Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläisen vauvan merestä sukeltaneen sankarimiehen pizzeria

Vierailija
21.05.2015 |

Missä kaivopuiston lähellä on tämän sankarin pizzeria? Tekisin siitä vakipaikkani ihan kiitollisuudesta nopeasta toiminnasta.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1432133954430.html

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:57"]

Oli mamu tai ei, tämän tyyppiset ihmiset ansaitsevat elämäänsä vain hyviä asioita. Kuten sitä että liiketoiminta menestyy.

Samaa ei voi sanoa näistä jotka kylvää niinkin kypsää tekstiä kuin vihervasuri/hyysäri. 

[/quote]

Mikä tekee noista "maahanmuuttokriittisistä" niin äärettömän pahoja ihmisä? He tuntuvat vihaavan ihan kaikkia, eivätkä suostu näkemään mitään positiivista muissa ihmisissä... Heillä on oltava valtavavia mielenterveysongelmia.

Vierailija
82/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:12"]

Persut on perustettu -95. 

[/quote]

Ja nyt jo ajanut kaikkien vasemmistopuolueiden ja vihreiden ohi. Hieno suoritus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:55"]Miksi maahanmuutto ja varsinkin islam ja muslimit ovat joillekin niin suurta ahdistusta aiheuttava asia? Suututtaako, kun kerrankin mediassa kerrotaan jotain myönteistä jostain muslimista?

Kyseistä henkilöä ja hänen uskonnollisia ajatuksiaan tuntematta voin kuitenkin arvailla, että muslimina hän arvostaisi varmasti sitä, jos ihmiset muistaisivat tässä tilanteessa kiittää erityisesti myös Jumalaa, koska hän teki vain sen, mihin Jumala antoi hänelle mahdollisuuden: se, että hän oli siinä paikassa vaimonsa kanssa oikealla hetkellä, että hänen vaimonsa näki tilanteen ja että mies osasi uida ja pysyä pinnalla (ilmeisesti kuitenkaan ihan matalaa ei ollut siinä kohdassa ja mistä sen tietää, jos ei tunne paikkaa?). Kaikki eivät osaa uida ja uskalla ottaa riskiä. On hyvä kiittää myös ihmisiä auttamisesta, mutta perimmäinen auttaja islamin mukaan on Jumala, joka tekee kaiken mahdolliseksi. Ei ole muuta mahtia ja voimaa paitsi Allahin kanssa. Kun ihminen tekee jotain hyvää Allahin takia, niin Allah palkitsee siitä. Kun muslimit haluavat kiittää toisiaan erityisellä tavalla, he sanovat, että "Jumala sinut palkitkoon". Suurempaa kiitosta ei voi antaa.

Muslimi
[/quote]
Ei kai bangladeshilaiset yleensä ole muslimeja?

Vierailija
84/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun emmaljungissa oli kunnon jarrut. Oli niin tiukat, että ei tarvinnut miettiä, että onko jarru päällä vai ei. Kyllä mä ihmettelen, että MOLEMMAT vanhemmat oli niin tauheroita, etteivät laittaneet vaunuja niin, että ne ovat siinä silmien edessä koko ajan. Etenkin kun olivat liikkeellä niin kovalla tuulella, että vaunutkin voivat lähetä liikkeelle itsestään. Ja ihmettelen myös millaiset vaunut niillä oikein oli kun luulisi nykyaikana jo jonkin aikaa on valmistettu jarrullisia vaunuja. Hyvä, että oli sentään mies paikalla, jolla hoksottimet toimi ja pelasti sen vauvan.

Vierailija
85/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"] Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä. [/quote] Ai olisi? Joo-o.   Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä.  [/quote] Joka päivä esim lääkärit pelastavat henkiä. Kuka heitä hypettää ip-lehdissä tai keskustelupalstoilla? Ei kukaan. Ja hieno teko mieheltä tottakai mutta en silti ymmärrä! Ei mies itsekkään halunnut teosta palkintoja. Nyt kaikki av-mammat lähettämässä kukkia ja suklaata ja tekemässä joukkoretkeä pitseriaan. :D Jättäkää mies rauhaan. Hän teki sen minkä jokainen olisi tehnyt. [/quote] Siis jos jokaisesta pelastustehtävästä (esim sitten lääkärintyössä, joka on arkipäivää) ei hehkuteta lehdissä, ei mistään pitäisi mainita? Oikeesti. [/quote] Oikeessssti. Shuhahtihan varmasti kunnolla? Tässä ei ollut kyse maininnasta vaan tästä älyttömästä hypetyksestä! Täällä helvetti kysellään sen pitserian nimeä, että voitte joukolla mennä syömään tai lähetellä kukkia miehelle joka ei niitä edes halua. Ei tässä nyt muuta voi takana olla kuin, että hyysärit saivat nyt tilaisuutensa ja se näkyy ja kuuluu. [/quote] Voi vitun vähä-älynen pässi, ai ei yritys halua mahdollisimman paljon asiakkaita?? Vittuako sinä lähdet sanelemaan, mitä joku haluaa ja mitä ei. Mä menisin kys. henkilön asiakkaaksi vaikka olis suomalainen/mongolialainen/aivan sama mikä. Se olet SINÄ joka vetää kansallisuutta jatkuvasti peliin, muut ovat hehkuttaneet tekoa ja ihmistä. Turpa kiinni idiootti. [/quote] No sinä vajakki varmasti selvität sitten kaikkien niiden suomalaistenkin hengenpelastajien (jotka pelastavat lapsia päivittäin merestä) mahdolliset ravintolat ja menet levittämään sitä (jo valmiiksi ihraista) persettäsi niihin jokaiseen? Eiks niin? Haluaa nekin asiakkaita.

[/quote]

Oisko tässä nyt se ero kuitenkin, että näillä pelastajila kuten sillä teinipojalla ei ollut ravintolaa. Sai hänkin kunniamainintaa ja ihmisiltä kukkia jne. 

Hakisit hoitoa, tuo sun teksti on oikeasti niin surullista. 
[/quote]
Mihin minä haen hoitoa? Ettekö te oikeasti keksi mitään muuta kuin tuon iänikuisen "hae hoitoa" tms. Hae itse. Sinä olet surullinen kun et muuhun pysty kuin tuollaiseen "hae hoitoa lässytilässytiläpätilää"

Vierailija
86/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:57"]Oli mamu tai ei, tämän tyyppiset ihmiset ansaitsevat elämäänsä vain hyviä asioita. Kuten sitä että liiketoiminta menestyy.

Samaa ei voi sanoa näistä jotka kylvää niinkin kypsää tekstiä kuin vihervasuri/hyysäri. 
[/quote]
Anteeksi nyt vain kovasti mutta mistäs helvetistä sinä tiedät mitä tuo mies ansaitsee? Sinähän et häntä henk.koht tunne joten älä viitsi.

Vierailija
87/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:39"]

Kyllä mun emmaljungissa oli kunnon jarrut. Oli niin tiukat, että ei tarvinnut miettiä, että onko jarru päällä vai ei. Kyllä mä ihmettelen, että MOLEMMAT vanhemmat oli niin tauheroita, etteivät laittaneet vaunuja niin, että ne ovat siinä silmien edessä koko ajan. Etenkin kun olivat liikkeellä niin kovalla tuulella, että vaunutkin voivat lähetä liikkeelle itsestään. Ja ihmettelen myös millaiset vaunut niillä oikein oli kun luulisi nykyaikana jo jonkin aikaa on valmistettu jarrullisia vaunuja. Hyvä, että oli sentään mies paikalla, jolla hoksottimet toimi ja pelasti sen vauvan.

[/quote]

Iltasanomien kommenteissa oli moni kommentoinut, että esim. Bugaboot ovat niin kevyet, että monilla oli lähtenyt tuulen mukana. 

Uutisten mukaan myös se äiti oli siellä meressä sekunteja tapahtuneen jälkeen, että kovin heitteillä ei vauva ole ollut. Näistä jutuista syntyy vähän sellainen kuva, että vanhemmat olis vaan jutelleet pitkät tovit samalla kun vaunut liukuvat mereen. Pelastajakin sanoo, että kaikki tapahtui sekunneissa.

Kyllä minä voin ihan rehellisesti sanoa, että jos mulla olis joku pulla tai piirakka siinä pöydällä ja lokki hyökkäisi sen kimppuun, yllättyisin ja pelästyisin tilanteesta niin paljon että rattaat jäisivät vähemmälle huomiolle muutamaksi hetkeksi. En siksi, että se pulla olis jotenkin vauvaa tärkeämpi, mutta tilanne olis vaan niin yllättävä ja kaoottinen.

Jälkiviisaus on aina älyttömän helppoa. Mutta mikä on oikeasti todennäköisyys, että jotain tällaista tapahtuu? Aika hemmetin pieni. Jos joku pystyy elämään elämänsä niin, että silmät ovat koko ajan kiinni lapsessa, peläten, mitä kaikkea voikaan tapahtua jos vilkaisen hetkeksi muualle,hyvä hänelle.

Itse voin myöntää, etten pysty ihan kaikkia tilanteita ennakoimaan ja silti olen mielestäni todella hyvä äiti lapsilleni.

Vierailija
88/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:50"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:56"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:46"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:44"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"] Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä. [/quote] Ai olisi? Joo-o.   Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä.  [/quote] Joka päivä esim lääkärit pelastavat henkiä. Kuka heitä hypettää ip-lehdissä tai keskustelupalstoilla? Ei kukaan. Ja hieno teko mieheltä tottakai mutta en silti ymmärrä! Ei mies itsekkään halunnut teosta palkintoja. Nyt kaikki av-mammat lähettämässä kukkia ja suklaata ja tekemässä joukkoretkeä pitseriaan. :D Jättäkää mies rauhaan. Hän teki sen minkä jokainen olisi tehnyt. [/quote] Siis jos jokaisesta pelastustehtävästä (esim sitten lääkärintyössä, joka on arkipäivää) ei hehkuteta lehdissä, ei mistään pitäisi mainita? Oikeesti. [/quote] Oikeessssti. Shuhahtihan varmasti kunnolla? Tässä ei ollut kyse maininnasta vaan tästä älyttömästä hypetyksestä! Täällä helvetti kysellään sen pitserian nimeä, että voitte joukolla mennä syömään tai lähetellä kukkia miehelle joka ei niitä edes halua. Ei tässä nyt muuta voi takana olla kuin, että hyysärit saivat nyt tilaisuutensa ja se näkyy ja kuuluu. [/quote] Voi vitun vähä-älynen pässi, ai ei yritys halua mahdollisimman paljon asiakkaita?? Vittuako sinä lähdet sanelemaan, mitä joku haluaa ja mitä ei. Mä menisin kys. henkilön asiakkaaksi vaikka olis suomalainen/mongolialainen/aivan sama mikä. Se olet SINÄ joka vetää kansallisuutta jatkuvasti peliin, muut ovat hehkuttaneet tekoa ja ihmistä. Turpa kiinni idiootti. [/quote] No sinä vajakki varmasti selvität sitten kaikkien niiden suomalaistenkin hengenpelastajien (jotka pelastavat lapsia päivittäin merestä) mahdolliset ravintolat ja menet levittämään sitä (jo valmiiksi ihraista) persettäsi niihin jokaiseen? Eiks niin? Haluaa nekin asiakkaita. [/quote] Oisko tässä nyt se ero kuitenkin, että näillä pelastajila kuten sillä teinipojalla ei ollut ravintolaa. Sai hänkin kunniamainintaa ja ihmisiltä kukkia jne.  Hakisit hoitoa, tuo sun teksti on oikeasti niin surullista.  [/quote] Mihin minä haen hoitoa? Ettekö te oikeasti keksi mitään muuta kuin tuon iänikuisen "hae hoitoa" tms. Hae itse. Sinä olet surullinen kun et muuhun pysty kuin tuollaiseen "hae hoitoa lässytilässytiläpätilää"

[/quote]

Luepa kommenttisi tässä ketjussa uudelleen. Lue vaikka ääneen jollekin tutulle ja kysy mielipidettä, näin alkuun.

Vierailija
89/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:57"]Oli mamu tai ei, tämän tyyppiset ihmiset ansaitsevat elämäänsä vain hyviä asioita. Kuten sitä että liiketoiminta menestyy. Samaa ei voi sanoa näistä jotka kylvää niinkin kypsää tekstiä kuin vihervasuri/hyysäri.  [/quote] Anteeksi nyt vain kovasti mutta mistäs helvetistä sinä tiedät mitä tuo mies ansaitsee? Sinähän et häntä henk.koht tunne joten älä viitsi.

[/quote]

No voi haloo. :D Ottaapa nyt koville. 

Jokainen joka tuolla tavalla pelastaa toisen ihmisen hengen ansaitsee elämäänsä hyvää.

Vierailija
90/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:55"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:39"]

[/quote]

Iltasanomien kommenteissa oli moni kommentoinut, että esim. Bugaboot ovat niin kevyet, että monilla oli lähtenyt tuulen mukana. 

