Helsinkiläisen vauvan merestä sukeltaneen sankarimiehen pizzeria
Missä kaivopuiston lähellä on tämän sankarin pizzeria? Tekisin siitä vakipaikkani ihan kiitollisuudesta nopeasta toiminnasta.
Kommentit (132)
Jos mä oisin ollut paikalla, en välttämättä olisi uskaltanut hypätä tuntemattomaan veteen, koska en voi tietää onko siellä kiviä ja tukkeja jne. Tietysti olisin yrittänyt auttaa, mutta en olisi suinpäin hypännyt sinne. Mut ehkä paikalliset tietää et sinne on turvallista hypätä? Omassa kotikaupungissa asia tietty on eri kun vesistöt ja niiden syvyys on tuttuja :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:06"]
Taas katkera Persu itkemässä ja uskoo olevansa hauskakin. Suomalaiset on varmaan vaan katselleet vierestä, *hupsis* sinne se upposi veteen, Kun tämä ulkomaalaismies on ollut ainoa joka toiminut.
Mutta Persuillehan tämä aiheuttaa lähinnä katkeruutta.
[/quote]
Persut (tarkoitan tässä ainoastaan sitä rasistisiipeä) ovat todella sairaita. Onneksi maailmassa on vielä hyviä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"]
Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä.
[/quote]ja tuskin olisi ei kaikki osaa uida
Maahanmuuttajatausta saattaa vaikuttaa niin, että monista köyhistä maissa asuu ihmisiä, jotka ovat omatoimisia ja aikaansaavia ihan sen takia, että yhteiskunta ei ole hyysännyt heitä uusavuttomiksi. Suomalainen helposti ajattelee, että asia kuuluu viranomaisille eikä tee itse mitään tai esim. soittaa kännykällä poliisille, joka tässä tapauksessa ei olisi riittänyt.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 08:53"]Miten niin pezzeria? Miten Bangladesh ja pizza linkittyvät mielessäsi? Vai ajatteletko olevasi hauska?
[/quote]
Ota silmä käteen ja lue se uutinen.
Onneksi Persut on landejunttien ksenofobinen puolue, joka kerää pk-seudulla ihan marginaalisen äänimäärän. Käytännössä Persut ei ole Helsinkiin kovin tervetulleita aatteineen.
Tämä tapaus juuri osoittaa, että jokainen ihminen on yksilö taustastaan ja uskonnostaan riippumatta, eikä ihmisiä pidä luokitella kategoriaan niiden tai ihonvärin perusteella.
Hävettää vaan niin vietävästi joidenkin suomalaisten puolesta, ei voi uskoa todeksi millaista junttikansaa ollaan vielä vuonna 2015.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:19"]
Toivottavsti rasistit ei käy moikkaamassa häntä kun paikkaa näin mainostetaan. Kaavoihin sopimaton mamu on rasistille kuin punainen vaate.
[/quote]
Ei rasistit fiksuista mamuista pahaa tykkää. Ootko jotenkin katkera?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:39"]
Onneksi Persut on landejunttien ksenofobinen puolue, joka kerää pk-seudulla ihan marginaalisen äänimäärän. Käytännössä Persut ei ole Helsinkiin kovin tervetulleita aatteineen.
Tämä tapaus juuri osoittaa, että jokainen ihminen on yksilö taustastaan ja uskonnostaan riippumatta, eikä ihmisiä pidä luokitella kategoriaan niiden tai ihonvärin perusteella.
Hävettää vaan niin vietävästi joidenkin suomalaisten puolesta, ei voi uskoa todeksi millaista junttikansaa ollaan vielä vuonna 2015.
[/quote]
Stadilainen komppaa, enkä ole edes mikään myyttinen "vihervassari". Oikeisto-vasemmisto akselilla olen melko keskellä. Suvakki en ole sillä vihaan rasisteja ja ääriliikkeitä yli kaiken. Valtaosa mamuista ja böndeistä ovat mukavia, eikä minulla ole mitään heitä vastaan, hyvä että viihtyvät täällä. Rikollisuutta ja väkivaltaa en hyväksy oli tekijä stadilainen, bönde tai mamu.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"]
Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä.
[/quote]
Ai olisi? Joo-o.
Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä.
[/quote]
Jos persu olisi lapsen pelastanut niin ei olisi otsikoitu.
[/quote]
Käsittääkseni tämäkään sankarimies ei ole julkisuudessa raportoinut, äänestikö hän vihreitä, kokoomusta vai kenties jopa persuja.
[/quote]
Lapsen isä EI hypännyt. Äiti hyppäsi pizzmiehen jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:26"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:05"]
Ihme juttuja jostain mamuista pedareista ym..miten te ette voi tajuta miten tässä kävi! Joku vauva meinasi hukkua mereen Helsingissä kun vanhemmat olivat ehkä huolimattomia ja joku hieno ihminen pelasti hänet. Sehän se pääasia on että on hienoja ihmisiä olemassa.
[/quote]
Minä en myöskään ymmärrä mikä noita maahanmuuttokriittisiä vaivaa. Miksi he vihaavat tavallisia ihmisiä niin paljon?
[/quote] Tehän ne niitä tavallisia ihmisiä eli Suomessa suomalaisia vihaatte.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:42"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:39"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:38"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"]
[/quote]
Ai olisi? Joo-o.
Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä.
[/quote]
Jos persu olisi lapsen pelastanut niin ei olisi otsikoitu.
[/quote]
Nyt panet persu sen koneesi kiinni ja pohdit välillä jotain muutakin kun noita mamu- ja persujuttuja. Elämää on muuallakin. Mene vaikka ulos ja totea, että ruoho on vihreää ja puissa ainakin pienet lehdet.
[/quote]
Ennen tässäkin olisi puhuttu, että mies pelasti lapsen. Ihan ilman mitään mamu tai persuviittauksia. Nykyään on niin voimakas asetelma maahamuuttajat VS jotkut muut, on pakko korostaa etnisyyttä sekä hyvässä että pahassa.
Olisi kiva palata entiseen neutraalimpaan keskustelukulttuuriin. Silloinkin oli mamuja mutta ei persuja. Keskustelu olisi rakentavampaa ja voisi keskustella asioista eikä pelkästään etnisyydestä.
[/quote] Persuja on aina ollut ja on yhä enemmän. Ovat nyt hallituksessa vaan vihreät ja vasemmisto ei ole. Vihdoin keskustelu on tasapuolista eikä pelkkää maahanmuuttohypetystä.
[/quote]
Kuinka Persuja on "yhä enemmän." Jos teidän Persujen sormet ja aivot ei riitä laskemaan, niin ottamaa helmitaulu käteen. Persujen kannatushan oli vähentynyt ihan huomattavasti viime kaudesta, täten menettivät yhden paikankin eduskunnassa. Se että Persut pääsi hallitukseen ei meinaa, että niiden kannatus olisi mihinkään noussut.