Saako teillä koira olla sohvalla?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla sohvalle. Meillä on pestävät suojat sohvilla joista sitten saa helpommin ne kakkatahrat pois. Sänkyyn ei saa tulla.
Mitkä ihmeen kakkatahrat? Ei meidän koirista kyllä mitään kakkatahroja jää.
Sohvalla saa olla, sängyllä ei. Harvemmin kuitenkaan itse menee sohvalle, ellei joku kutsu rapsutettavaksi tai jalanlämmikkeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa tulla sohvalle. Meillä on pestävät suojat sohvilla joista sitten saa helpommin ne kakkatahrat pois. Sänkyyn ei saa tulla.
Vaikka sun koirasta ei jää niin mun koirasta kyllä jää. Enkä millään usko, että olen ainoa.
Ei saa. Kissat saa olla, koska niitä ei voi opettaa, ovat missä haluavat. Koiralla on oma peti sohvan vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka sun koirasta ei jää niin mun koirasta kyllä jää. Enkä millään usko, että olen ainoa.
jos on poikakoira, niin ovat ihan muita tahroja :D
Hänellä on oma sohva...mutta viihtyy paremmin "ihmisen sohvalla"
Kyllä, meidän vanhuskoiralla on oma sohva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan on tyttökoira ja ihan on kakkaa usko pois. Juoksutahrat sitten erikseen.
Saa, vanhat sohvakalusteet kun on lapsia ja koira ja lainakoiriakin välillä. Karvoja ei meidän koirista lähde ja sohvat suojattu hyvin pesunkestävillä kangaspäällysteillä.
Saa tulla ja toisinaan jopa pyydän viereen sohvalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, koska meillä ei ole koiraa. Jos nyt joku koira taloon tulisi, tekisin selväksi, että tämä on minun reviiri, eikä koiran.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaakkos, et Kulin kullista tihkuis?
jotain sieltä tihkuu, eikä vain nykyiseltä!
Mulla ja koiralla on yhteinen sohva. Nostin koiran pedinkin sohvan päälle niin johan se alkoi viihtyä pedissäkin. Mä olen sohvan toisessa päässä ja se toisessa, paitsi silloin kun se tulee rapsutettavaksi. Koira on tosi siisti ja toisaalta sohva on lemmikkimyönteinen, joten mikäs tässä on ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Koirulilla on omat petinsä ja paikkansa.
Voi sohvallekin laittaa pedin tai huovan. Saa olla vieressä.
Saa, muttei yleensä halua sohvalle. Vain jos isäni tai vävyni tulee, niin koira änkeää sohvalle rapsutettavaksi. Meillä on pestävät sohvanpäälliset, jotka pesen aika usein muutenkin, ettei sohva ala haista perceelle. Kissat nukkuu yöt sohvalla, kuten nytkin ovat jo asettuneet yötä varten.
Saa, en mä pysty sitä kieltämään, on niin säälittävä, jos joutuu yksin lattialla makoilemaan. Ihana se on tässä vieressä piereskelemässä.
Jos koirasta jää sohvaan kakkatahroja niin suosittelen koiran ruokavalion tarkastamista.
Ei koira multa kysy.