Uutisten mukaan myös se äiti oli siellä meressä sekunteja tapahtuneen jälkeen, että kovin heitteillä ei vauva ole ollut. Näistä jutuista syntyy vähän sellainen kuva, että vanhemmat olis vaan jutelleet pitkät tovit samalla kun vaunut liukuvat mereen. Pelastajakin sanoo, että kaikki tapahtui sekunneissa.

Kyllä minä voin ihan rehellisesti sanoa, että jos mulla olis joku pulla tai piirakka siinä pöydällä ja lokki hyökkäisi sen kimppuun, yllättyisin ja pelästyisin tilanteesta niin paljon että rattaat jäisivät vähemmälle huomiolle muutamaksi hetkeksi. En siksi, että se pulla olis jotenkin vauvaa tärkeämpi, mutta tilanne olis vaan niin yllättävä ja kaoottinen.

Jälkiviisaus on aina älyttömän helppoa. Mutta mikä on oikeasti todennäköisyys, että jotain tällaista tapahtuu? Aika hemmetin pieni. Jos joku pystyy elämään elämänsä niin, että silmät ovat koko ajan kiinni lapsessa, peläten, mitä kaikkea voikaan tapahtua jos vilkaisen hetkeksi muualle,hyvä hänelle.

Itse voin myöntää, etten pysty ihan kaikkia tilanteita ennakoimaan ja silti olen mielestäni todella hyvä äiti lapsilleni.

[/quote]

olen edelleen sitä mieltä, että on kovin kummallista ettei KAKSI paikalla ollutta vanhempaa pysty yhtä vauvanvaunua vahtimaan vaan pelastajaksi nousee ventovieras sivullinen

Vierailija
91/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:09"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:55"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:57"]Oli mamu tai ei, tämän tyyppiset ihmiset ansaitsevat elämäänsä vain hyviä asioita. Kuten sitä että liiketoiminta menestyy. Samaa ei voi sanoa näistä jotka kylvää niinkin kypsää tekstiä kuin vihervasuri/hyysäri.  [/quote] Anteeksi nyt vain kovasti mutta mistäs helvetistä sinä tiedät mitä tuo mies ansaitsee? Sinähän et häntä henk.koht tunne joten älä viitsi. [/quote] No voi haloo. :D Ottaapa nyt koville.  Jokainen joka tuolla tavalla pelastaa toisen ihmisen hengen ansaitsee elämäänsä hyvää. [/quote] Ei ota. Sinua taitaa ottaa? Jep, annathan sitten anteeksi ja lähetät kukkia jokaiselle pedariraiskaajallekkin joka pelastaa jonkun hengen. Muista tämä sitten jos joskus kohdalle tälläinen mahdollisuus tulee.

[/quote]

Ai vertaat nyt tätä tapausta pedaririraiskaajaan jo? No huhhuh. 

Vierailija
92/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:18"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:09"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:58"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:55"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:57"]Oli mamu tai ei, tämän tyyppiset ihmiset ansaitsevat elämäänsä vain hyviä asioita. Kuten sitä että liiketoiminta menestyy. Samaa ei voi sanoa näistä jotka kylvää niinkin kypsää tekstiä kuin vihervasuri/hyysäri.  [/quote] Anteeksi nyt vain kovasti mutta mistäs helvetistä sinä tiedät mitä tuo mies ansaitsee? Sinähän et häntä henk.koht tunne joten älä viitsi. [/quote] No voi haloo. :D Ottaapa nyt koville.  Jokainen joka tuolla tavalla pelastaa toisen ihmisen hengen ansaitsee elämäänsä hyvää. [/quote] Ei ota. Sinua taitaa ottaa? Jep, annathan sitten anteeksi ja lähetät kukkia jokaiselle pedariraiskaajallekkin joka pelastaa jonkun hengen. Muista tämä sitten jos joskus kohdalle tälläinen mahdollisuus tulee. [/quote] Ai vertaat nyt tätä tapausta pedaririraiskaajaan jo? No huhhuh.  [/quote] En. Oletko vähän tyhmä? "Jokainen joka tuolla tavalla pelastaa toisen ihmisen hengen, ansaitsee elämäänsä hyvää" eli siis ne pedaritkin. Argumentoi selkeämmin ääliö!

[/quote]

Ai joo, tietty ois pitänyt tarkentaa rautalanka-tekniikalla että kaltaisesi ymmärtäisi. Sori kun en tajunnut. 

Vierailija
93/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme juttuja jostain mamuista pedareista ym..miten te ette voi tajuta miten tässä kävi! Joku vauva meinasi hukkua mereen Helsingissä kun vanhemmat olivat ehkä huolimattomia ja joku hieno ihminen pelasti hänet. Sehän se pääasia on että on hienoja ihmisiä olemassa.

Vierailija
94/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:05"]

Ihme juttuja jostain mamuista pedareista ym..miten te ette voi tajuta miten tässä kävi! Joku vauva meinasi hukkua mereen Helsingissä kun vanhemmat olivat ehkä huolimattomia ja joku hieno ihminen pelasti hänet. Sehän se pääasia on että on hienoja ihmisiä olemassa.

[/quote]

Minä en myöskään ymmärrä mikä noita maahanmuuttokriittisiä vaivaa. Miksi he vihaavat tavallisia ihmisiä niin paljon?

Vierailija
95/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:34"]Kuulin varmoista tietolähteistä, että kaveri oli yrittänyt varastaa vaunut ja hätääntynyt ja juossut mereen. [/quote] "Kaverin kaverin kumminkaima kertoi. Luki Facebookista."

[/quote]

VM Lehden toimittajalta kuulin. 

Vierailija
96/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:55"]

[/quote]

Bangaladesh on muslimi maa

Vierailija
97/132 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
[/quote]

No kyllä enemmistö on.

Vierailija
98/132 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:35"]"Chisty nosti lapsen vedenpinnan yläpuolelle ja kuuli hänen parkaisevan.

- Olin niin helpottunut. Minä ja lapsen äiti ojensimme vauvan vaimolleni, joka antoi pienokaisen isälle. Meillä ei ollut aikaa vaihtaa vanhempien kanssa sanaakaan, sillä minäkin olin aivan läpimärkä ja kylmästä kankeana. Kiiruhdimme muutaman sadan metrin päässä olevalle työpaikalleni vaihtamaan minulle kuivat vaatteet ja kengät.

Chisty kertoo tärisseensä koko loppupäivän ja miettineensä, mitä lapselle tapahtui.

- Emme ehtineet vaihtaa vanhempien kanssa nimiä emmekä osoitteita. Ajattelin, että jos tämä olisi elokuvaa, me kohtaisimme vielä.

- Se oli kuin auto-onnettomuus, ei siihen voinut varautua etukäteen tai juurikaan miettiä. Minulla on tapahtumista hyvin hatarat muistikuvat, sillä kaikki tapahtui muutamassa sekunnissa. Onneksi tapahtumilla oli onnellinen loppu, muuten asia olisi jäänyt vaivaamaan hirvittävällä tavalla."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052119727712_uu.shtml
[/quote]
Totta, ammatissani näen koko ihmiselon kirjon ja mukava on kun vastapainoksi järjettömyydelle on sankaritekoja ja suuria ihmisiä !
Eiköhän työnantajani palkitse tämän teon :)

Vierailija
99/132 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:28"]

Maahanmuuttajatausta saattaa vaikuttaa niin, että monista köyhistä maissa asuu ihmisiä, jotka  ovat omatoimisia ja aikaansaavia ihan sen takia, että yhteiskunta ei ole hyysännyt heitä uusavuttomiksi. Suomalainen helposti ajattelee, että asia kuuluu viranomaisille eikä tee itse mitään tai esim. soittaa kännykällä poliisille, joka tässä tapauksessa ei olisi riittänyt.

[/quote]Lähde?

Vierailija
100/132 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:39"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:38"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:36"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 09:30"]

Mä ihmettelen tätä hehkutusta? Jokainen (normaalijärjellä varustettu) hyppää perään jos tuollaisen tilanteen näkee. Taitaa olla vaan jotain vihervassareiden hypetystä.

[/quote]

Ai olisi? Joo-o.  

Oikeasti mä en näe MITÄÄN pahaa siinä että hyvistä teoista hehkutetaan, tää maa on tarpeeksi negatiivinen muutenkin. Jos joku tekee hyvän teon, siitä pitää ehdottomasti kehua eikä vähätellä. 

[/quote]

Jos persu olisi lapsen pelastanut niin ei olisi otsikoitu.

[/quote]

Nyt panet persu sen koneesi kiinni ja pohdit välillä jotain muutakin kun noita mamu- ja persujuttuja. Elämää on muuallakin. Mene vaikka ulos ja totea, että ruoho on vihreää ja puissa ainakin pienet lehdet.

[/quote]

Täällä Sveitsin rajalla on oikein isot lehdet puissa, mutta aika sateista on ollut. Koettakaa kuplassa eläjät hypettää muutakin kuin mamuja, on niin läpinäkyvää.
[/quote]

Itsekin mamu? :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä