Marin Reutersille: Hallituksen nuoret naiset ovat joutuneet laajan vihapuheen kohteeksi
Kommentit (175)
Sannan osaamattomuus on huikaisevaa
Juu. Sanoo nainen, joka julkaisee itsestään ulkonäkökuvia viikotttain.
Yhyy, miksi puhutaan ulkonäöstäni!
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kyllä poliitikkoja pitää voida kritisoida ihan sukupuoleen katsomatta. Arvostelu on ollut itse asiassa nyt lievempää kuin Sipilän hallituskaudella...
Tåmä sama virsi Marinilla jatkuvasti. Kaikki kritiikki työtään kohtaan käännetään vihapuheeksi. Näin saadaan media puolelleen.
Pitäisikö tuon pääministerin mennä jo kallonkutistajalle noiden juttujensa kanssa.
Eipä sinänsä yllättänyt. Valtiosetämiesten myötäjuoksijoille on kova pala kun maata pitkästä aikaa menestyksekkäästi johtava hallitus on koostuunut suurelta osin naisista.
Narsistin naurettavuuksia.
Täydellinen kyvyttömyys ottaa yhtään mitään palautetta itsestä tai teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kyllä poliitikkoja pitää voida kritisoida ihan sukupuoleen katsomatta. Arvostelu on ollut itse asiassa nyt lievempää kuin Sipilän hallituskaudella...
Selvästi lievempää! Mutta pitäähän sitä nyt uhriutua!!!!
Samaa pas..... eri paketissa kaikki puolueet.
Haluaisin nähdä sen poliitikon joka ei ole jatkuvan vihapuheen kohde ei ole tainnut olla historiassa yhtäkään...
Onhan se outoa, että kun esiintyy paidatta ja esittelee rintavakoaan, niin tulee seksualisoiduksi puhumattakaan urheilutoppikuvista. On nämä suomalaiset kamalia, kun eivät huomaa itse asiaa. Mikäs se taas olikaan...
Johan tästä julkaistiin tutkimus vuosi sitten, eikä ollut edes kotimainen vaan Naton teettämä.
https://stratcomcoe.org/publications/abuse-of-power-coordinated-online-…
Sanna on täysin oikeassa. Kun katsoo hänen Twitterissä öyhöttäviä persuja, tulee oksennus siitä sexualisesta kielenkäytöstä. terv oikea mies
Mikäs sen pääaine oli?
Professional victimhood?
Onnistuihan se Ilta-Sanomien alkoholisti huorittelemaan pääministeriä kolumnissaan. Eli ei se ole pelkästään somessa missä tuota tehdään.
Onneksi hallituksen miehet eivät ole vihapuheen kohteena?
Tälläkin palstalla on puoliammattimaisia mollaajia. Ei mitään asiapohjaa mutta länkytystä riittää.
Organisoitua ja jatkuvaa kampanjointia räkäporukan toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sinänsä yllättänyt. Valtiosetämiesten myötäjuoksijoille on kova pala kun maata pitkästä aikaa menestyksekkäästi johtava hallitus on koostuunut suurelta osin naisista.
Mä en ymmärrä miten jotkut on jäänyt jumiin jankuttamaan tätä samaa vuodesta toiseen. Jos katsoo Marinia kohtaan olevaa kritiikkiä niin se on 99,99% pelkästä työstä ja 50/50 naiset miehet.
On paljon mediaseksikkäämpää ulista että miehet laittelee seksistiatä vihapostia. Saa vähän uhripisteitä ja feministit äänestämään itseään.
Kohta nähdään miten Putin arvio lausunnon Nato-oven sulkemisesta. Siirtääkö Venäjä panssaritukrainan rajalta Suomen rajalle. Ukrainalla on sentään USAn ja Läntisen Euroopan turvatakuut. Suomi on nyt yksin.
Niinpä. Kohta kaksi vuotta jatkuvaa maalitusta ja häirintää.