]

[/quote]

Ai olisi? Joo-o.  

Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan